مشخصات و امتیازات ریلمی GT 2 در GeekBench ظاهر شد
1 min read

مشخصات و امتیازات ریلمی GT 2 در GeekBench ظاهر شد

زمان زیادی تا معرفی گوشی هوشمند جدید ریلمی نمانده است. هم اکنون امتیازات و مشخصات کلیدی ریلمی GT 2 در بنچمارک GeekBench ظاهر شده است. در اوایل ماه میلادی جاری بود که این تولید کننده چینی تلفن های هوشمند، مشخصات کلیدی محصول آینده خود را منتشر کرد. علاوه بر این، گوشی های Realme GT 2 و GT 2 Pro اخیراً موفق به دریافت چندین گواهینامه شده اند.

به کارگیری اسنپدراگون ۸۸۸ برای ریلمی GT 2 از سوی GeekBench تأیید شد

چندی پیش، Realme GT 2 در وب‌سایت NBTC مشاهده شد. و وب‌سایت مذکور شماره مدل RMX3311 و نام این دستگاه را تأیید کرد. اخیراً، رئیس بازاریابی و معاون کل ریلمی با انتشار پستی در ویبو، مشخصات ریلمی جی تی ۲ پرو را فاش کرد. پست وی به طراحی، رفرش ریت و رزولوشن نمایشگر به کار گرفته شده در دستگاه آینده این شرکت اشاره می‌کرد. در حال حاضر نیز، مشخصات ریلمی GT 2 در وب‌سایت بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. علاوه بر امتیازات به دست آمده، این بنچمارک شماره مدل RMX3310 را برای دستگاه مذکور تأیید می‌کند. و همچنین به برخی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند نیز اشاره دارد.

امتیازات کسب شده توسط ریلمی GT 2

مطابق با گزارش GizChina، این گوشی در تست های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیاز ۱۱۲۵ و ۳۲۷۸ را کسب کرده است. همچنین، مطابق انتظار، ریلمی جی تی ۲ به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز بوده و ۱۲ گیگابایت حافظه رم نیز برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است.در بخش نرم افزار، Realme RMX3310 کاملا به روز بوده و از رابط کاربری Realme UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ استفاده می‌کند.

با توجه به اطلاعات فاش شده، ریلمی GT 2 دارای صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی AMOLED خواهد بود. همان‌طور که اشاره شد، نیروی پردازشی این دستگاه توسط تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم تأمین می‌گردد. همچنین دو حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. ریلمی جی تی ۲ دارای یک ماژول سه گانه دوربین در قاب پشتی خواهد بود. این ماژول شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، و دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی دیگر خواهد بود. رزولوشن دوربین سلفی نیز ۱۶ مگاپیکسل است.

تاریخ رونمایی Realme GT 2 Pro به همراه طراحی نهایی آن مشخص شد

علاوه بر این، یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سیمی ۶۵ واتی پشتیبانی می کند، در قلب این گوشی هوشمند قرار گرفته است. ابعاد دستگاه ۱۶۲.۹×۷۵.۸×۸.۶ میلی متر و وزن آن ۱۹۸.۹ گرم است. رونمایی جهانی سری ریلمی جی تی ۲ در چهارم ژانویه (۱۴ دی) صورت خواهد گرفت. انتظار می‌رود که این سری از تلفن های هوشمند ریلمی، شامل مدل های Realme GT 2 و GT 2 Pro باشد. همچنین بر اساس گزارشات منتشر شده، می‌دانیم که GT 2 Pro، ارتقاء قابل توجهی نسبت به برادر کوچک‌تر خود خواهد داشت.

با توجه به مشخصات و امتیازات فاش شده ریلمی GT 2، نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

نوشته مشخصات و امتیازات ریلمی GT 2 در GeekBench ظاهر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code