1 min read

با خدمات سئو مدیر سرور رتبه 1 گوگل باشید

بیشتر صاحبان شرکت‌ها درباره مزایایی که سئو می‌تواند برایشان داشته باشند شنیده‌اند. شما هم اگر کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید آن را در دنیای آنلاین رشد دهید بدون شک با سئو و اهمیت آن اشنا هستید. سئو یکی از فرآیندهای پیچیده‌ای است که در بازاریابی دیجیتال از محبوبیت بالایی برخوردار است. استفاده از یک شرکت سئوی متخصص به شما کمک می‌کند این مسیر پرپیچ و خم را راحت‌تر طی کنید و از مزایای سئو به خوبی بهره‌مند شوید.

تا به حال از خودتان پرسیده‌اید این شرکت‌ها چگونه کار می‌کنند و چه خدمات سئویی را در اختیارتان قرار می‌دهند؟ اگر پاسخ این سوال را نمی‌دانید در این مقاله همراه ما باشید تا همه جوانب ماجرا را با هم بررسی کنیم.

شرکت‌های سئو چه مواردی را در اختیار شما قرار می‌دهند؟

شرکت‌های سئوکار به شما کمک می‌کنند سایت‌تان را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی کنید و بتوانید حضورتان را در دنیای آنلاین پررنگ‌تر نمایید. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به معنای تغییر سایت، طراحی و بهینه‌سازی محتوا و تولید بک‌لینک‌های مفید است تا دیده شدن شما را در نتایج جستجو بهبود ببخشد و کسب‌وکارتان را رونق دهد. هرچقدر سایت و محتوایتان بهینه‌تر باشد گوگل آن را بیشتر دوست دارد و رتبه بهتری برایش در نظر می‌گیرد. یکی از بزرگ‌ترین مزایای کار با شرکت‌های سئو این است که متخصصان بزرگی با این شرکت‌ها همکاری می‌کنند و می‌توانند نتایج فوق‌العاده‌ای رقم بزنند. متخصصان سئو خیلی خوب‌ می‌دانند که گوگل چگونه کار می‌کند و الگوریتم‌هایش چگونه صفحات را هدف قرار می‌دهند. این شرکت‌ها طیف وسیعی از خدمات را ارائه می‌کنند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

خدمات سئو که آژانس‌های سئوکار نظیر مدیر سرور در اختیار شما قرار می‌دهند.

  • • بررسی وب‌سایت
  • • تولید استراتژی مستحکم سئو
  • • بهینه‌سازی سرعت سایت
  • • بازاریابی محتوایی

مزایای کار با شرکت‌های سئوکار در چیست؟

همه ما خیلی خوب می‌دانیم که کار با سئو فرآیند ساده‌ای نیست. کافی است چند وقتی زمان بگذارید و به بررسی جوانب مختلف این روش بپردازید. بعد از مدت زمان کوتاهی متوجه می‌شوید سئو یکی از پیچیده‌ترین فرآیندهایی است که در بازاریابی دیجیتال وجود دارد. در چنین شرایطی استفاده از تخصص شرکت‌های سئو مزایای بی‌نظیری برایتان به ارمغان می‌آورد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

نتایج شما را در موتورهای جستجو بهبود می‌بخشد:

خدمات سئو که شرکت‌های سئوکار ارائه می‌کنند به شما کمک می‌کند رتبه سایت‌تان را در موتورهای جستجویی همچون گوگل بهبود ببخشید. با دانش و تخصصی که این افراد دارند می‌توانند سایت‌تان را با ابزارها و استراتژی‌های موجود بهینه‌سازی کنند و اتوریتی آن را افزایش دهند. اولین گام برای شرکت‌های سئو کیورد ریسرچ یا تحقیق بر روی کلمات کلیدی است. در این فرآیند کیوردهایی که می‌توانند مخاطب درستی به سمت سایت شما جذب کنند شناسایی می‌شود. بعد از این مرحله بهینه‌سازی ساختار سایت آغاز می‌شود.

شما را در رسیدن به مخاطبان هدف مناسب یاری می‌کنند:

هدف شرکت‌های سئو تنها افزایش دیده شدن‌تان در موتورهای جستجو نیست. آن‌ها دوست دارند کیوردهایی را هدف قرار دهند که باعث جذب مخاطب درستی می‌شود.

