درآمد همیشگی با معرفی مشتری به شرکت رایان پی
1 min read

درآمد همیشگی با معرفی مشتری به شرکت رایان پی

درگاه پرداخت اینترنتی، روشی نوین برای انجام تراکنش‌های مالی است که وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی و اصولا کسب و کارهای کوچک و بزرگ، به ویژه در حوزه‌ی تجارت الکترونیک، در این سال‌ها به آن روی آورده‌اند.

برای نمونه درگاه پرداخت رایان پی، به عنوان یکی از درگاه‌های اینترنتی واسط که توانسته با ایجاد امنیت مطلوب تراکنش و درصد بالای موفقیت تراکنش‌های انجام شده، در کنار قابلیت‌ها و امکانات جانبی کاربردی و جذاب، نظر صاحبان بسیاری از کسب و کارها را به خود جلب کند. اکنون به عنوان یکی از جدیدترین سرویس‌های ویژه‌ی درگاه پرداخت رایان پی، سرویس همکاری در فروش، برای تمام مشتریان فعال شده است. اما هدف این فرآیند همکاری در فروش چیست؟ چه منافعی برای مشتریان خواهد داشت و سازکار آن چگونه است؟ و در نهایت چگونه باید فعالیت خود را در این زمینه آغاز کنیم؟

شروع همکاری با رایان پی

چگونه پورسانت مادام‌العمر دریافت کنیم؟

ماجرا از این قرار است، شرکت رایان پی که یک شرکت معتبر پرداخت‌یاری به‌شمار می‌رود و در حوزه‌ی ارائه‌ی خدمات پرداخت فعالیت می‌کند، اخیراً سرویس همکاری در فروش را فعال نموده است.

برآیند نهایی این سرویس نتیجه‌ای برد_برد خواهد داشت که بر اساس آن، هم شرکت رایان پی منافع مطلوبش یعنی فروش بیش‌تر سرویس‌های خدمات پرداخت را به دست می‌آورد و هم مشتریان فعال در این طرح از یک پورسانت مادام‌العمر برخوردار خواهند شد.

سازکار این طرح، در حقیقت بر این اساس است که همکاران فروش درگاه پرداخت رایان پی، باید تلاش کنند دیگران را به استفاده از این سرویس نوین پرداخت ترغیب نمایند. همکاران می‌توانند کسب و کارهای مختلف را برای هدف قرار دادن در اولویت بگذارند؛ به طور قطع کسب و کارهای اینترنتی برای این منظور در اولویت خواهند بود زیرا استفاده از درگاه پرداخت آنلاین، نیاز الزامی این نوع کسب و کارها است و بنابراین احتمال موفقیت کاربران در مسیر مجاب نمودن آن‌ها به سمت استفاده از سرویس‌های رایان پی، بیش‌تر است. هنگامی که شما بتوانید یک کاربر جدید به شرکت رایان پی معرفی کنید، پورسانت مادام‌العمر خود را از هر تراکنش موفق کاربر جدید دریافت خواهید کرد. این پورسانت ۳۰درصد از مبلغ کارمزد هر تراکنش است، تا روزی که شرکت رایان پی فعالیت می‌کند و آن کاربر جدید تراکنش‌هایی از طریق سرویس درگاه پرداخت انجام می‌دهد، به حساب شما واریز خواهد شد. اکنون این میزان پورسانت همکاری در فروش بالاترین حد پورسانت در طرح‌های مشابه به‌شمار می‌رود.

جزییات طرح همکاری در فروش رایان پی

توصیه می‌کنیم به سادگی از کنار طرح همکاری در فروش عبور نکنید. فعالیت در این طرح کار خیلی پیچیده‌ای نیست، اما می‌تواند درآمدی باورنکردنی و در عین‌حال همیشگی برای شما رقم بزند.

