ساعت هوشمند شیائومی S1 هفتم دی با گوشی پرچمدار این شرکت معرفی می‌شود
1 min read

ساعت هوشمند شیائومی S1 هفتم دی با گوشی پرچمدار این شرکت معرفی می‌شود

همگی از حدود یک ماه پیش می‌دانستیم که رویداد شیائومی در بیست و هشتم دسامبر برگزار خواهد شد. انتظار می‌رفت که گوشی های هوشمند پرچمدار این شرکت در رویداد مذکور معرفی شوند. در روز گذشته مشخص شد علاوه بر سری شیائومی ۱۲، رابط کاربری MIUI 13 نیز در رویداد شیائومی معرفی می‌شود. اما گویا معرفی محصولات مذکور برای این غول چینی کافی نبوده و قرار است تا ساعت هوشمند شیائومی S1 نیز در این رویداد، رونمایی شود.

ساعت هوشمند شیائومی S1 با قیمتی کمتر از ۷۰ دلار عرضه می‌شود

این غول چینی تولید کننده گوشی های هوشمند امروز پوستری را منتشر کرده و مدعی شده است که ساعت هوشمند شیائومی S1 در بیست و هشتم دسامبر (هفتم دی ماه)، ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت محلی به همراه رابط کاربری MIUI 13 و گوشی های سری Xiaomi 12 معرفی خواهد شد.

متاسفانه پوستر منتشر شده توسط این شرکت بجز تاریخ و ساعت رونمایی، اطلاعات زیادی در اختیار ما قرار نمی‌دهد. البته این پوستر شامل تصویری از Xiaomi Watch S1 نیز می‌شود. اما این تصویر بسیار مبهم بوده و به جز طراحی دایره ای شکل و به کارگیری دو دکمه فیزیکی در کنار، جزئیات دیگری را نمایش نمی‌دهد.

پوستر Xiaomi Watch S1

مطابق با گزارش Notebookcheck، پیش‌بینی‌هایی درباره ویژگی‌ های ساعت هوشمند شیائومی S1 وجود دارد. انتظار می‌رود این ساعت شامل ویژگی هایی مانند سنجش ضربان قلب، نمایش اکسیژن خون (SpO2)، بلوتوث، کالری‌سنج، گام شمار و همچنین سایر ابزارهای معمولی است که انتظار دارید در این نوع دستگاه‌ها پیدا کنید. انتظار می‌رود ساعت هوشمند جدید شیائومی با برچسب قیمتی حدود ۶۷ دلار روانه بازار شود. شیائومی معمولاً سابقه خوبی در تولید مچ بند های هوشمند دارد. اما مشخصا ساعت هوشمند جدید این شرکت ویژگی های بیشتری نسبت به مچ بند های رایج خواهد داشت.

تاریخ رونمایی رابط کاربری MIUI 13 شیائومی رسماً مشخص شد: ٧ دی ١۴٠٠

متاسفانه دیگر اطلاعاتی درباره جدیدترین گجت پوشیدنی شیائومی در دست نیست. دو روز بیشتر رویداد این شرکت و رونمایی Watch S1 نمانده است. بنابراین احتمالا در این فاصله سایر ویژگی های این ساعت نیز فاش می‌شوند. و در غیر این صورت نیز، نیاز نیست که زمان زیادی تا معرفی رسمی آن منتظر بمانیم. نظر شما چیست؟ آیا ساعت هوشمند جدید شیائومی با امکانات و قیمت مذکور ارزش خرید دارد؟

نوشته ساعت هوشمند شیائومی S1 هفتم دی با گوشی پرچمدار این شرکت معرفی می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code