شیائومی ١١ نسخه Youth با Snapdragon 778G معرفی شد
1 min read

شیائومی ١١ نسخه Youth با Snapdragon 778G معرفی شد

شیائومی امسال به طور ویژه‌ای در نسل یازدهم گوشی‌های خود تمرکز کرده است. ما به وضوح دیدیم که چه مدل‌های متنوع و جذابی تحت این سری ارائه شده‌اند. گوشی‌های ارزان قیمت سری Xiaomi 11، ویژگی‌های خاص خود را دارند. حال، شیائومی ١١ نسخه Youth با مشخصات آشنا معرفی شده است.

مشخصات فنی و قیمت شیائومی ١١ نسخه Youth

چندی پیش، شیائومی از گوشی Xiaomi 11 Lite NE 5G با Snapdragon 778G پرده برداری کرد.

شیائومی ١١ لایت NE معرفی شد: همان Mi 11 Lite 5G با Snapdragon 778G!

به نقل از Gizmochina، شیائومی امروز در سکوت خبری از گوشی Xiaomi 11 Youth در چین رونمایی کرده است. در اوایل سال جاری، شیائومی دو گوشی Mi 11 Lite 5G و Mi 11 Lite 4G را به ترتیب با تراشه‌های Snapdragon 780G و Snapdragon 732G روانه بازار کرده بود. البته گوشی اول، محدودیت عرضه بیشتری داشت و بیشتر بر فروش در بازار چین متمرکز بود.

به همین ترتیب، شیائومی تصمیم گرفت تا بعد از آن، Xiaomi 11 Lite NE 5G را با تراشه Snapdragon 778G را برای بازارهای هند و اروپا معرفی کند. در نهایت، این گوشی با نام شیائومی ١١ نسخه Youth وارد بازار چین شده است! در همین راستا، اجازه دهید تا مروری بر مشخصات و قیمت این گوشی در چین داشته باشیم.

وزن و ضخامت این گوشی، به ترتیب برابر با ١۵٧ گرم و ۶.٨ میلی متر می‌باشد. نمایشگر این گوشی، ۶.۵۶ اینچی از نوع OLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی می‌باشد. نرخ حساسیت لمسی ٢۴٠ هرتزی، پشتیبانی از بیش از ١ میلیارد رنگ و بیشینه نوری ۸٠٠ نیتی از دیگر مشخصات این نمایشگر است. محافظ نمایشگر این دستگاه، گوریلا گلس ۵ است. همچنین حسگر تشخیص اثرانگشت گوشی جدید چینی‌ها، بر روی فریم واقع شده است.

نسخه Youth شیائومی ١١ از تراشه Snapdragon 778G با لیتوگرافی ۶ نانومتری برخوردار شده است. ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X 2133MHZ به همراه حداکثر ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 نیز در این دستگاه موجود است. شیائومی این گوشی را به رابط کاربری MIUI 12.5 پیش فرض در کنار اندروید ١١ تجهیز کرده است.

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

در قاب جلویی، شاهد تعبیه دوربین سلفی ٢٠ مگاپیکسلی در حفره نمایشگر سمت چپ هستیم. همچنین دوربین اصلی سه گانه این دستگاه، از سنسورهای ۵+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو تشکیل شده است. همچنین Xiaomi 11 Youth قابلیت فیلم برداری 4K با نرخ ٣٠ فریم بر ثانیه را داراست. ظرفیت باتری دستگاه، ۴,٢۵٠ میلی آمپر ساعت است. این باتری، از شارژر ٣٣ واتی درون جعبه پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی، می‌توان از پشتیبانی اینترنت 5G، بلوتوث نسخه ۵.٢، وای فای ۶، فرستنده مادون قرمز، درگاه Type-C و فریم پلاستیکی نام برد.

در نهایت، نوبت به قیمت Xiaomi 11 Youth می‌رسد. همان طور که متوجه شدید، این دستگاه یک نسخه موازی با Xiaomi 11 Lite NE 5G مخصوص کشور چین است. نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی این گوشی، ١,٩٩٩ یوان چین (معادل ٣١۵ دلار آمریکا) قیمت خورده است. نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی این دستگاه نیز با قیمت ٢,٢٩٩ یوان (معادل ٣۶٢ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. این دستگاه، در چهار رنگ روانه بازار می‌شود.

نظر شما در مورد این گوشی چيست؟ آیا قیمت آن را نسبت به رقبا می‌پسندید؟ به نظر شما، ارائه این گوشی ضرورتی داشت؟

نوشته شیائومی ١١ نسخه Youth با Snapdragon 778G معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code