ایربادز اوپو Enco Air 2 با ٢۴ ساعت عمر باتری رسماً معرفی شد
1 min read

ایربادز اوپو Enco Air 2 با ٢۴ ساعت عمر باتری رسماً معرفی شد

اوپو امسال گوشی‌های زیادی را ارائه کرد. اما نباید فراموش کنیم که شمار محصولات جانبی این کمپانی از جمله ایربادزهای آن، کم نبوده‌اند. جدیدترین ایربادز اوپو با عمر باتری ٢۴ ساعته، امروز رسماً معرفی شده است. در ادامه، مروری بر ویژگی‌های ایربادز اوپو Enco Air 2 خواهیم داشت.

مشخصات فنی و قیمت ایربادز اوپو Enco Air 2

اوپو چند ماه قبل، ایربادزی را با نام Enco Air ارائه کرد.

مچ بند Oppo Band Vitality Edition و ایربادز Enco Air در چین رونمایی شدند

پس از چندین ماه، حالا Gizmochina خبر از رونمایی ایربادز دیگری از اوپو داده است. غول فناوری چینی یعنی اوپو، امروز به سراغ معرفی جدیدترین محصول خود، یعنی یک ایربادز کاملاً بی سیم با Enco Air 2 رفته است. این ایربادز تازه عرضه شده در چین، در واقع جایگزین همان Enco Air است که پیش‌تر شاهد معرفی آن بودیم. بنابراین، برخی از ویژگی‌ها در این ایربادز حفظ شده‌اند و برخی تغییرات نیز در آن رخ داده‌اند.

ابتدا از طراحی آن شروع می‌کنیم. ایربادز اوپو Enco Air 2، طراحی شبیه به اولین نسل از Enco Air داشته و قاب آن نیز طراحی شفاف را داراست. طراحی گوشی‌های خود ایربادز نیز همچنان بی تغییر باقی مانده است. این ایربادز تازه وارد اوپو، مجهز به درایورهایی با اندازه ١٣.۴ میلی متر است. این درایورهای کامپوزیتی، از روکش تیتانیومی بهره مند هستند. این درایورها، با مکانیزم Enco Live خود اوپو کالیبره شده‌اند. بنابراین، اوپو توانسته است تنظیم صدای اختصاصی خود را به مشتریان ارائه دهد و یک قدم رو به جلو بردارد.

به همین صورت، یک جریان Bass اختصاصی، عملکرد صدا را متعادل سازی کرده تا این ایربادز توانایی ارائه دو نوع جلوه صوتی استریو، یعنی Bass ضربان دار و آواز ملودیک را به کاربران ارائه دهد. ایربادز اوپو Enco Air 2، دارای عمر باتری ٢۴ ساعته به همراه کیس شارژ است. همچنین بلوتوث آن، نسخه ۵.٢ می‌باشد. از سوی دیگر، این ایربادز از ویژگی تأخیر کم انتقال صدا در بازی‌ها، قابلیت کاهش نویز در حین تماس، بهبودهایی در زمینه اتصال بی نقص به دستگاه میزبان و حل مشکل قطع اتصال بهره مند است.

این ایربادز، برچسب قیمت ١٩٩ يوانی (معادل ٣١ دلار آمریکا) را یدک می‌کشد. همچنین دو رنگ آبی و سفید برای آن در نظر گرفته شده است. صحبت‌هایی در مورد عرضه جهانی این ایربادز در کشورهایی مانند هند نیز مطرح است. اما فعلاً هیچ یک، رسمی نیستند.

نظر شما در رابطه با مشخصات و ویژگی‌های این ایربادز اوپو چیست؟ آیا با این قیمت، از مشتریان جدید اوپو خواهید بود؟

نوشته ایربادز اوپو Enco Air 2 با ٢۴ ساعت عمر باتری رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code