بهترین دستگاه های هوازی خانگی و باشگاهی -رزان کالا
1 min read

بهترین دستگاه های هوازی خانگی و باشگاهی -رزان کالا

دستگاه های ورزشی امروزه با هدف لاغری و چربی سوزی، فرم دهی بدن، تناسب اندام و سلامتی مورد استفاده عموم قرار گرفته است و هر فردی با توجه به هدف خود برای اندام و بدن خود سراغ این لوازم ورزشی و باشگاهی می رود.

اگر شرایط باشگاه رفتن دارید و می توانید برای ورزش و تمرین ورزشی به محیط های باشگاهی بروید با یک مربی خوب و استفاده از تجهیزات ورزشی باشگاه می توانید تمرینات ورزشی خود را به خوبی انجام دهید.

چنانچه شرایط به شما اجازه نمی دهد که بتوانید به باشگاه بروید و هدف تمرینی خود را مشخص کنید می توانید در خانه خود یک باشگاه داشته باشید و در خانه ورزش کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته هستید که می خواهند اقدام به خرید تجهیزات ورزشی خانگی کنند باید بدانید که چه دستگاهی را بخرید تا تمامی نیازهای ورزشی خود را انجام دهید. پس باید بدانید چه دستگاه های ورزشی را می توانید در خانه داشته باشید.

البته قابل ذکر است که فروشگاه لوازم ورزشی رزان کالا، تجهیز باشگاه ها و خانه ها را انجام می دهد و کارشناسان فروش این فروشگاه شما را به منظور خرید بهتر کاملا صادقانه راهنمایی کرده و می توانید یک هوم جیم حرفه ای داشته باشید.

معرفی بهترین دستگاه های ورزشی خانگی

اگر می خواهید اقدام به خرید دستگاه های ورزشی خانگی کنید در این مقاله سعی دارید اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید بهترین تصمیم را گرفته و خرید عالی را داشته باشید.

  • • دستگاه های بدنسازی چند کاره

هوم جیم ها و دستگاه های چند کاره بدنسازی یکی از مواردی می باشد که خانه و منزل شما را به یک باشگاه اختصاصی حرفه ای تبدیل می کند.

هوم جیم ها یا همان دستگاه های چند کاره بدنسازی و ورزشی بسته به امکانات و برندی که دارند انواع مختلفی دارند که می توانید نمونه های حرفه یا این دستگاه ها را در فروشگاه آنلاین رزان کالا مشاهده، مقایسه و بررس کنید.

قیمت این دستگاه های چند کاره بسته به کیفیت، برند، تعداد لوازم جانبی، کارایی و … قیمت های متفاوتی دارند که به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما با شماره های زیر تماس برقرار نمایید.

تلفن: ۰۲۱۶۶۲۷۴۰۹۲

خط ویژه: (۰۲۱۴۴۵۰۳۰۳۷)

شماره همراه جهت مشاوره ۲۴ ساعته و واتساپ: ۰۹۱۲۰۵۰۲۷۳۸

· تردمیل ها

تردمیل ها طبق مطالعات علمی به عمل آمده یکی از ماثرترین دستگاه های قلبی و عروقی در سالن های ورزشی، خانه و محل کار می باشد که کالری سوزی فوق العاده ای نیز دارد.

در تردمیل ها امکاناتی تعبیه شده که شما بتوانید پیاده روی، دویدن، راه رفتن روی سطح شیب دارد و حرکات مختلف را شبیه سازی کنید و کالری سوزانده وعلاوه بر لاغری و چربی سوزی به بدنتان فرم دهید.

تردمیل بهترین وسیله ورزشی برای لاغری می باشد که امروزه پر طرفدار ترین وسیله ورزشی در باشگاه و خانه می باشد.

تردمیل ها انواع مختلفی دارند و به دسته های زیر تقسیم می شوند.

1.تردمیل های باشگاهی :

این تردمیل ها قدرت موتور بالاتری نسبت به تردمیل های خانگی دارند و به تردمیل های پرقدرت و حرفه ای معروف هستند. تحمل وزن تردمیل باشگاهی بسته به نوع آنگاهی گاهی به نامحدود می رسد و هر فردی با هر وزنی می تواند از آن استفاده کند.

از دیگر مزایای تردمیل های باشگاهی این است که طول و عرض تسمه آن ها بیشتر است و به طور پیوسته می توانند مورد استفاده ورزشکاران قرار بگیرند.

قیمت تردمیل های باشگاهی :

قیمت تردمیل باشگاهی با توجه به کیفیت، کارایی، چند منظوره و تک منظوره بودن، تحمل وزن، برند تردمیل باشگاهی و … متفاوت است اما به شما این اطمینان را می دهیم که ارزانترین قیمت خرید تردمیل های باشگاهی را می توانید در رزان کالا بیابید.

  1. ۲- تردمیل های خانگی

تردمیل خانگی دسته دیگری از تردمیل ها می باشد که در مقایسه با تردمیل های باشگاهی معمولی تر می باشند چون استفاده از تردمیل های خانگی در خانه ها و محل کار به اندازه باشگاه ها نمی باشد پس نیاز نیست که در خانه یک تردمیل باشگاهی داشته باشید و یک تردمیل خانگی خوب برای شما عالیست.

این بدین معنا نمی باشد که تردمیل های خانگی از کیفیت پایینی برخورداند و اتفاقا برعکس، تردمیل های خانگی فوق حرفه ای در بازار وجود دارند که می توانید بهترین تردمیل های خانگی را اصل و اورجینال با ارزانترین قیمت بازار از ما بخواهید.

