همه چیز در مورد ارز دیجیتال فلوکی اینو | Floki Inu
1 min read

همه چیز در مورد ارز دیجیتال فلوکی اینو | Floki Inu

باز هم ایلان ماسک و یک توییت جنجالی دیگر این بار توییت ایلان ماسک باعث شد تا ارز دیجیتال فلوکی اینو به وجود آید. در تاریخ بیست و سوم ژوئن بود که او با توییتی با عنوان ” سگ شیبا اینو من فلوکی خواهد بود” باعث به وجود آمدن این ارز دیجیتال شد. عده بسیاری آن را به عنوان شاخه فرعی از ارز دیجیتال دوج کوین می‌نامند. میم کوین هایی که در حال حاضر به شهرت بسیار زیادی رسیده اند و بسیاری برای انجام معاملات خود از آن ها استفاده می کنند. در ادامه بیشتر در مورد فلوکی اینو توضیح می دهیم.

ارز دیجیتال فلوکی اینو چیست؟

همیشه توییت های ایلان ماسک مهم بوده و هر بار که در مورد موضوعی توییت می کند یک اتفاق در بازار ارز های دیجیتال می افتد. ماسک در تیر ماه ۱۴۰۰ توییتی منتشر کرده که در آن گفته بود قصد دارد یک سگ خانگی دیگر بگیرد که این بار یک شیبا اینو باشد. همچنین با منتشر کردن یک عکس از نژاد شیبا اینو سیگنال های مثبتی را برای خود دریافت کرد و تصمیم گرفت نام سگ خود را فلوکی بگذارد. همین باعث شده تا این ارز دیجیتال به وجود آید و در تاریخ ۲۸ ژوئن در لیست ارزهای دیجیتال صرافی بایننس قرار گیرد.

مهم بودن صحبت های ایلان ماسک باعث شد تا در کنار عده‌ای که به بررسی صحبت های او می پردازند، برخی از طرفداران ارزهای دوج کوین و شیبا اینو توکن دیگری با نام سگ ایلان ماسک ایجاد کنند. این توکن بر بستر بایننس اسمارت چین ایجاد شده است و در کمتر از ۲۰ دقیقه توانست در صرافی یونی سوآپ منتشر شود که پس از منتشر شدن توانست رشد قیمتی بسیار خوبی را تجربه کند. بیشترین رشد قیمتی تنها به خاطر توییت‌هایی بود که از سوی ایلان‌ ماسک منتشر می‌شد. تنها دو روز بعد از توییت جنجالی ماسک سایت فلوکی اینو راه اندازی شد و بعد از اینکه ایلان ماسک را با توییت های جنجالی در مورد دوج کوین دنبال می‌کردیم، حال باید Floki Inu را هم به آن اضافه کنیم.

میم کویین چیست و چگونه شکل گرفت؟

اولین بار ۴ سال بعد از اینکه بیت کوین ایجاد شد، میم کویین ها شروع به فعالیت کردند و این نام شکل گرفت. اولین و پر سر و صداترین میم کوین، دوج کوین بود که در سال ۲۰۱۳ تنها به عنوان یک شوخی معرفی شد. اما رفته رفته و با جدی شدن موضوع و البته حمایت‌هایی که ایلان‌ماسک از این رمز ارز نشان داد، باعث پیشرفت آن شد و در حال حاضر با رشد قیمتی بسیار بالایی، توانسته جایگاهی در میان بزرگان ارزهای دیجیتال داشته باشد. خالقان این رمز ارز بیلی مارکوس و جکسون پالمر بودند و تنها به عنوان شوخی و یا بهتر است بگوییم تمسخر این ارز را وارد دنیای ارزهای دیجیتال کردند. آن ها معتقدند ارزهای دیجیتال را نمی توان مانند پول در نظر گرفت به همین دلیل با ایجاد دوج کوین سعی داشتند با این بازار شوخی کنند.