فرض کنید شما در زمینه‌ی فروش انواع موبایل و تجهیزات جانبی آن فعالیت دارید. به واسطه‌ی فعالیت در بازار این نوع محصولات با انواع فروشگاه‌های مجازی و فیزیکی این حوزه نیز سروکار داشته‌اید و به همین مناسبت با بسیاری از آن‌ها رابطه‌ی نزدیک همکاری برقرار کرده‌اید. در این صورت همه‌چیز آماده است که شما به عنوان یک کاربر فعال در سرویس همکاری در فروش، فعالیت خودتان را آغاز کنید. ابتدا و در قدم اول باید اطلاعات خودتان را از ویژگی‌ها، خدمات و قابلیت‌های درگاه پرداخت رایان پی بالا ببرید. برای این‌ منظور به سادگی و با مراجعه به سایت این شرکت می‌توانید با مطالعه‌ی مقالات کاربردهای درگاه پرداخت به اطلاعات کافی دست پیدا کنید.

سپس اهداف خودتان را مشخص می‌کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم معرفی خدمات رایان پی را از همکارهایی شروع کنید که رابطه‌ی دوستانه‌ی نزدیک‌تری با آن‌ها دارید. تلاش کنید با برشمردن ویژگی‌ها و قابلیت‌های کاربردی درگاه آنلاین او را ترغیب کنید فروشگاه خود را مجهز به این سرویس نوین نماید. از آن‌جا که دریافت درگاه پرداخت رایان پی ۲۴ ساعت بیش‌تر زمان نیاز نخواهد داشت و روند دریافت این سرویس بسیار کوتاه و ساده است، در صورت ارائه‌ی اطلاعات مفید و استفاده از جملات ترغیب کننده و اضافه کردن تجربیات مثبت خودتان از این سرویس، به قاعده می‌توانید افراد زیادی را به عنوان زیر مجموعه‌ی خودتان به شرکت معرفی کنید.

درامد در یک ماه

برفرض اگر هر کدام از اعضای این زیرمجموعه در طول هر ماه حداقل ۳۰۰ تراکنش انجام بدهند، درآمدی حدود ۴۰۰ هزارتومان در ماه برای شما خواهد داشت. توجه کنید که شما بعد از تلاش ابتدایی که برای جذب کاربران انجام داده‌اید، دیگر مطلقاً نیازی نیست کاری انجام بدهید‌. از آن پس پورسانت شما به صورت خودکار و هر ماهه به حساب‌تان واریز خواهد شد. بهتر است دوباره یادآور شویم که این پورسانت نامحدود و مادام‌العمر است.

شروع همکاری با رایان پی

نحوه‌ی شروع فعالیت همکاری در فروش

پیش از این‌که نحوه‌ی شروع فعالیت در طرح همکاری در فروش را شرح بدهیم، بهتر است اشاره کنیم که مطلقاً هیچ محدودیتی برای فعالیت در سرویس همکاری در فروش وجود ندارد. در حقیقت هر کسی بسته به توانایی‌هایش می‌تواند شانس خود را در این زمینه امتحان کند و شرکت از تمام فعالان این حوزه استقبال خواهد کرد. برای شروع فعالیت در این سرویس، پس از آن‌که شما در سایت شرکت رایان پی فرم ثبت‌نام همکاری در فروش را تکمیل نمودید، یک کد معرف و یک لینک ویژه‌ی ثبت‌نام دریافت می‌کنید.

این کد معرف و لینک ثبت‌نام در واقع ابزار شما برای دعوت دیگران به استفاده از سرویس‌های شرکت رایان پی خواهند بود. به عبارت بهتر هرگاه موفق شدید فردی را مجاب کنید که از درگاه پرداخت رایان پی استفاده کند، باید لینک ثبت‌نام ویژه‌ی خودتان را برایش ارسال کنید تا او فرآیند ثبت‌نام دریافت درگاه پرداخت را از طریق لینک مخصوص شما انجام بدهد. آن‌گاه به‌صورت خودکار آن فرد به عنوان زیرمجموعه‌ی شما ثبت خواهد شد و پورسانت مذکور از تراکنش‌های انجام شده توسط او به حساب شما واریز می‌شود.

