سری اوپو Find X4 با دو تراشه پرچمدار کوالکام و مدیاتک عرضه خواهد شد
1 min read

سری اوپو Find X4 با دو تراشه پرچمدار کوالکام و مدیاتک عرضه خواهد شد

در جریان Oppo Inno Day (رویداد سالانه اوپو)، این شرکت، عرضه گوشی های سری Find X در آینده را تأیید کرد. طبق گزارشات، سری پرچمدار آینده اوپو، Find X4 یا Find X5 نام خواهد داشت. انتظار می‌رود پرچمدار آینده اوپو شامل یک نسخه استاندارد و یک نسخه با پسوند پرو باشد. احتمالا این دستگاه ها در سه ماهه ابتدایی سال آینده میلادی معرفی شوند. گزارش های جدید حاکی از آن است که سری Find X4 شامل دو تراشه پرچمدار Dimensity 9000 و Snapdragon 8 Gen 1 هستند.

سری اوپو Find X4 در ماه فوریه از راه خواهد رسید

ادعا می‌شود Oppo Find X4 با تراشه مدیاتک Dimensity 9000 عرضه می‌شود. از طرف دیگر، انتظار می‌رود که نسخه پرو مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 باشد. همچنین ممکن است نسخه سومی نیز در سری اوپو Find X4 وجود داشته باشد. احتمالا این مدل Find X4 Pro Plus یا Find X4 Ultra نام خواهد داشت. جزئیات زیادی درباره پرچمداران آینده اوپو در دست نیست. اما انتظار می‌رود که این سری از گوشی های هوشمند به فناوری دوربین جمع شونده اوپو مجهز باشند.

وب‌سایت GizChina ادعای عجیب و متفاوتی می‌کند. منبع مذکور مدعی است که سری اوپو Find X4 با شارژر های ۸۰ واتی عرضه خواهند شد. این موضوع بر خلاف تمام گزارش های قبلی است که ادعا می‌کردند پرچمدار آینده اوپو به فست شارژ ۱۲۵ واتی مجهز است.

پست Digital Chat Station

هر دو تراشه پرچمدار کوالکام و مدیاتک با فرآیند ساخت ۴ نانومتری تولید شده اند. اما لازم به ذکر است که مدیاتک برای ساخت تراشه جدید خود به سراغ TSMCرفته است. اما کوالکام همچنان سامسونگ را برای ساخت Snapdragon 8 Gen 1 انتخاب کرده است. با این حال، گزارش های اخیر حاکی از آن است که کوالکام از سامسونگ راضی نیست و قصد دارد تولید بخشی از تراشه های خود را به TSMC بسپارد. هر دو تراشه مذکور دارای هسته های ARM Cortex-X2، Cortex-A710 و Cortex-A510 هستند. در حقیقت تفاوت اصلی مربوط به GPU می‌شود. گفته می‌شود که کوالکام با پردازنده گرافیکی Adreno 730 عملکرد بهتری را در بخش GPU ارائه می دهد. با این حال، برای یک کاربر استاندارد تفاوتی میان عملکرد Oppo Find X4 و X4 Pro دیده نمی‌شود.

تجهیز Redmi K50 و Find X4 به تراشه Dimensity 9000 رسماً از سوی مدیاتک تأیید شد

نظر شما درباره پرچمداران آینده اوپو چیست؟ با توجه به پیشرفت اخیر مدیاتک، شما کدامیک از تراشه های پرچمدار را ترجیح می‌دهید؟ اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰؟

نوشته سری اوپو Find X4 با دو تراشه پرچمدار کوالکام و مدیاتک عرضه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code