نتایج قابل سنجشی برایتان به ارمغان می‌آورند:

اگرچه رتبه گرفتن برای کلمات کلیدی هدف پایه و اساس سئو به حساب می‌آید اما نکته مهم این است که بدانید نتایج از کجا می‌ایند و چه مزیتی برایتان دارند. در چنین شرایطی است که می‌توان در طول بازه زمانی خاص بر روی کیوردهای ویژه تمرکز کرد و مزایای بیشتری به دست آورد. شرکت‌های سئو به شما کمک می‌کنند نتایج فوق‌العاده‌ای ایجاد کنید. با گزارش ماهانه‌ای که شرکت‌های سئوکار برایتان ارسال می‌کنند از زیر و بم ماجرا خبردار می‌شوید و تغییر در جایگاه کلمات کلیدی‌تان را به راحتی رصد می‌کنید.

خدمات سئو چیست؟

خدمات سئو بسیار وسیع و گسترده است اما دامنه فعالیت آن از بهینه سازی صفحات سایت و کسب بک‌لینک برای رتبه‌بندی در موتورهای جستجو دیده می‌شود. شرکت‌های سئو چنین خدماتی را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند تا به آن‌ها کمک کنند رتبه‌های برتر گوگل را از آنِ خود کنند و ترافیک مرتبط بیشتری به دست آورند. در چنین شرایطی خدمات سئو نه تنها شامل استراتژی تغییر در وب‌سایت است بلکه به کسب رتبه در کیوردهای هدف نیز کمک می‌کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید متخصصان سئو چه کارهایی انجام می‌دهند. شغل متخصص سئو آنالیز رتبه سایت و بهینه‌سازی آن است. این افراد به شما کمک می‌کنند اصلاحات موردنیاز را انجام دهید تا بتوانید ترافیک هدفمندی از کیوردهایتان به دست آورید. بهترین راه برای درک کارهایی که متخصصان سئو انجام می‌دهند بررسی خدماتی است که در اختیارتان می‌گذارند. این خدمات شامل موارد زیر خواهد بود:

بررسی و آنالیز وب‌سایت:

بیشتر شرکت‌های سئو، کار را با بررسی دقیق سایت و رتبه‌های آن آغاز می‌کنند. این فرآیند شامل موارد زیر است:

  • • بررسی معماری سایت
  • • بررسی کیوردهایی که در حال حاضر رتبه دارند
  • • بررسی سرعت سایت

این فرآیند به شرکت‌های سئو کمک می‌کند رتبه فعلی سایت شما را بفهمند و کارهایی که برای بهبود رتبه‌ها نیاز است را به خوبی درک کنند. در واقع آنالیز سایت و رتبه‌ها روشی برای مقایسه نقاط قوت و ضعف سایت شماست.

تدوین استراتژی سئو:

بعد از اینکه سایت و رتبه‌های آن به خوبی آنالیز شد نوبت به دیگر خدمات سئو می‌رسد. در گام بعدی، شرکت آماده تدوین استراتژی سئو بر اساس نیازها و اهداف شماست. آنالیز وب‌سایت و رتبه‌ها دید خوبی به این شرکت‌ها می‌دهد و آن‌ها را برای چیدن یک استراتژی مستحکم آماده می‌سازد. اگر شرکتی تخصص و تجربه کافی داشته باشد می‌تواند بر اساس اهداف کمپین‌تان بهترین و قوی‌ترین نتایج را در اختیارتان بگذارد. یادتان باشد هر شرکتی نیازهای خاص خود را دارد و به همین خاطر شناخت نیازها و اهداف کسب‌وکار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

به عنوان مثال برخی از شرکت‌ها به دنبال تولید سرنخ هستند و بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی ترجیح می‌دهند فروش‌شان را افزایش دهند. استراتژی سئو نه تنها شامل اهداف بلندمدت شماست بلکه می‌تواند تاکتیک‌ها را هم در بر داشته باشد.

پیاده‌سازی ابزارهای سئو:

زمانی که صحبت از ابزارهای سئو به میان می‌آید خیلی‌ها نمی‌توانند ابزارهای درستی انتخاب کنند. همانطور که می‌دانید دنیای آنلاین پر از ابزارهای مختلفی است که هر کدام‌شان ادعا می‌کنند بهترین هستند و نتایج فوق‌العاده‌ای برایتان به ارمغان می‌آورند.

