بنچمارک وان پلاس 10 پرو با 12 گیگابایت رم در گیک بنچ رویت شد
1 min read

بنچمارک وان پلاس 10 پرو با 12 گیگابایت رم در گیک بنچ رویت شد

از جمله گوشی‌های مورد انتظار که به زودی قرار است شاهد معرفی و عرضه آن باشیم، قطعا وان پلاس 10 پرو است. بر اساس اخبار و گزارش‌های مختلف، این گوشی قرار است یک رقابت سنگین با رقبای بزرگ خود را آغاز کند. به تازگی بنچمارک وان پلاس 10 پرو با 12 گیگابایت رم در گیک بنچ رویت شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنچمارک وان پلاس 10 پرو؛ یک گوشی قدرتمند با 12 گیگابایت رم در گیک بنچ

معرفی و عرضه OnePlus 10 Pro بسیار نزدیک است و ظاهراً این گوشی در بنچ مارک‌ها تست شده است. دستگاهی از این برند با شماره مدل NE2210 در Geekbench مشاهده شد و کارشناسان ادعا می‌کنند که این نتایج در واقع مرتبط با نسخه Pro این دستگاه است. دستگاه مذکور دارای 12 گیگابایت رم، اندروید 12 و چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود. البته وجود هیچ یک از این مشخصات تعجب‌آور نیست زیرا رقبای این دستگاه نیز چنین مشخصاتی خواهند داشت.

مشخصات وان پلاس ۱۰ پرو فاش شد: تراشه به‌روز، افزایش ظرفیت باتری و دیگر هیچ!

چیزی که همه را شگفت زده کرده است، امتیاز بنچ مارک این گوشی جدید وان پلاس است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، امتیاز 976 برای عملکرد تک هسته‌ای و امتیاز 3469 را برای عملکرد چند هسته‌ای را شاهد هستیم. این نتایج به هیچ وجه به امتیازهای 1100 و 3600 که برای وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو که در ماه مارس مورد بررسی و آزمایش قرار گرفتند، نیست.

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۰ پرو رسما اعلام شد: ۲۱ دی ۱۴۰۰ + طراحی گوشی

محتمل‌ترین دلیل برای کسب این امتیازها آن است که کمپانی وان پلاس هنوز اسنپدراگون 8 نسل 1 را برای پرچمدار جدید خود یعنی 10 پرو بهینه سازی نکرده است. حدس و گمان بعدی هم این است که شاید حداقل دستگاهی که برای این تست استفاده می‌شود، به طور کامل توسعه نیافته است. همچنین این احتمال وجود دارد که OnePlus خود این کار را انجام داده باشد. به گفته gsmarena، این شرکت تمایل دارد گوشی‌های خود را به خاطر عمر باتری ضعیف کند.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این گوشی هوشمند جدید جزو اولویت‌های شما برای خرید می‌باشد؟

نوشته بنچمارک وان پلاس 10 پرو با 12 گیگابایت رم در گیک بنچ رویت شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code