گلکسی S22 با Snapdragon 8 Gen 1 به جای اگزینوس ۲۲۰۰ در هند عرضه می‌شود
1 min read

گلکسی S22 با Snapdragon 8 Gen 1 به جای اگزینوس ۲۲۰۰ در هند عرضه می‌شود

تعدادی از سازندگان گوشی های هوشمند در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 هستند. یکی از این برند ها سامسونگ است. گزارشات جدید اما حاکی از آن هستند که تغییراتی در برنامه های معمول سامسونگ ایجاد خواهد شد. گفته می‌شود گلکسی S22 با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 به جای Exynos 2200 در بازار هند عرضه می‌شود.

سری گلکسی S22 با تراشه اسنپدراگون به بازار هند خواهد رفت

می‌دانیم که غول فناوری کره جنوبی معمولاً دستگاه های پرچمدار خود را در دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون به بازار عرضه می‌کند. معمولا نسخه عرضه شده در هند با تراشه اگزینوس به دست کاربران می‌رسد. اما ممکن است برنامه‌ ریزی سامسونگ در این خصوص تغییر کرده باشد. زیرا برخی گزارشات حاکی از آن هستند که سری گلکسی اس ۲۲ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به بازار هند خواهد رفت.

Snapdragon 8 Gen 1

این خبر از سوی وب‌سایت GizmoChina به نقل از Tron، افشاگر شناخته شده اطلاعات، منتشر شده است. وی مدعی شده است که سامسونگ برای اولین بار در بازار هند نسخه اگزینوس گوشی های پرچمدار خود را به نفع نسخه های اسنپدراگون کنار خواهد گذاشت.

سامسونگ در حال همکاری با AMD برای تراشه Exynos 2200 است. بسیاری از طرفداران سامسونگ بی صبرانه منتظر عرضه این تراشه هستند. زیرا انتظار می‌رود که قدرت گرافیکی بهتری را در کنار سایر پیشرفت‌ها در عملکرد کلی نسبت به نسل قبلی ارائه دهد. متأسفانه، سامسونگ هنوز اطلاعات زیادی را از تراشه جدید خود فاش نکرده است. گزارش های جدید ادعا می‌کنند که این غول فناوری کره جنوبی در سال ۲۰۲۲ بیشتر به تراشه های اسنپدراگون متکی خواهد بود.

سامسونگ ممکن است نسخه اگزینوس گلکسی S22 را به‌نفع عرضه جهانی اسنپدراگون کنار بگذارد

عرضه سری گلکسی S22 با تراشه پرچمدار کوالکام در هند، قطعا می‌تواند برای کاربران این کشور بسیار هیجان انگیز باشد. زیرا که معمولاً نسخه های اسنپدراگون پرچمداران سامسونگ عملکرد بهتری نسبت به نسخه های اگزینوس دارند. این امر به وضوح در پرچمداران اخیر سامسونگ دیده می‌شود. البته به خاطر داشته باشید که خبر مذکور به طور رسمی تایید نشده است. و ممکن است سامسونگ مانند سال های قبل نسخه مجهز به تراشه اگزینوس گلکسی S22 را راهی هند کند.

نظر شما چیست؟ آیا تراشه Exynos 2200 می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به رقیب آمریکایی خود داشته باشد؟

نوشته گلکسی S22 با Snapdragon 8 Gen 1 به جای اگزینوس ۲۲۰۰ در هند عرضه می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code