معرفی هتلهای ارزان تهران- اقامتی مقرون به صرفه در پایتخت
1 min read

معرفی هتلهای ارزان تهران- اقامتی مقرون به صرفه در پایتخت

اگر برای سفر به تهران این پایتخت پر هیاهو آماده می‌شوید؛ بهتر است قبل از هر چیز اقامتگاهی مناسب را برای خود مهیا نمایید. تهران مملو از هتل‌ها با ستاره‌های مختلف است. اگر به دنبال هتلهای ارزان در تهران هستید؛ این مطلب می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. چرا که در ادامه می‌خواهیم به معرفی هتلهای تهران با قیمت ارزان بپردازیم. این مطلب با معرفی ارزانترین هتلهای دو ستاره آغاز می‌شود و با معرفی ارزانترین هتلهای یک ستاره تهران نیز به پایان می‌رسد. پس با ما همراه باشید.

با هتل پارسیان آزادی تهران( بلند ترین هتل ایران) بیشتر آشنا شوید.

ارزانترین هتلهای دو ستاره تهران

قبل از معرفی هتلهای دو ستاره ارزان تهران ذکر این نکته ضروریست که برای اقامتی با قیمت مناسب و البته برخورداری از امکاناتی میان رده می‌توانید از میان هتل های سه ستاره تهران نیز انتخابی مناسب داشته باشید. اما برای اقامت ارزان در تهران بهتر است از میان هتلهای دو و یک ستاره این شهر انتخاب کنید.

ناگفته نماند؛ که در میان هتلهای یک ستاره و دو ستاره این شهر هتل‌هایی با قیمتهایی نه چندان ارزان هم یافت می‌شود؛ که گاها با قیمت هتلهای سه ستاره تهران برابری می‌کند. اما آنچه در ادامه از نظرتان می‌گذرد معرفی هتلهای منتخب ارزان در میان دسته هتلهای دو ستاره تهران است.

هتل خیام

برای رسیدن به هتل خیام باید ابتدا به میدان بهارستان و سپس به چهار راه سرچشمه بروید؛ در خیابان امیرکبیر این هتل دو ستاره را خواهید دید. ساختمان هتل سه طبقه است. در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های یک تخته و دو تخته (دبل و تویین) را رزرو نمایید. هتل خیام یکی از هتلهای با سابقه تهران محسوب می‌شود.

با اقامت در این هتل با صرف زمان کوتاهی می‌توانید به بازار بزرگ تهران یا به دیدن کاخ گلستان بروید. ناگفته نماند وجود ایستگاه‌های مترو و اتوبوس در اطراف هتل خیال شما را از بابت ترددی مقرون به صرفه در این شهر راحت می‌کند. این هتل رستوران ندارد و پارکینگ نیز با ظرفیت محدود برای میهمانان فراهم است.

هتل ساسان

هتل ساسان در خیابان شریعتی و پایین‌تر از سینما ایران قرار گرفته است این هتل نیز از هتلهای با سابقه پایتخت محسوب
می‌شود. ساختمان هتل 5 طبقه است. در این هتل اتاق‌های یک تا سه تخته را می‌توانید با امکاناتی مطلوب رزرو نمایید. برای صرف غذایی خوشمزه در هتل ساسان می‌توانید به رستوران هتل بروید. هتل ساسان فاصله کمی با میدان معروف هفت تیر دارد علاوه‌بر این با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به ایستگاه‌های اتوبوس و مترو خواهید داشت.

هتل نادر

در میدان هفتم تیر و در خیابان قائم مقام فراهانی هتل دو ستاره دیگری قرار دارد؛ که البته از هتلهای ارزان تهران نزدیک میدان ولی عصر نیز محسوب می‌شود. اگر مسیر هتل نادر تا میدان ولیعصر را با خودرو طی کنید فقط 10 دقیقه زمان لازم خواهید داشت. در ساختمان سه طبقه این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های یک تا سه تخته را رزرو نمایید. رستوران دنج هتل نیز خیال شما را از بابت صرف غذایی خوشمزه راحت می‌کند.

هتل مینا

برای رسیدن به هتل مینا باید ابتدا به میدان هفت تیر بروید. بعد از چهار راه سمیه درست روبروی دانشگاه خوارزمی هتل مینا را خواهید دید. باید گفت هتل مینا نیز از هتلهای ارزان تهران نزدیک میدان ولی عصر محسوب می‌شود. ساختمان هتل شش طبقه دارد. اگر خانوادگی یا با جمعی از دوستان سفر می‌کنید این هتل می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد چرا که در این هتل می‌توانید علاوه‌بر اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته؛ سوئیت و آپارتمان هم با امکانات مطلوب رزرو نمایید.

برای صرف غذایی خوشمزه در این هتل می‌توانید روی رستوران هتل حساب باز کنید. ایستگاه مترو طالقانی و همینطور ایستگاه اتوبوس نیز در نزدیکی هتل مینا خیال شما را از بابت ترددی مقرون به صرفه و البته بدون اتلاف وقت راحت می‌کند.

هتل سعدی

در خیابان جمهوری اسلامی بین دو چهار راه استانبول و مخبرالدوله هتل سعدی قرار دارد. هتل سعدی از هتلهای با سابقه تهران به شمار می‌آید. ساختمان هتل دو طبقه است در این هتل می‌توانید علاوه‌بر اتاق‌های یک تا سه تخته سوئیت‌هایی با امکانات مطلوب نیز رزرو نمایید. رستوران هتل نیز با فضایی دنج و زیبا و با ارائه غذاهای ایرانی پذیرای میهمانان است.

