گلکسی S21 FE سامسونگ با قیمت ۶۹۹ دلار در وب‌سایت Walmart ظاهر شد
1 min read

گلکسی S21 FE سامسونگ با قیمت ۶۹۹ دلار در وب‌سایت Walmart ظاهر شد

انتظار می‌رود گلکسی S21 FE سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 که در ماه ژانویه (اواسط دی تا اوایل بهمن) برگزار می‌شود، رسما معرفی شود. با این حال، پیش از رونمایی این دستگاه، تصاویر، جزئیات و مشخصات کامل آن فاش شده است. در آخرین خبر، S21 FE سامسونگ در وب‌سایت Walmart با قیمت ۶۹۹ دلار مشاهده شده است.

نسخه ۱۲۸ گیگابایت گلکسی S21 FE سامسونگ ۶۹۹ دلار قیمت خواهد داشت

طبق اطلاعاتی که از وب‌سایت Walmart به دست آمده است، سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اف ای با قیمت ۶۹۹ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و رنگ گرافیتی قیمت دارد. متاسفانه در وب‌سایت مذکور اشاره ای به میزان رم S21 FE نشده است. اما انتظار می‌رود که نسخه ۱۲۸ گیگابایت فلگ‌شیپ کیلر آینده سامسونگ به ۶ گیگابایت حافظه رم مجهز باشد.

متاسفانه تصاویر این گوشی هوشمند در وب‌سایت Walmart دیده نمی‌شود. دو حالت درباره علت قرار گیری این محصول در وب‌سایت مذکور مطرح است. یا آنکه Galaxy S21 FE به طور تصادفی در لیست محصولات قرار گرفته است و یا آنکه Walmart عمدا صفحه این گوشی را بارگذاری کرده تا پس از معرفی آن در CES 2022 سایر مشخصات را تکمیل کند.

صفحه Galaxy S21 FE در وب‌سایت Walmart

در هر صورت، قیمت گوشی مطابق با آن چیزی است که انتظار می‌رفت. گفته می‌شود، قیمت این دستگاه در بریتانیا ۶۹۹ پوند خواهد بود. با توجه به این که قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی ۶۹۹ دلار است. ممکن است قیمت این گوشی برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی ۷۴۹ دلار باشد. وب‌سایت GizmoChina به نقل از یک منبع آگاه مدعی شده است که سامسونگ به اندازه کافی گلکسی S21 FE را تولید کرده است. گفته می‌شود که این دستگاه در حال حاضر در کشورهای بزرگ موجود است. بنابراین ممکن است بلافاصله پس از مراسم رونمایی، در دسترس متقاضیان قرار گیرد.

دوربین تله فوتو، در گلکسی اس ۲۱ اف ای حذف نخواهد شد

اخیراً اطلاعات و گمانه زنی های بسیاری درباره گلکسی S21 FE سامسونگ انجام شده است. انتظار می‌رود این دستگاه با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با رزولوشن Full-HD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز عرضه شود. تراکم پیکسلی این نمایشگر 401PPI خواهد بود. مساحت تحت پوشش سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش، دو برابر خواهد شد. همچنین می‌توان اشاره کرد که این صفحه نمایش به Gorilla Glas Victus مجهز خواهد بود که باعث دوام بیشتر دستگاه در برابر خط و خش می‌شود.

رندر Galaxy S21 FE

این دستگاه دارای ماژول سه گانه دوربین در قاب پشتی است. این ماژول شامل دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی است. برای دوربین سلفی نیز، رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. قدرت پردازشی گلکسی S21 FE سامسونگ یا توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ و یا اگزینوس ۲۱۰۰ تامین می‌شود. همچنین ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته می‌شوند. متاسفانه بالارده آینده سامسونگ از درگاه حافظه MicroSD پشتیبانی نمی‌کند. باتری این دستگاه حجم ۴۵۰۰ میلی آمپری داشته و انتظار می‌رود که گواهی IP68 را دریافت کند.

همه چیز درباره سامسونگ Galaxy S21 FE در فایل های رسمی تبلیغاتی آن

نظر شما درباره Galaxy S21 FE سامسونگ چیست؟ آیا این دستگاه با قیمت حدود ۷۰۰ دلار ارزش خرید دارد؟

نوشته گلکسی S21 FE سامسونگ با قیمت ۶۹۹ دلار در وب‌سایت Walmart ظاهر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code