اما داستان آن طور که سازندگان دوج‌کوین انتظار داشتند، پیش نرفت و این ارز توانست رشد های خوبی را تجربه کند و حتی انجمنی هم برای این رمز ارز به وجود آمده است. اما دوج کوین زمانی بیشتر بر سر زبان ها افتاد که در سال ۲۰۲۰ ایلان ماسک با حمایت از این ارز سبب شد که دوج کوین به رشد چشمگیری دست یابد.
پس می‌توان پدر تمام میم کوین ها را دوج کوین نامید. اما نکته ای که نیاز است حتما بدانید ایجاد این میم کوین ها بر اساس یک شوخی است. همان گونه که وایت پیپر برخی از آن ها را می خوانید و به کاربرد و هدف های پروژه نمی توانید به درستی پی ببرید، برخی بر این باورند که این توکن ها تنها برای جنبه های شرط بندی در نظر گرفته می شوند. اما همین توکن های ارزان قیمتی که به این عنوان شناخته می شوند می توانند به شدت جذاب و البته فریبنده هم باشند. از طرفی روزانه به تعداد آن ها اضافه می‌شود و اگر بتوانید از این بین بهترین ها را انتخاب کنید، قطعاً می توان انتظار سود های خوبی را از این رمز ارزها داشت. در لیستی که از تمامی ارز های دیجیتال در سایت کیف پول من وجود دارد، می توانید تمامی این رمز ارزها را مشاهده کنید.

علت رشد میم کوین ها

ارز های دیجیتال مانند دوج کوین تنها با حمایت هایی که از سوی افراد تاثیر گذاری مانند ایلان ماسک صورت گرفته، توانستند به رشدهای بالایی برسند و سهامداران را به ثروت های خوبی برسانند که البته برخی دیگر از همین میم کوین ها می توانند مستعد چنین رشد هایی باشند و با توجه به استقبال بسیار خوبی که از آن ها می شود، ممکن است رشد های خوبی را تجربه کنند. اما سرمایه گذاری کردن روی آن ها باید با دقت بسیار بالایی انجام شود.

پروژه هایی که برای برطرف کردن مشکلاتی در دنیای واقعی ایجاد شده‌اند، کاملاً با‌ میم کوین‌ها متفاوت هستند. به طور مثال خرید ارز بیت کوین و اتریوم ارزهایی هستند که به دنبال ایجاد آزادی مالی برای تمامی افراد در سراسر دنیا هستند. آن ها با ایجاد ساختار مالی غیر متمرکزی که بر بستر بلاک چین ایجاد شده‌اند، کمک می کنند تا افراد بر دارایی های خود کنترل داشته باشند. در صورتی که میم کوین ها تنها با استفاده از حمایت افراد سرشناس توانسته اند به رشد هایی برسند و اگر این حمایت ها به دلایل مختلفی از دست رود، ممکن است تعداد سرمایه‌گذارانی که دچار ضرر می‌شوند، بسیار زیاد شود. پس بهتر است با آگاهی کامل در این گونه ارزها سرمایه گذاری کنید تا تنها در سود آن ها شریک باشید.

توکن فلوکی اینو

توکن جدید بایننس اسمارت چین پس از اتفاقاتی که در بالا گفتیم، ایجاد شد و تعداد بسیار زیادی از سرمایه‌گذاران در نقاط مختلف جهان تصمیم گرفتند تا روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند و به خوبی توانستند سود های بسیاری کسب کنند.
این رمز ارز خود را به عنوان توکنی که مبتنی بر الگوی رفتاری جدید و متعلق به جامعه است، معرفی می کند و در توضیحات آن اینگونه بیان شده که “یک توله سگ شجاع است”. همچنین آن ها توسط انجمن شیبا اینو متولد شده‌اند که اتفاقاً نماد آن ها همان چهره شیبا اینو است که تنها از یک کلاه ایمنی کوچک وایکینگی بهره می برد تا کمی چهره متفاوت تری نسبت به آن داشته باشد.

