ربات خرید شماره مجازی ارزان و خودکار + معرفی کامل
1 min read

ربات خرید شماره مجازی ارزان و خودکار + معرفی کامل

خدمت جدید دیگری توسط وب سایت شماره مجازی ارائه شده است که از طریق آن می توان با استفاده از ربات خرید شماره مجازیارزان ایرانی در پیام رسان تلگرام به سادگی خرید این شماره ها را انجام داد. در این مقاله قصد داریم به توضیح شماره های مجازی بپردازیم و سپس با معرفی ابزار جدیدی که سایت شماره مجازی در اختیار ما قرار داده، تمامی امکانات آن را بررسی کنیم و در مورد این شماره‌ها مطالب بسیار خوبی را یاد بگیریم.

ربات خرید شماره مجازی ارزان ایرانی

بسیاری از افرادی که قصد دارند از شماره های مجازی استفاده کنند به دنبال برنامه هایی برای ساخت رایگان این شماره ها هستند. اما آنچه که بیشتر از همه مهم است بحث امنیت این شماره ها است. بسیاری از برنامه هایی که به صورت رایگان شماره‌هایی را در اختیار کاربران قرار می دهند، دیده شده که شماره را به صورت اشتراکی در اختیار چندین نفر قرار می دهند و این امر باعث می شود تا در آینده مشکلاتی به وجود آید. زمانی که چند نفر به صورت اشتراکی روی یک شماره کار می کنند، اختلالاتی به وجود می آید که باعث می شود در هنگام استفاده، هر فرد با مشکلات مواجه شود.

به همین دلیل ما توصیه نمی کنیم که از اپلیکیشن های رایگان ساخت شماره مجازی استفاده کنید. راهکار بهتری وجود دارد که می‌توان از این طریق یک شماره دائمی داشت که مانند سیم کارت فیزیکی عمل می کند و می‌توان با استفاده از آن در شبکه‌های اجتماعی مختلفی ثبت‌نام کرد و دغدغه از دست رفتن اطلاعات را نداشته باشید. در این راهکار از سایت های معتبری که در زمینه فروش شماره های مجازی فعالیت می کنند، استفاده می کنیم. البته باید دقت کرد که باید یک سایت معتبر را پیدا کنیم که این شماره ها را به صورت دائمی در اختیار ما قرار دهد و با هزینه بسیار کمی بتوانیم یک شماره مجازی برای خود داشته باشیم. متاسفانه در برخی از سایت ها مشاهده شده که از شماره های رایگان برای فروش استفاده می کنند که باید به این مسئله دقت داشت که همیشه سایت معتبر را پیدا کنید.

وب سایتی که ما قصد معرفی آن را داریم، وب سایت شماره مجازی است که چندی پیش فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه در همین مدت زمان توانست خدمات با کیفیتی به کاربران ارائه کند و نظر بسیاری از آن ها را جلب کند. اخیراً هم برای سادگی دسترسی کاربران ربات خرید شماره مجازی ارزان ایرانی را معرفی کرده است که کاربر می تواند از طریق تلگرام به سادگی هر نوع شماره مجازی که دوست داشته باشد را تهیه کند.

ربات خرید شماره مجازی چیست؟

در این بخش می خواهیم به بررسی کامل این ربات بپردازیم که چگونه می توانیم خرید موفقی را از سایت شماره مجازی داشته باشیم. در ابتدای که شما شروع به کار می کنید به صفحه ای وارد می شود که می توانید با زدن دکمه شروع وارد ربات شوید. در این بخش شما انتخاب‌های متعددی دارید که می توانید با استفاده از گزینه‌ حساب کاربری به حساب کاربری خود وارد شوید و با کلیک روی گزینه شارژ حساب، حساب خود را شارژ کنید تا بتوانید برای خریدهای خود با استفاده از کیف پول تمامی خریدها را انجام دهید.

در این ربات بخش جالبی وجود دارد که شما می توانید با اضافه کردن اعضای دیگری کسب درآمدی برای خود داشته باشید. به این ترتیب که با معرفی این ربات به دوستان خود می توانید از این طریق کسب درآمد داشته باشید و ۱۰ درصد از فروش هر شماره که توسط دوستانتان خریداری می‌شود به شما اختصاص داده شود. با اضافه شدن چنین امکانی همه می توانند از این ربات استفاده کنند و در کنار خرید شماره مجازی و احساس امنیت، می‌توانند کسب درآمدی هم داشته باشند. در این ربات می توانید شماره مجازی کشورهای مختلفی از جمله شماره مجازی چین، مالزی، اندونزی، انگلیس، ویتنام، فیلیپین، کامبوج، روسیه و بسیاری از کشورهای دیگر را دریافت کنید.

تمامی این شماره ها را می توان به صورت اختصاصی برای هر کدام از شبکه های اجتماعی مانند شماره مجازی تلگرام، وایبر، واتس‌اپ، اینستاگرام ایمو و… استفاده کنید. بهتر است به معرفی بخش دیگری از این ربات بپردازیم که شما می توانید در تمامی ساعات، از پشتیبانی آن استفاده کنید. سایت شماره مجازی قسمت پشتیبانی را در ربات هم به خوبی ارائه کرده است که کاربران می‌توانند در هر زمانی با پشتیبان در ارتباط باشند و تمامی سوالات و مشکلاتی که در هنگام خرید به وجود آمده است را با پشتیبان در میان بگذارند تا به سرعت رسیدگی شود.

