معرفی ارزان قیمت ترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2022
1 min read

معرفی ارزان قیمت ترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2022

اگر بخواهیم مروری بر خاطرات گذشته داشته باشیم، احتمالا همه ما در دوران کودکی تجربه بازی با سگا و دسته های آتاری را داشته ایم. تجربه شیرین و نوستالژی که اولین خاطرات ما را از دنیای گیم و بازی های ویدیویی ایجاد کرده است. اما آن چیزی که امروزه به عنوان بازی های ویدیویی و گیم می شناسیم بسیار متفاوت تر از آنچه است که در کودکی تجربه کرده ایم. دنیای گیم و گیمرها بسیار بزرگتر از آنچه است که تصور می کنید و یکی از ابزار آن ها، لپ تاپی است که بتوانید از آن برای اجرای بازی ها استفاده کنید.

معمولا لپ تاپ هایی که برای گیم مورد استفاده قرار می گیرند، تحت عنوان لپ تاپ گیمینگ شناخته می شوند. لپ تاپ های گیمینگ از نظر سخت افزاری عملکرد فوق العاده ای دارند. در این مقاله قرار است در مورد ارزان قیمت ترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس صحبت کنیم و چند مورد از لپ تاپ های گیمینگ را بررسی کنیم. پس اگر شما نیز در جستجوی خرید لپ تاپ گیمنیگ هستید و یا قصد دارید در مورد لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت اطلاعاتی کسب کنید. مطالعه این مقاله می تواند بسیار مفید باشد.

پردازنده و کارت گرافیک در لپ تاپ های گیمنیگ چه نقشی دارد؟

اصولا لپ تاپ های گیمنیگ به سخت افزار قوی که دارند، شناخته می شوند. شاید برخی از افراد این تصور را داشته باشند که این لپ تاپ ها صرفا برای اموری مانند بازی مورد استفاده قرار می گیرند اما باید گفت که اینطور نیست.

شما می توانید از لپ تاپ های گیمینگ به لطف سخت افزار فوق العاده ای که دارند، علاوه بر اجرای انواع بازی ها برای امور دیگری مانند اجرای نرم افزارها، پردازش داده ها، کارهای گرافیکی در حد سنگین، طراحی و رندرینگ و… استفاده کنید. همچنین امور مربوطه را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید و البته در کنار آن یک تجربه بی نظیر از کار با لپ تاپ داشته باشید. در حال حاضر می‌توانیم لپ تاپ های ایسوس برای بازی را به عنوان بهترین لپ تاپ ها برای اجرای نرم افزارها و امور پردازشی سنگین، که در بازار لپ تاپ ایران موجود هستند را معرفی کنیم.

دو قطعه سخت افزاری که نقش پررنگی را در لپ تاپ های گیمینگ بر عهده دارند، پردازنده و کارت گرافیک است. کارت گرافیک معمولا به عنوان مهمترین بخش در لپ تاپ های گیمنیگ شناخته می شود و نقش مهمی را بر عهده دارد. هر اندازه که کارت گرافیک به کار برده شده در لپ تاپ قدرت بیشتری داشته باشد، می توانید انتظار عملکرد بیشتری را از لپ تاپ خود داشته باشید. نقش پردازنده در لپ تاپ نیز به هیچ کس پوشیده نیست، یکی از اجزای اصلی سخت افزاری که می توان گفت وظیفه بسیار مهمی در پردازش داده ها و اطلاعات را بر عهده دارد.

در لپ تاپ های گیمنیگ، می توانید سرعت قابل توجهی را در اجرای بازی ها تجربه کنید اگر پردازنده و کارت گرافیک در کنار یکدیگر وظیفه خود را به خوبی انجام دهند. می توان گفت که این دو قطعه مکمل یکدیگر هستند یعنی چنانچه در لپ تاپ شما یک کارت گرافیک خوب و قدرتمند به کار برده شده باشد، اما پردازنده قدرتمندی نداشته باشد نمی توان انتظار کارایی بالایی از آن داشت و برعکس این موضوع نیز صادق است.

یکی دیگر از اجزایی که در لپ تاپ های گیمینگ نقش مهمی دارد، حافظه رم می باشد. هرچه میزان حافظه رم دستگاه بیشتر باشد، می توانید بازی ها و برنامه ها را بهتر اجرا کنید و سرعت دستگاه نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

به طور کلی دستگاه هایی که لقب گیمینگ را یدک می کشند از نظر سخت افزاری بهترین قطعات در آن ها به کار برده می شود و از همین جهت قیمت بالاتری نسبت به سایر لپ تاپ ها دارند. در ادامه قصد داریم چند لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت را به شما معرفی کینم و در مورد ویژگی ها ی هریک از آن ها صحبت کنیم.