قیمت تردمیل های خانگی

قیمت تردمیل های خانگی نیز در رزان کالا با ارزانترین قیمت بازار در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می گیرد.

  1. ۳- تردمیل های مکانیکی و بدون موتور

تردمیل های بدون موتور همانگونه که از اسمش مشخص است موتور ندارند و با شتاب و وزن خود شما به حرکت در می آیند و متناسب با قدرت بدنی خود می توانید سرعت این تردمیل های مکانیکی را تنظیم نموده و بدوید و پیاده روی کنید.

امنیت این دستگاه های تردمیل بسیار مهم است و هنگام خرید تردمیل مربوطه به این مورد بسیار توجه کنید.

  1. ۴- تردمیل های آبی

تردمیل های آبی به منظور معالجات پزشکی بیشتر استفاده می شود که به منظور مشاهده این نوع تردمیل ها وارد سایت رزان کالا شده و نمونه های این تردمیل ها را نیز بررسی کنید.

خب تقریبا انواع تردمیل را شناختید و به منظور خرید بهترین تردمیل با ما در ارتباط باشید. حال سراغ باقی موارد و دستگاه ها می رویم.

· دوچرخه های ثابت

چرخ های ثابت یا همان دوچرخه ثابت ها همان دوچرخه می باشند که حرکت نمی کنند و می توانید در باشگاه و خانه و حتی محل کار از این دستگاه های چربی سوز استفاده کنید.

بعد از تردمیل، دوچرخه های ثابت پرطرفدارترین دستگاه هوازی و چربی سوزی می باشد که چه در سالن های ورزشی و چه خانه ها مورد استفاده عموم قرار می گیرند.

دوچرخه های ثابت نیز انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم.

انواع دوچرخه ثابت:

1.دوچرخه ثابت خانگی

این دوچرخه های ثابت قدرت معمولی داشته و مناسب استفاده در منزل می باشند. این دوچرخه ها تحمل وزن متفاوت با برند های مختلفی دارند که می توانید نمونه های حرفه ای آن ها را در سایت ببینید.

دوچرخه های ثابت خانگی دو مدل دارند :

  • دوچرخه های ثابت خانگی مبله و نشسته یا همان چرخ ثابت های خانگی پشتی دار
  • دوچرخه های ثابت خانگی ایستاده

قیمت این دوچرخه ها بسته به برند و کیفیت متفاوت می باشند .

  1. ۲- دوچرخه ثابت های باشگاهی

چرخ ثابت های باشگاهی نسبت به باقی دوچرخه ها کیفیت، قدرت و تحمل وزن بالاتری داند تا بتوانند پاسخگوی استفاده ورزشکاران بیشتری را بدهند.

دوچرخه ثابت های باشگاهی نیز دو مدل زیر را دارند :

  • دوچرخه ثابت باشگاهی ایستاده
  • دوچرخه ثابت باشگاهی پشتی دار

3 اسپینینگ ها

اسپینینگ ها حرفه ای ترین مدل دوچرخه های ثابت ایستاده می باشند که قدرت بالایی داشته و می توانید قدرت آن ها را تنظیم کرده و با یه برنامه ورزشی عالی یه تمرین حسابی و چربی سوزی فوق العاده ای داشته باشید.

الپتیکال | اسکی فضایی

نمونه دیگری از دستگاه های ورزشی که می توانید در منزل از آن ها استفاده کنید، الپتیکال ها هستند. این دستگاه های ورزشی خانگی و باشگاهی تاثیر فوق العاده ای در چربی سوزی می توانند داشته باشند و علاوه بر پایین تنه، بالتنه را نیز دگیر کرده و به اندام شما فرم دهند.

دستگاه ها ورزشی دیگری که می توانید در خانه داشته باشید :

  • دستگاه روئینگ یا قایقی
  • پله برقی

خب تا این جا درمورد دستگاهی بدنسازی و ورزشی صحبت کردیم که می توانید در خانه داشته باشید و خانه خود را یک باشگاه کنید.

در باشگاه ها و سالن های ورزشی نیز تنوع دستگاه ورزشی بالاست بسته به نوع تمرین و هدف تمرینی که دارید می توانید از دستگاه های متفاوتی استفاده کنید که تشخیص نوع تمرین و دستگاه با مربی شما می باشد.

بهترین دستگاه‌های هوازی در بدنسازی

مواردی که قبلا نیز ذکر کردیم برای تمرینات هوازی بسیار مفید و کارآمد می باشند. اگر هدف شما از ورزش کردن تمرینات هوازی و چربی سوزی می باشد باید از وسایل ورزشی لاغر کننده استفاده کنید.

پس بهترین وسایل ورزشی برای هوازی و چربی سوزی موارد زیر می باشند :

  • تردمیل ها
  • استیرمیل یا ماشین پله نوردی (Stair mill)
  • دستگاه رویینگ (شبیه ساز قایقرانی)
  • دوچرخه اِیردین (Airdyne) و دوچرخه های ثابت
  • دوچرخه های ثابت اسپینینگ
  • دستگاه کوه نوردی
  • SkiErg (شبیه ساز اسکی)
  • الپتیکال و اسکی فضایی

امیدواریم که اینمقاله برای شما مفید بوده باشد.

نوشته بهترین دستگاه های هوازی خانگی و باشگاهی -رزان کالا اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code