روال تسویه‌ی پورسانت‌های همکاری در فروش

یکی از پرسش‌های متدوال در زمینه‌ی همکاری در فروش برای کاربران پرداخت‌یارها همواره این است که پورسانت‌ تراکنش‌های انجام شده توسط اعضای زیرمجموعه‌ی هر کاربر، چگونه و بر اساس چه روالی به حساب او واریز می‌گردد. توجه کنید که روال تسویه‌ی پورسانت‌های همکاری در فروش بسیار شفاف است و کاملا به صورت خودکار انجام می‌شود. بر اساس این سازکار، در اولین روز کاری هر ماه، رایان پی به شکل اتوماتیک پورسانت‌های همکاری در فروش را به حساب کاربر مورد نظر واریز می‌نماید. علاوه‌بر آن، برای شفاف‌سازی بیش‌تر این فرآیند، یک گزارش دقیق از تعداد و مبلغ‌ تراکنش‌های هر مرجع نیز برای کاربر ارسال خواهد شد تا مبلغ پورسانت را با این گزارش‌ها تطابق بدهد. همچنین میزان کارمزدهای دریافت شده توسط شرکت از هر مرجع انجام تراکنش و مبلغ پورسانت دریافتی هر کاربر نیز در این گزارش قید می‌شود.

راز موفقیت در طرح همکاری در فروش

پورسانت مادام‌العمر چیزی نیست که بشود به سادگی از کنارش گذشت؛ اما برای موفقیت در طرح همکاری در فروش باید چه اقداماتی انجام بدهیم؟

همان‌طور که پیش‌تر اشاره‌ای کردیم، گام اول برای موفقیت در این طرح آشنایی با ویژگی‌ها، خدمات و قابلیت‌های درگاه پرداخت رایان پی است. هر فروشنده‌ای ابتدا باید کالایی که قرار است بفروشد را به خوبی بشناسد، ضعف و قوت‌های آن را بداند و بر اساس شناختی که دارد، در راستای هدف‌ اصلی خودش که در واقع فروش آن کالا است، گام بردارد. پر واضح است که در این‌جا کالای شما، سرویس‌های مختلف خدمات پرداخت آنلاین رایان پی خواهد بود.

اما گام بعدی این است که بدانیم چه کسانی را باید هدف قرار دهیم! این نکته نیز در روند بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار است که جامعه‌ی هدف خودمان را از پیش بشناسیم و درست انتخابش کنیم. مثلاً در زمینه‌ی فروش خدمات پرداخت آنلاین، اولویت با کسب و کارهای مجازی و اینترنتی است. اما اگر شناخت درست و کاملی از انواع سرویس‌های رایان پی داشته باشید، پی خواهید برد که کسب و کارهای فیزیکی مختلف دیگری نیز می‌توانند هدف فروش خدمات پرداخت آنلاین قرار بگیرند. پزشک‌ها، رستوران‌ها، وکلا، مجموعه‌های ورزشی و بسیاری مشاغل دیگر که روش نوین‌ پرداخت اینترنتی می‌تواند مناسب کارشان باشد.

مطلب دیگری که در این زمینه وجود دارد، این است که اصولا از چه کانال‌هایی افراد را به سمت استفاده از درگاه‌های آنلاین در کسب و کارشان دعوت کنیم؟ خودتان را در این زمینه محدود نکنید. از نشست و برخاست با اقوام، دوستان و آشنایان و صحبت‌های حضوری با آن‌ها تا تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، همگی می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد. در انتها مجدداً این توصیه‌ی حیاتی را تکرار می‌کنیم که شما تا دستیابی به پورسانت مادام‌العمر، یک قدم بیش‌تر فاصله ندارید؛ فقط کافی است از همین امروز در طرح همکاری در فروش شرکت رایان پی ثبت‌نام کرده و فعالیت خودتان را آغاز کنید.

در صورت نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق راه ارتباطی زیر با رایان پی در ارتباط باشید :

  • واتس اپ : 09022233108
  • تلفن : 02189717717
  • ایمیل : [email protected]
  • وب سایت : https://rayanpay.com

نوشته درآمد همیشگی با معرفی مشتری به شرکت رایان پی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code