ارزانترین هتلهای یک ستاره تهران

برای اقامت ارزان در تهران اگر تصمیم گرفتید از میان هتلهای یک ستاره تهران انتخاب کنید؛ باید کمی انتظار خود را کمی پایین بیاورید. بسیاری از هتلهای یک ستاره در پایتخت به دلیل موقعیت مکانی خوب و مقرون به صرفه بودنشان مورد انتخاب مسافران قرار می‌گیرند.

گرچه نمی‌توان از این موضوع گذشت که برخی هتلهای یک ستاره تهران فراتر از تعداد ستاره‌هایشان به میهمانان خدمات ارائه می‌کنند که البته برای رزرو این دسته از هتلها باید قیمت بالاتری را نیز در نظر بگیرید. از جمله این هتلها می‌توان به هتل پردیس، هتل آپارتمان ونک، هتل آپارتمان تاوریژ، هتل گلستان و… اشاره کرد.

هتل مهر

هتل مهر در خیابان امیر کبیر وکوچه سراج الملک قرار گرفته است. ساختمان 3 طبقه هتل انواع اتاق‌های یک تا سه تخته را درون خود جای داده است. با اقامت در این هتل می‌توانید از صرف غذایی خوشمزه در رستوران هتل لذت ببرید. از ویژگی‌های خوب هتل مهر موقعیت مکانی خوب است که اگر برای سفر کاری راهی پایتخت می‌شوید انتخاب این هتل می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

هتل آراد

برای رسیدن به هتل لارستان باید به خیابان مطهری سپس به خیابان لارستان بروید. هتل آراد نیز از هتلهای ارزان تهران نزدیک میدان ولی عصر محسوب می‌شود. در صورت طی مسیر با خودرو از هتل تا میدان ولیعصر فقط 5 دقیقه راه خواهید داشت. دسترسی به وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس و مترو از ویژگی‌های خوب این هتل محسوب می‌شود. اگر برای انجام امور اداری و کاری به تهران سفر می‌کنید هتل آراد انتخاب خوبی برای شما محسوب می‌شود.

در این هتل می‌توانید بسته به تعداد نفرات انواع اتاق‌های یک تا پنج تخته را رزرو نمایید. اتاق‌های هتل چیدمان ساده‌ای دارند و امکاناتی مطلوب برای میهمانان در اتاق‌ها پیش بینی شده است. با اقامت در این هتل برای صرف غذایی خوشمزه نیازی نیست از هتل خارج شوید رستوران هتل با ارائه غذاهای ایرانی در خدمت میهمانان است. از مهترین امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ با ظرفیت محدود و خشکشویی اشاره کرد.

هتل ثامن

هتل ثامن ابتدای خیابان امیرکبیر و درست مقابل خیابان ملت هتل ثامن قرار گرفته است. موقعیت مکانی خوب هتل موجب شده تا مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند دسترسی خوبی به بازار بزرگ تهران، خیابان معروف ناصر خسرو، و چندین موزه داشته باشند. اطراف هتل نیز وجود ایستگاه مترو و وسایل حمل و نقل عمومی تردد در شهر را برای مسافران این هتل آسان نموده است.

ساختمان هتل دو طبقه دارد. اتاق‌های هتل به صورت یک تخته، دو تخته و سه تخته به میهمانان ارائه می‌شود. از امکانات این هتل می‌توان به سالن صبحانه، کافی شاپ و خشکشویی اشاره کرد. ناگفته نماند؛ این هتل فاقد پارکینگ و رستوران است.

هتل سعید

هتل سعید از دیگر هتلهای ارزان تهران محسوب می‌شود. این هتل در خیابان سعدی جنوبی و در طبقه چهارم ساختمانی چهار طبقه قرار گرفته است. در این هتل می‌توانید اتاق‌های یک تا چهار تخته و همینطور سوئیت‌هایی مناسب را رزرو نمایید. این هتل رستوران و پارکینگ ندارد اما در نزدیکی هتل می‌توانید رستوران‌های مناسبی را برای صرف غذایی خوشمزه انتخاب نمایید.

هتل اخوت

در خیابان خیام شمالی و در مقابل مجموعه پارک شهر هتل اخوت قرار دارد. از ویژگی‌های خوب این هتل قرارگیری در نزدیکی بازار بزرگ تهران است؛ به طوریکه از هتل تا بازار را می‌توانید با یک پیاده روی در کمتر از 10 دقیقه طی کنید. این هتل به کاخ گلستان، سازمانهای مهم دولتی، باغ ملی و… نزدیک است. در هتل اخوت می‌توانید اتاق‌های یک تخته تا سه تخته را رزرو نمایید. رستوران هتل نیز برای پذیرایی از میهمانان هتل مهیاست.

هتل آسیا

هتل آسیا از هتلهای با سابقه پایتخت محسوب می‌شود. برای رسیدن به این هتل باید به خیابان ملت بروید نزدیک میدان بهارستان و روبروی ایستگاه مترو ملت هتل آسیا را خواهید دید. ساختمان هتل سه طبقه است و اتاق‌ها به صورت یک تخته، دو تخته و سه تخته به میهمانان ارائه می‌گردد. از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به سالن صبحانه خوری و کافی شاپ اشاره کرد. از ویژگی‌های خوب هتل نیز دسترسی به مترو و اتوبوس است. به این ترتیب می‌توانید براحتی به مکان‌های دیدنی اطراف هتل از جمله کاخ گلستان، موزه عبرت و موزه جواهرات نیز سری بزنید.

به پایان معرفی هتلهای ارزان تهران رسیدیم. امیدواریم با بررسی هتلهای معرفی شده بتوانید انتخابی مناسب برای اقامتی ارزان در پایتخت داشته باشید.

نوشته معرفی هتلهای ارزان تهران- اقامتی مقرون به صرفه در پایتخت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code