فیسبوک (متا) بدترین شرکت سال 2021!
1 min read

فیسبوک (متا) بدترین شرکت سال 2021!

بله درست شنیدید! فیسبوک (متا)، بدترین شرکت در میان شرکت های بزرگ و مطرح بازار در سال 2021 بوده است. بسیاری از شرکت های معتبر هر ساله نظرسنجی هایی انجام می دهند تا بفهمند کدام برندها و شرکت ها بهتر از رقبای خود عمل کرده اند. یکی از آنها Yahoo Finance است که عملکرد بازار و دستاوردهای مختلف شرکت های درجه یک جهانی را در نظر گرفته و فعالیت آنها را ارزیابی می کند. همچنین برندی را که در پایین ترین ردیف جدول قرار می گیرد نام می برند. این رویداد معمولا در ماه دسامبر اتفاق می افتاد و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

چند روز پیش، یاهو فاینانس بیانیه‌ای منتشر کرد که بر اساس آن، مایکروسافت پادشاه جدیدی شد و ارزش بازار آن به ۲ تریلیون دلار رسید. در واقع، قیمت سهام آنها تا 53 درصد از سال گذشته تا به امروز افزایش یافته است. و اما در مورد بدترین شرکت سال، فیس بوک (متا) از همه رقبای خود پیشی گرفت و به این جایگاه دست یافت!

شرکت های زیادی بوده اند که کاربران و مشتریان خود را ناامید کرده اند. اما فیس بوک (متا) در این میان تکرار نشدنی بود! وقتی به دلایل تأثیرگذار بر رتبه بد این شرکت نگاه می کنیم، متوجه می شویم که چرا فیسبوک امسال تصمیم گرفت نام جدیدی برای خود انتخاب کند! بله Meta Platforms!

چه چیزی فیسبوک (متا) را به بدترین شرکت جهان تبدیل می‌کند؟

طبق این گزارش که ما آنرا از پایگاه خبری Gizchina برای شما پوشش می‌دهیم، ابتدا باید به شما یادآوری کنیم که فیس بوک (متا) زیر ذره‌بین قرار گرفته است. حتی برخی از خودی ها گفتند که این شرکت به خاطر رشد، مسائل ایمنی را نادیده گرفته است. کنگره آمریکا مرتباً با زاکربرگ تماس می گیرد تا پاسخگو باشد. شکایات بسیار زیادی در مورد خط مشی یا رویکرد شرکت وجود دارد که امکان انتشار اطلاعات نادرست را فراهم می کند.

دسته سوم کاربران از نبود سانسور شکایت دارند! ما حدس می زنیم شما موافق باشید که کاربران فیس بوک در مورد هر چیزی که می خواهند و به روشی که می خواهند صحبت می کنند. و اگرچه برخی استدلال خواهند کرد که این “سیاست آزادی بیان” است، ما می توانیم اصرار داشته باشیم که فیس بوک خاکی حاصل خیز برای بی اخلاقی است!

فیسبوک (متا)

فیس بوک به دلیل سایت اشتراک گذاری عکس اینستاگرام خود نظرات منفی زیادی دریافت کرده است. کاربران فکر می کنند تقریباً هیچ کنترلی روی محتوا وجود ندارد که می تواند تأثیر بدی بر کودکان و جوانان داشته باشد. به هر حال، به همین دلیل، دولت ایالات متحده (و نه صرفا آنها) TikTok را ممنوع کرده است.

با این حال، 30 درصد از پاسخ‌دهندگان فکر می‌کنند فیس‌بوک می‌تواند اعتبار خود را با عذرخواهی به خاطر کاری که انجام داده و اهدای مقدار قابل توجهی از سود خود به یک بنیاد برای کمک به جبران آسیب‌ هایش بازیابی کند. دیگران مطمئن هستند که فیس بوک همه چیز را به خوبی درک می کند و برای جلوگیری از پیامدهای بیشتر، برند خود را تغییر می دهد.

جالب است که بسیاری از پاسخ دهندگان فکر می کنند که فیسبوک می تواند با افزایش قیمت سهام، خود را از مشکلات فعلی رهایی دهد. در مورد آخرین اخبار، سهام نسبت به سال گذشته 22 درصد افزایش یافته است. این بد نیست، اما همچنان نسبت به شاخص عقب است. علاوه بر این، نسبت به بالاترین سطح خود در ماه سپتامبر حدود 13 درصد کاهش یافته است.

نظر شما چیست؟ فیسبوک که حالا متا نامیده می‌شود از بند مشکلات رهایی خواهد یافت؟

نوشته فیسبوک (متا) بدترین شرکت سال 2021! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code