در بخش دیگری هم شما می توانید با استفاده از راهنما، از تمامی راهنماهای استفاده از این ربات خرید شماره مجازی ایرانی استفاده کنید. اما برای اینکه بتوانید شماره مجازی خود را خریداری کنید می توانید با کلیک کردن روی دکمه خرید شماره مجازی به قسمت بعدی وارد شوید. در این بخش می توانید به سادگی و عضویت در کانال شماره مجازی و با کلیک کردن روی دکمه شروع از خدمات خرید شماره مجازی توسط این ربات استفاده کنید.

زمانی که روی خرید شماره مجازی کلیک می کنید، باکسی در ربات برای شما باز می شود که می توانید سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر کمی به این سرویس نگاه کنید مشاهده خواهید کرد که تقریباً برای هر خدمتی می توان شماره مجازی اختصاصی داشت. به طور مثال شماره مجازی برای جیمیل، آمازون، نایک، آدیداس و… در دسترس شما قرار گرفته است. کافی است روی هر کدام از آن ها کلیک کنید تا به مرحله بعد وارد شوید.

مزایای خرید شماره مجازی

در بالا نحوه استفاده از ربات خرید شماره مجازی ارزان ایرانی را در اختیارتان قرار دادیم که می توانید در هر زمانی اقدام به خرید شماره مجازی خود از طریق این ربات کنید. در بخش دیگری شما می توانید از وب سایت شماره مجازی استفاده کنید و سفارشات خود را آنجا به ثبت برسانید. این سرویس برای راحتی کاربران در نظر گرفته شده است که می‌توانند از هر دو آن ها بهره ببرند. در ادامه به برخی از مزایای استفاده کردن از شماره های مجازی اشاره می کنیم که قطعاً برای هر فردی می تواند جذاب باشد.

نداشتن محدودیت مکانی

با استفاده از این شماره ها می توانید یک شماره ثابت داشته باشید که در هر کجای دنیا در دسترس است. ابتدا با استفاده از سایت شماره مجازی کشور مورد نظر خود را انتخاب می کنید و شماره مختص آن را دریافت می‌کنید. سپس می توانید در هر کجای دنیا از آن استفاده کنید، چون این شماره ها بر بستر اینترنت فعالیت می کنند و با استفاده از اپلیکیشن هایی که برای آن ها وجود دارد، می توانید به سادگی از آن ها استفاده کنید. با استفاده از اپلیکیشن هایی که روی گوشی شما نصب می شود کافی است تنها به اینترنت متصل شوید تا شماره ثابت شما در دسترس قرار گیرد و هر فردی در هر نقطه از جهان بتواند با شما ارتباط برقرار کند.

به اعتبار خود اضافه کنید

مشتریان علاقه زیادی به کسب و کارهای بین المللی دارند و اگر از شماره های مجازی استفاده کنید، می‌توانید خود را به عنوان یکی از کسب و کارهایی که به صورت بین‌ المللی فعالیت می کنند، نشان دهید. همان طور که می دانید پیاده سازی شبکه تلفنی که بتوان تمامی کارکنان از آن استفاده کنند کمی هزینه بر است. اما کافی است که با استفاده از ربات خرید شماره مجازی ارزان ایرانی شماره مخصوص به یک کشور را خریداری کنید تا همه کارکنان بتوانند به سادگی از آن استفاده کنند.

در هنگام سفر هم در دسترس باشید

یکی دیگر از امکانات جالبی که این شماره ها در اختیار ما قرار می‌دهند این است که می توانیم در هر موقعیتی پاسخگوی مشتریان باشیم به طور مثال اگر به یک سفر کاری بروید می توانید با استفاده از شماره مجازی دغدغه‌ای برای پاسخگویی به مشتریان را نداشته باشید. چرا که مهم نیست شما کجا قرار دارید، تنها کافی است تا اپلیکیشن مربوطه را روی گوشی خود نصب کنید و سپس به اینترنت متصل شوید. حال هر شخصی می تواند با شما ارتباط برقرار کند.

هزینه های مقرون به صرفه

همان طور که در بالا هم گفتیم راه اندازی خط تلفن ثابتی که بتوان با استفاده از آن با کشورهای دیگری در ارتباط بود یا همه کارکنان بتوانند از آن استفاده کنند، هزینه بالایی دارد و بسیاری از شرکت‌های کوچک نمی‌توانند به خوبی آن را پیاده کنند. اما جالب اینجاست که با استفاده از ربات خرید شماره مجازی ارزان ایرانی شما می توانید تنها با صرف هزینه حداقل 20 هزار تومان یک شماره اختصاصی برای خود انتخاب کنید و از آن استفاده کنید.

این رقم در مقابل هزینه زیادی که تلفن های ثابت برای شما خواهند داشت، بسیار ناچیز است. مزیت دیگر شماره مجازی این است که با استفاده از این شماره می توان امنیت و حریم خصوصی را به صورت کامل رعایت کرد.

منبع: https://virtual-number.ir/

نوشته ربات خرید شماره مجازی ارزان و خودکار + معرفی کامل اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code