رندرهای Oppo Find X5 بر اساس طرح های شماتیک آن منتشر شد
1 min read

رندرهای Oppo Find X5 بر اساس طرح های شماتیک آن منتشر شد

اوپو به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تولید گوشی هوشمند، قصد دارد به زودی از سری جدید محصولات خود یعنی سری Find X5 رونمایی کند. اخیرا نیز رندرهای Oppo Find X5 بر اساس طرح های شماتیک آن منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید.

رندرهای Oppo Find X5؛ یک طراحی خاص و جالب در راه است…!

همانطور که قبلا نیز گفته شد، شرکت Oppo ممکن است از عدد 4 به خاطر مفاهیم منفی آن که در فرهنگ چین وجود دارد، چشم پوشی کند و مستقیما از سری X3 به سری X5 در گوشی‌های هوشمند پیشرفته خانواده Find خود برود. به جز این مورد، ظاهرا قرار است حداقل سه گوشی با برند Find X5 معرفی و عرضه شود. حدس و گمان‌های اولیه این است که این سه عضو باید X5، X5 Pro و X5 Lite باشند. زیرا این همان کاری است که این شرکت در گذشته نیز انجام داده است.

تراشه اختصاصی اوپو MariSilicon X در اوپو Find X استفاده خواهد شد

امروز چند رندر بر اساس طرح‌های شماتیک اولیه این دستگاه منتشر شده است و مشخص نیست که آیا این تصاویر مربوط به Find X5 است یا Find X5 Pro. پس باید این نکته را در نظر داشته باشید. همانطور که می‌بینید، شیشه خمیده اطراف برجستگی دوربین از طراحی Find X3 Pro در این نسل نیز استفاده شده است. اما این برچستگی با شکل نامنظمش فوق العاده عجیب به نظر می‌رسد. شاید این یک نوع طراحی جدید و با هدف خاصی باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت چه خواهد شد.

رندرهای Oppo Find X5 رندرهای Oppo Find X5 رندرهای Oppo Find X5

مشخصات دستگاه

پیش از این گفته شده است که Find X5 دارای چیپست Dimensity 9000 شرکت MediaTek است. از آن سو اما Find X5 Pro ظاهرا از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 در قلب تپنده خود استفاده خواهد کرد. باز هم طبق شایعات گذشته، سری Find X5 با صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED و نرخ نوسازی 120 هرتز عرضه می‌شود. رزولوشن صفحه نمایش در X5 ممکن است 1080p+ و در نسخه X5 Pro نیز QHD+ باشد، حداقل دو دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 80 وات یا 125 وات نیز از سایر مشخصات این دستگاه‌ها خواهد بود.

احتمال عرضه سه گوشی جدید توسط اوپو؛ خانواده Find X5 در راه است

به گفته gsmarena، هیچ دوربین میکروسکوپی در پشت مدلی که در اینجا نشان داده شده است وجود ندارد. این موضوع می‌تواند به آن معنی باشد که این تصاویر مربوط به Find X5 Pro نیست. یا شاید این که اوپو تصمیم گرفته است پس از یک سال از این دوربین چشم پوشی کند. همچنین، لنز زوم پریسکوپی نیز وجود ندارد و Find X3 Pro نیز فاقد آن بود.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا طراحی احتمالی آن را می‌پسندید؟

نوشته رندرهای Oppo Find X5 بر اساس طرح های شماتیک آن منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code