توکن فلوکی اینو تحت بلاک چین اتریوم و روی بایننس اسمارت چین توسعه داده شده تا با استفاده از آن بتوان تراکنش های سریع، ارزان و ایمنی را تجربه کرد. این توکن عرضه ثابتی دارد و به طور مشخص از آن (10,000,000,000,000) توکن وجود دارد. در حال حاضر تمامی توکن هایی که این ارز دیجیتال دارد در چرخه معاملات قرار گرفته است. اما نزدیک به ۳۰ درصد آن در قرارداد هوشمند Burn Tokens قفل شده‌اند که از چرخه عرضه خارج شوند و به عبارتی ۷۰ درصد آن بین تریدرها معامله می شود.

پاداش در نظر گرفته برای هولدرها

ویژگی مهمی که توکن فلوکی اینو برای کاربران خود در نظر گرفته، تورم منفی است که به عنوان بخشی از هزینه تراکنش های این توکن به طور خودکار به کیف پول هایی که متعلق به دارندگان این ارز دیجیتال است، ارسال می شود. همان طور که قبلاً گفته شد این رمز ارز در بلاک چین اتریوم و بایننس اسمارت چین قابل انتقال است و ویژگی راحتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند به سادگی بلاک چین مورد علاقه خود را انتخاب کنند و از تمامی ویژگی‌های آن استفاده کنند.
همچنین به عنوان جایزه در قالب AirDrop که مجموعه ای از توکن های NFT در دسته های مختلف و توسعه یافته تحت استاندارد ERC-721 که متعلق به بلاک چین اتریوم است، به خریداران اولیه این توکن داده می شود. توکن‌های NFT در دسته‌های برنز، نقره، یاقوت و الماس توزیع می‌شوند که هر کدام ارزش و ویژگی‌های متفاوتی دارند.

همچنین امکان استفاده از فناوری bridge بین دو بلاک چین اتریوم و بایننس اسمارت چین برای کاربران وجود دارد و برای این کار کافی است از پلتفرم moontography استفاده کنند.

بررسی نقشه راه توکن FLOKI

تیم توسعه ارز دیجیتال Floki Inu همیشه به دنبال گسترش برنامه‌ها، ارتباطات تجاری و ایجاد یک اکوسیستم کاملاً غیرمتمرکز است. در ادامه مهم ترین اهداف این پروژه را که چهار فصل مشخص شده را توضیح می دهیم.

در سه ماهه اول، بررسی قرارداد هوشمند توکن فلوکی اینو، توسعه و راه‌اندازی تحت بایننس اسمارت چین، راه‌اندازی ویژگی زنجیره متقابل یا فرا زنجیره ای (cross-chain) و فهرست‌ شدن در وب‌سایت Coinmarketcap، مورد هدف قرار گرفته است.
در سه ماهه دوم و سوم نقشه راه توکن، برنامه های پاداش کاربر، ایجاد و گسترش روابط تجاری، فهرست شدن در صرافی های متمرکز و برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی در دستور کار قرار گرفته است.

در سه ماهه آخر، بازار معاملات توکن NFT و محصولات فیزیکی مرتبط با توکن فلوکی اینو مورد هدف قرار گرفته شده است.

نحوه خرید و فروش فلوکی اینو

برای خرید، فروش و انجام معاملات مربوط به این رمز ارز می توانید از سامانه کیف پول من استفاده کنید. در حال حاضر توکن های بسیار زیادی در این سامانه پشتیبانی می شوند که می توانید تمامی آن ها را معامله کنید و به صورت اختصاصی یک کیف پول برای ارز دیجیتال فلوکی اینو داشته باشید. امنیت تمامی حساب های کاربری که در این سامانه وجود دارد به شکل ویژه‌ای برقرار است و هیچ گونه خطری برای بلوکه شدن دارایی سرمایه گذاران وجود ندارد.

برای انجام معاملات کلیه شت کوین ها و ایت کوین ها باید به سایت کیف پول من به آدرس زیر مراجعه کنید .

www.kifpool.me

نوشته همه چیز در مورد ارز دیجیتال فلوکی اینو | Floki Inu اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code