معرفی گیمنگ های ارزان قیمت و قدرتمند (1400)

1. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 15 gaming L340

پردازنده Intel Core i7 9750H
کارت گرافیک GeForce GTX 1650 4GB
حافظه رم 8 گیگابایت
SSD 256گیگابایت
HDD 1 ترابایت
نمایشگر 15.6 اینچ

بررسی: به طور کلی لپ تاپ Ideapad L340 یکی از مناسب ترین لپ تاپ های بالا رده با سخت افزاری قوی و وزن نسبتا سبک می باشد که با در نظر گرفتن قیمت، پاسخگوی اکثر نیازهای طیف وسیعی از کاربران گیمینگ، مدیران، برنامه نویسان، مالتی مدیا و … می باشد. همچنین ارزش خرید این محصول با توجه به قیمت آن در دسته بندی گیمینگ کاملا اقتصادی به نظر می رسد. با توجه به برند سازنده، سخت افزار نسبتا قوی، صفحه نمایش با کیفیت، وزن نسبتا مناسب و در نظر گرفتن قیمت سایر رقبا ارزش خرید این محصول بسیار بالا است.

2.لپ تاپ لنوو مدل GAMING 3 Ideapad

پردازنده AMD Ryzen 7 5800H
کارت گرافیک GeForce GTX 3050 4GB
حافظه رم 8 گیگابایت
SSD 512 گیگابایت
HDD ندارد
نمایشگر 15.6 اینچ

بررسی: لپ تاپ GAMING 3 نیز یکی دیگر از لپ تاپ های قدرتمند گیمنیگ از برند لنوو است. شما می توانید با خرید این لپ تاپ بازی ها و برنامه را در بهترین حالت ممکن اجرا کنید. این لپ تاپ با توجه به ویژگی هایی که دارد، می تواند یک لپ تاپ خوب و کاربری برای طیف گسترده ای از افراد باشد.

3.لپ تاپ ایسوس مدل ROG GAMING G713QE

پردازنده AMD Ryzen 7 5800H
کارت گرافیک 4GB GeForce RTX 3050Ti
حافظه رم 16 گیگابایت
SSD 1 ترابایت
HDD ندارد
نمایشگر 17.3اینچ

بررسی: لپ تاپ G713QE یکی از لپ تاپ های قدرتمند گیمینگ ایسوس است که شما را با ویژگی هایی که دارد، شگفت زده می کند. این لپ تاپ در دسته بندی لپ تاپ های پر فروش سال 1400 نیز قرار می گیرد و به دلیل ویژگی های فوق العاده ای که دارد توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کند.

4.لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus 401QM

پردازنده AMD Ryzen9 5900HS
کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3060 6GB
حافظه رم 16 گیگابایت
حافظه SSD 1 ترابایت
HDD ندارد
نمایشگر 14 اینچ

بررسی: خانواده زفیروس جزء قدرتمند ترین گیمینگ های ایسوس هستند و بی نظیر ترین تکنولوژی ها و قطعات در آن ها به کار برده می شود. لپ تاپ 401QM یکی از این لپ تاپ های گیمنیگ ایسوس است که اگر تجربه کار با آن را داشته باشید متوجه خواهید شد که لپ تاپ گیمینگ به معنای واقعی چه قدرت و عملکردی دارد.

به عنوان نتیجه گیری و سخن آخر باید گفت…

خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس یا هر لپ تاپ دیگری، یکی از اموری است که قبل از آن باید اطلاعات و دانش کافی در این زمینه را داشته باشید. البته شما قبل از هرچیزی باید به این نکته دقت داشته باشید که قصد دارید از لپ تاپ خود برای انجام چه کاری استفاده کنید و این که برنامه ها یا بازی هایی که قصد اجرای آن ها را دارید در چه سطحی است و متناسب با آن انتخاب کنید. البته شما می توانید برای خرید لپ تاپ گیمنیگ ایسوس ارزان یا هر لپ تاپ دیگری با کارشناسان ما در مجموعه آی تی هوم تماس بگیرید و از مشاوره رایگان در زمینه خرید لپ تاپ استفاده کنید و سپس با توجه به اطلاعات کافی بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در فروشگاه اینترنتی آی تی هوم می توانید همه لپ تاپ ها را با پایین ترین قیمت موجود در بازار تهیه کنید و از خدمات مشاوره و ارسال رایگان نیز استفاده کنید.

نوشته معرفی ارزان قیمت ترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2022 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code