قیمت گلکسی Tab S8 Ultra سامسونگ شاید آن طور که انتظار می رود، گران نباشد
1 min read

قیمت گلکسی Tab S8 Ultra سامسونگ شاید آن طور که انتظار می رود، گران نباشد

سامسونگ در تولید تبلت‌های اندرویدی مهارت و تبحر خاصی دارد. به همین دلیل است که شاید باید سامسونگ را موفق‌ترین شرکت اندرویدی در زمینه تبلت‌ها بدانیم. اما مسئله قیمت محصولات سامسونگ چیزی است که کمی کاربران را برای انتخاب آن دو دل می‌کند. زیرا همیشه رقبایی به مراتب ارزان‌تر نیز پیدا می‌شوند. بر اساس گزارش منتشر شده‌ای، شاید قیمت گلکسی Tab S8 Ultra سامسونگ آن طور که انتظار می‌رود، گران نباشد. با ترنجی همراه باشید.

قیمت گلکسی Tab S8 Ultra سامسونگ؛ قیمتی رقابتی یا غافلگیر کننده؟

به تازگی جزئیات جدیدی در مورد تبلت گلکسی تب اس 8 اولترا که تبلت رده بالای بعدی سامسونگ می‌باشد، منتشر شده است. احتمالا این محصول در آغاز سال آینده معرفی خواهد شد. این گزارش از lanzuk که از طریق GaryeonHan منتشر شده است، در چند وقت اخیر منبع افشای بسیاری از اطلاعات سامسونگ بوده است. آن‌ها بسیاری از شایعاتی را که قبلا نیز شنیده‌ایم، تکرار کرده‌اند و همچنین گفته‌اند که تبلت بعدی سامسونگ ممکن است کمتر از آن چه که در شایعات قبلی ادعا شده بود، قیمت داشته باشد.

تبلت گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ در بهار ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد

گلکسی تب اس 8 اولترا ظاهرا دارای صفحه نمایش 14.6 اینچی با یک بریدگی برای قرار دادن دوربین‌های دوگانه جلو خواهد بود. طبق گزارش قبلی، چینش دوربین سلفی دستگاه شامل یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی است که این دوربین‌ها قادر به ضبط ویدیوهای 4K تا 60 فریم بر ثانیه هستند.

فاش کننده این اطلاعات همچنین می‌گوید که Tab S8 Ultra از پردازنده اسنپدراگون 8 Gen 1 ساخت Qualcomm استفاده می‌کند که به بنظر می‌رسد این اطلاعات، خبر جدیدی را به همراه دارد. همچنین این دستگاه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.

افشاگران همچنین می‌گویند که این تبلت ضخامت بسیار کمی خواهد داشت و وزن آن 640 گرم خواهد بود. ظاهرا سامسونگ قصد دارد لوازم جانبی فوق العاده انحصاری و خاصی مانند صفحه کلید را نیز همراه آن بفروشد.

*قیمت Samsung Galaxy Tab S8 Ultra*

مهمترین نکته فاش شده از این اطلاعات آن است که قیمت این دستگاه کمتر از 1.39 میلیون وون، یعنی تقریبا از معادل 1178 دلار شروع می‌شود. قیمت نسخه نهایی آن نیز در محدوده 1.4 میلیون وون خواهد بود. ظاهرا قیمت‌های ایالات متحده کمتر از سایر بازارها خواهد بود و تبدیل ارز به صورت مستقیم نمی‌تواند قیمت واقعی محصول برای هر بازار را نشان دهد.

شایعات قبلی نشان می‌داد که مدل پایه وای فای این دستگاه 1.469 میلیون وون معادل 1245 دلار و بالاترین مدل 5G آن نیز با قیمت 1.669 میلیون وون معادل 1414 دلار عرضه می‌شود، بنابراین قیمت‌های شایعه شده جدید مطمئنا خبر خوشایندی برای برای کسانی که خرید این تبلت سامسونگ را در نظر دارند می‌باشد.

رندر Galaxy Tab S8 و Tab S8 Ultra سامسونگ منتشر شد: به مانند نسل قبل!

برای مقایسه، گلکسی تب اس 7 پلاس در زمان عرضه با قیمت 1.149 میلیون وون، معادل 975 دلار و بالاترین مدل آن نیز با قیمتی در حدود 1.359 میلیون وون، معادل 1153 دلار به فروش رسید. در ایالات متحده، قیمت پایه در زمان عرضه 849 دلار بود. به خاطر داشته باشید که Galaxy Tab S8 Ultra جانشین Tab S7 Plus نخواهد بود و در عوض بالاتر از Tab S8 Plus قرار خواهد گرفت. این دو دستگاه نیز با مدل پایه همراه خواهند بود.

قیمت گلکسی Tab S8 Ultra

شایعه شده است که مدل استاندارد و پلاس تب اس 8 دارای دوربین جلو 8 مگاپیکسلی هستند. طبق گزارش‌ها، تب اس 8 با صفحه نمایش 11 اینچی LTPS TFT و نرخ نوسازی 120 هرتز و اس 8 پلاس با یک صفحه نمایش 12.4 اینچی OLED و با نرخ نوسازی 120 هرتز همراه خواهد بود. کوچک‌ترین مدل این دستگاه ممکن است یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی آن داشته باشد.

همچنین نسخه پلاس دارای باتری 10090 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. شایعه شده است که نسخه Ultra دارای باتری 12000 میلی آمپر ساعتی است. انتظار می‌رود هر سه مدل دارای سیستم دوربین دوگانه پشتی با دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی باشند.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 با Snapdragon 895 و همراه Galaxy S22 معرفی خواهد شد

به گفته phonearena، هنوز این موضوع مشخص نیست که آیا سامسونگ خانواده سه گانه Tab S8 را در جریان رویداد رونمایی از گلکسی S21 FE در ژانویه معرفی خواهد کرد یا در کنار سری گلکسی S22 در ماه فوریه رونمایی می‌کند. در هر صورت باید منتظر ماند تا اطلاع بیشتری درباره این محصولات منتشر شود.

نظر شما در این مورد چیست؟ با توجه به قیمت احتمالی تبلت گلکسی Tab S8، آیا چنین محصولی را خریداری خواهید کرد؟ به نظر شما این دستگاه برای موفقیت در بازار نیازمند چه ویژگی خاصی است؟

نوشته قیمت گلکسی Tab S8 Ultra سامسونگ شاید آن طور که انتظار می رود، گران نباشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code