رندر Honor X30 لو رفت: طراحی دوربین شبیه به Mate 40 Pro!
1 min read

رندر Honor X30 لو رفت: طراحی دوربین شبیه به Mate 40 Pro!

آنر در سال جاری، گوشی‌های میان رده و مقرون به صرفه کمی را عرضه نکرده است. این کمپانی، مدل‌های مختلفی را تحت سری Honor X خود نیز معرفی کرده است. اخیراً رندر جدیدی از Honor X30 فاش شده است. این رندر، حاکی از شباهت طراحی دوربین این گوشی با یکی از پرچمداران هواوی است!

رندر Honor X30 با طراحی دوربین شبیه به Huawei Mate 40 Pro!

مدتی پیش، آنر تاریخ ٢۵ آذر را برای رونمایی آنر X30 مقرر کرد.

تاریخ رونمایی عضو جدید سری آنر X30 مشخص شد: ٢۵ آذر ١۴٠٠

به گزارش Gizmochina، ماه گذشته آنر از دو گوشی با نام‌های Honor X30i و Honor X30 Max پرده برداشت. اکنون آنر در حال آماده سازی عضو جدیدی از این خانواده برای مراسم ٢۵ آذر ١۴٠٠ است. گزارشات، حکایت از این دارند که Honor X30، یک نسخه بهتر از اعضای فعلی سری Honor X30 خواهد بود. به همین جهت، یکی از افشاگران ویبو با نام پاندا، یک رندر از Honor X30 را به اشتراک گذاشته است. این رندر، طراحی قاب پشتی Honor X30 را نمایش می‌دهد!

رندر فاش شده از میان رده جدید آنر، نشان می‌دهد که این گوشی دارای ماژول دوربین دایره‌ای شکل با چینش دوربین شبیه به هواوی میت ۴٠ است! گفته می‌شود که درون این ماژول دوربین، قرار است دوربین اصلی سه گانه ٢+٢+۴٨ مگاپیکسلی به همراه فلش LED تعبیه شود.

تاکنون هیچ تصویر واضحی منتشر نشده است که طراحی قاب جلویی Honor X30 را نشان دهد. اما ما حدس می‌زنیم که این گوشی، از حفره نمایشگر برخوردار باشد. مشخصه دیگری که در مورد این گوشی زیاد به گوش می‌خورد، استفاده از تراشه Snapdragon 695 برای اولین بار است. سمت راست این گوشی، دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار گرفته‌اند. عدم وجود حسگر تشخیص اثرانگشت در قاب پشتی و یا روی فریم، نشان می‌دهد که این گوشی ممکن است از حسگر تشخیص اثرانگشت درون نمایشگر و نمایشگری از نوع AMOLED بهره مند باشد. ما امید داریم که گزارشات بیشتری از این گوشی، پیش از رونمایی رسمی آن منتشر شوند.

به غیر از این، ما پیش‌تر در مورد Honor 60 SE و رندر لو رفته آن نیز صحبت کردیم. آنر به زودی این گوشی را هم روانه بازار خواهد کرد. آنر ۶٠ SE از شارژر ۴٠ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این گوشی به نمایشگر AMOLED دو لبه خمیده تجهیز خواهد شد.

تصاویر قاب Honor 60 SE، طراحی این گوشی را نمایش می‌دهند

نظر شما در مورد طراحی Honor X30 و رندر لو رفته آن چیست؟ آیا آنر طراحی مناسبی را در جدیدترین گوشی میان راه خود به کار برده است؟

نوشته رندر Honor X30 لو رفت: طراحی دوربین شبیه به Mate 40 Pro! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code