حق اختراع اوپو برای یک گوشی ساده با نمایشگر روی قاب پشتی
1 min read

حق اختراع اوپو برای یک گوشی ساده با نمایشگر روی قاب پشتی

من قبل از این که نمایشگر همیشه روشن داشته باشم، همیشه گوشی را به صورت روی میز قرار می دادم، شما چطور؟ به همین دلیل همیشه حس می کردم اگر روشی باشد که بتوان از نوتیفیکیشن ها مطلغ شد شاید بد نباشد. اگر شما هم اینطور فکر می کردید یا می کنید، بیاید حق اختراع اوپو برای یک گوشی ساده با نمایشگر روی قاب پشتی را ببینیم.

حق اختراع اوپو

اوپو از اواخر سال ۲۰۱۹ در حال توسعه دوربین‌های زیر صفحه‌نمایش بوده است، اما هنوز یک گوشی هوشمند واقعی برای خرید مشتریان عرضه نکرده است.

به تازگی حق اختراع اوپو از WIPO (سازمان جهانی مالکیت معنوی) برای دستگاهی با دوربین زیرنمایشگر و یک صفحه نمایش کوچک دوم روی قاب پشت، دریافت شده است. البته هنوز مشخص نیست که این دستگاه بخشی از سری Find X4 باشد یا خیر.

اوپو پتنت

این پتنت توسط CNIPA (انجمن ملی مالکیت معنوی چین) تأیید شد و حالا هم برای استفاده جهانی تأیید شده است. این حق احتراع همچنین نشان می دهد که صفحه نمایش از چهار طرف خمیده بوده و جزیره دوربین عقب مربعی شکل با چهار دوربین است. البته تعداد دوربین ها بخشی از حق ثبت اختراع نیست، بلکه فقط یک تصورتوسط شخصی است که این رندر را زد.

نمایشگر دوم احتمالاً برای کمک به گرفتن سلفی با دوربین اصلی و نمایش اعلان ها باید باشد. وجود صفحه نمایش در کنار دوربین ها به سری میزو 7 پرو برمی گردد و اخیراً توسط Mi 11 Ultra مورد استفاده قرار گرفته است و به آنها اجازه می دهد با دوربین اصلی سلفی بگیرند و نوتیفیکیشن ها را پایش کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ما نباید هیچ راه فراری از نوتیفیکیشن گوشی داشته باشیم و باید همیشه جلوی چشم ما باشد یا باید بتوانیم وقتی گوشی مان را برعکس روی میز گذاشتیم، مشخص کنیم که کمی زمان برای خودمان نیاز است؟

نوشته حق اختراع اوپو برای یک گوشی ساده با نمایشگر روی قاب پشتی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code