بر اساس استراتژی و برنامه سئویی که دارید باید ابزارهای مناسبی انتخاب کنید تا رسیدن به اهداف‌تان ساده‌تر ور احت‌تر باشد. این ابزارها خدمات مختلفی ارائه می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • • آنالیز رتبه کیوردها
  • • آنالیز بک‌لینک‌ها
  • • بررسی ترافیک طبیعی
  • • گزارش لینک‌های خراب و شکسته

چنین ابزارهایی به شرکت‌های سئویی کمک می‌کنند تلاش‌هایشان را جهت ببخشند و نتایج دلخواه شما را رقم بزنند. به کمک این ابزارها می‌توان اطمینان حاصل کرد هیچ فرصت درخشانی از دست نمی‌رود. استفاده از ابزارهای مناسب سئو به شما کمک می‌کند نتایج‌تان را رصد کنید و بینش‌های مرتبطی به دست بیاورید. هر چقدر ابزارهای انتخاب شده مرتبط‌تر باشد ارزش آن برای کسب‌وکارتان بیشتر خواهد بود.

یک شرکت قدرتمند و متخصص سئو به شما کمک می‌کند بر اساس اهدافی که دارید ابزارهای مناسبی انتخاب کنید و به کمک آن‌ها رتبه و جایگاه‌تان را در موتورهای جستجو بهبود ببخشید.

تنظیم و راه‌اندازی اولیه فرآیند سئو:

یکی دیگر از خدمات سئویی که شرکت‌ها در اختیارتان قرار می‌دهند راه‌اندازی و تنظیم اولیه سئو است. اینجا دقیقاً همان جایی است که آژانس‌های سئوکار شروع به اجرای فرآیند سئو می‌کنند تا بتوانند نتایج دلخواه‌تان را رقم بزنند. مراحل اولیه حول و حوش بررسی مشکلات ابتدایی سایت خواهد بود. در این مرحله سئوکار تلاش می‌کند بهینه سازی‌های داخلی سایت را انجام دهد و مشکلات مربوط به این بخش را برطرف کند.

بهینه‌سازی تصاویر، کوچک‌تر کردن کدها، موبایل دوست کردن وب‌سایت، بررسی معماری سایت و راه‌اندازی کنسول جستجوی گوگل و گوگل آنالیتیکس از جمله مواردی است که در این مرحله انجام می‌شود.

از آنجایی که شرکت‌ها کنترل زیادی بر روی سئوی خارجی سایت ندارند ممکن است کار بر روی این بخش را به تعویق بیندازند. سئوی خارجی شامل کسب بک‌لینک‌های معتبر است و اگر به درستی اجرا نشود مشکلات زیادی برای سایت به وجود می‌آورد.

بهینه‌سازی مداوم سئو:

بعد از اینکه تمام مراحل بالا به درستی اجرا شد حالا نوبت بررسی نتایج و بهینه‌سازی‌های مورد نیاز می‌رسد. این بخش یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمات سئو محسوب می‌شود. بهتر است بدانید که موتورهای جستجویی همچون گوگل به طور مداوم تغییر می‌کنند و الگوریتم‌های خودشان را بهینه‌سازی می‌کنند. به همین خاطر داشتن یک فرد متخصص در کنار شرکت به شما کمک می‌کند از این تغییرات عقب نمانید.

با چه شرکت‌های سئویی باید کار کنید؟

این سوال مهمی است. همه شرکت‌هایی که در حوزه سئو فعالیت می‌کنند خوب نیستند. بیشتر آژانس‌ها مسیر آسانی را پیش رو می‌گیرند و تنها بر روی بستن قرارداد تمرکز می‌کنند. این شرکت‌ها مسئولیت تعهدشان را بر عهده نمی‌گیرند و تنها به فکر گرفتن پول هستند. شما باید شرکتی را انتخاب کنید که تخصص زیادی در زمینه سئو داشته باشد و نتایج را به طور واضح و شفاف در اختیارتان بگذارد. هرچقدر بیشتر درباره کار این شرکت‌ها اطلاعات داشته باشید تصمیم درست‌تری خواهید گرفت. تمرکز بر روی نتایج قبلی این شرکت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است اما باید بدانید چه افراد متخصصی با این شرکت‌ها کار می‌کنند و چه اعتباری دارند.

منبع: https://www.modireserver.com

نوشته با خدمات سئو مدیر سرور رتبه 1 گوگل باشید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code