گوشی Maimang 10 در چین معرفی شد، دیگر خبری از پیشوند هواوی نیست!
1 min read

گوشی Maimang 10 در چین معرفی شد، دیگر خبری از پیشوند هواوی نیست!

گوشی هوشمند Maimang 10 امروز به طور رسمی توسط China Telecom با قیمت ۲,۲۹۹ یوان (۳۶۰ دلار) در چین معرفی شد. Maimang که قبلا با نام Huawei Maimang شناخته می‌شد، مالکیت خود را تغییر داده و اکنون تحت نظارت China Telecom به کار خود ادامه می‌دهد. از این به بعد دیگر خبری از پیشوند Huawei در گوشی های Maimang نخواهد بود. همچنین طبیعتاً دیگر خبری از لوگو هوآوی هم نیست. محتمل ترین دلیل برای تغییر نام تجاری و تغییر مالکیت برند مذکور، تحریم های سنگین هواوی است.

گوشی هوشمند Maimang 10 با Dimensity 720

هم اکنون اجازه دهید نگاهی به مشخصات فنی دستگاه جدید Maimang داشته باشیم. گوشی هوشمند Maimang 10 دارای طراحی ارگونومیک با قاب پشتی خمیده و لبه های گرد است. ضخامت این دستگاه حدود ۸.۳ میلی متر و وزن آن تنها ۱۷۹ گرم است. تلفن هوشمند مذکور دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل است. این نمایشگر ۹۴.۲ درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده و از رفرش ریت ۹۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ۱۸۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. مانند بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی، دوربین سلفی این دستگاه نیز در پانچ هولی در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است.

Maimang 10

در بخش دوربین ها، Maimang 10 دارای ماژول دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی است. همچنین دو دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو، مجموعه دوربین های این تلفن هوشمند را کامل می‌کنند. لازم به ذکر است که یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی نیز برای ثبت عکس های سلفی و تماس های ویدئویی در نظر گرفته شده است.

مطابق با گزارش GizmoChina، قدرت پردازشی میان رده جدید این برند چینی توسط تراشه مدیاتک Dimensity 720 5G تامین می‌شود. این تراشه از چهار هسته سریع و قدرتمند ARM Cortex-A76 و چهار هسته کم مصرف‌تر Cortex-A55 استفاده می‌کند. همه هسته های مذکور، فرکانس ۲ گیگاهرتزی دارند. پردازنده گرافیکی موجود در این چیپست Mali-G57 است. همچنین ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD نیز برای Maimang 10 در نظر گرفته شده است. با اینکه با دستگاه مقرون به صرفه ای روبرو هستیم. اما یک باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از فست شارژ ۴۰ واتی نیروی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کند.

هواوی Maimang 9 با دایمنسیتی ۸۰۰ و دوربین سه گانه رسما معرفی شد

گوشی هوشمند Maimang 10 هم اکنون برای پیش خرید در چین با قیمت ۲,۲۹۹ یوان (۳۶۰ دلار) برای نسخه ۸+۱۲۸ گیگابایتی در دسترس است. این دستگاه در سه رنگ آبی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. این تلفن هوشمند در ساعت ۱۰:۰۸ صبح ۲۴ دسامبر (سوم دی ماه) برای فروش آماده خواهد بود.

نظر شما درباره گوشی هوشمند Maimang 10 چیست؟ آیا این برند پس از جدا شدن از هواوی می‌تواند با سایر شرکت های مطرح چینی به رقابت بپردازد؟

نوشته گوشی Maimang 10 در چین معرفی شد، دیگر خبری از پیشوند هواوی نیست! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code