مشخصات رسمی OnePlus 10 Pro مشخص شد: شارژر ٨٠ واتی و تراشه قدرتمند
1 min read

مشخصات رسمی OnePlus 10 Pro مشخص شد: شارژر ٨٠ واتی و تراشه قدرتمند

وان پلاس در نظر دارد تا در تاریخ ٢١ دی ١۴٠٠، جدیدترین پرچمدار خود، یعنی OnePlus 10 Pro را وارد رقابت نسل جدید گوشی‌های پرچمدار کند. اما در همین فاصله باقی مانده تا رونمایی این گوشی، مشخصات رسمی OnePlus 10 Pro توسط خود وان پلاس به اشتراک گذاشته شده است! بنابراین، در ادامه به مشخصات تأیید شده از این پرچمدار خواهیم پرداخت.

مشخصات رسمی OnePlus 10 Pro

دیروز بود که شاهد انتشار رندرهای رسمی از وان پلاس ١٠ پرو بودیم.

رندر های رسمی و مشخصات وان پلاس ۱۰ پرو فاش شدند

بر اساس گزارش EqualLeaks، کمپانی وان پلاس طی یک حرکت غیر معقول، تمام مشخصات رسمی گوشی پرچمدار جدیدش، یعنی OnePlus 10 Pro را به صورت عمومی به نمایش گذاشته است! این در حالی است که بسیاری از کمپانی‌ها، به خصوص در رده پرچمداران، تنها با انتشار تیزرهای مختصر این کار را می‌کنند! اما وان پلاس نه تنها طراحی رسمی و کامل گوشی خود را به عموم کاربران اطلاع داده است، بلکه اکنون به سراغ منتشر کردن مشخصات رسمی OnePlus 10 Pro رفته است!

با منتشر شدن این اطلاعات، دقیقاً هیچ چیزی به جز قیمت این گوشی باقی نمانده است که بخواهد برای ما هیجان انگیز و نامعلوم باشد. بنابراین، این شما و این هم از مشخصات رسمی OnePlus 10 Pro!

این گوشی دارای وزن ٨.۵۵ میلی متر است که رقم بدی برای یک پرچمدار نیست. نمایشگر این گوشی، از نوع Fluid AMOLED بوده و از رفرش ریت ١٢٠ هرتزی بهره می‌برد. به لطف وجود فناوری LTPO.2، رفرش ریت نمایشگر این گوشی از ١ تا ١٢٠ هرتز، متغیر خواهد بود. تراشه موجود در OnePlus 10 Pro، همان تراشه تازه وارد Snapdragon 8 Gen 1 با لیتوگرافی ۴ نانومتری است.

در کنار این تراشه، پرچمدار، ما شاهد به کارگیری حافظه داخلی و رم به ترتیب از نوع UFS 3.1 و LPDDR5 3200MHZ خواهیم بود. ظرفیت باتری وان پلاس ١٠ پرو، برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. این گوشی، بیشترین ظرفیت باتری را نسبت به نسل‌های قبلی خود دارد. اما پایان ماجرا، به همین جا ختم نمی‌شود؛ چرا که برای اولین بار، وان پلاس ١٠ پرو از شارژر ٨٠ واتی پشتیبانی می‌کند! همچنین شارژر بی سیم این گوشی، توان ۵٠ واتی را داراست. قابلیت شارژ بی سیم معکوس نیز فراهم شده است.

وارد بخش دروبین می‌شویم؛ جایی که دوربین اصلی سه گانه OnePlus 10 Pro، متشکل از سنسورهای ٨+۵٠+۴٨ مگاپیکسلی است. احتمالاً سنسور ۵٠ مگاپیکسلی این دستگاه، IMX766 سونی بوده و متعلق به لنز فوق عریض می‌باشد. همچنین این گوشی از دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی واقع در حفره نمایشگر سمت چپ برخوردار است.

در بخش سیستم صوتی، وان پلاس از اسپیکر استریو در پرچمدار تازه‌اش استفاده کرده است. تراشه NFC، بلوتوث نسخه ۵.٢ و درگاه Type-C در این گوشی حضور دارند. موتور ویبره آن نیز از نوع X-axis است. در نهایت، وان پلاس این گوشی را با رابط کاربری OxygenOS 12 بر پایه اندروید ١٢ روانه بازار می‌کند. فعلاً خبری از ارائه برچسب قیمتی این گوشی نیست؛ بنابراین، باید تا چند روز دیگر برای رونمایی از این گوشی و اعلام قیمت آن، منتظر بمانیم.

نظر شما در رابطه با مشخصات وان پلاس ١٠ پرو چیست؟ آیا این گوشی نظر شما را به خودش جلب کرده است؟

نوشته مشخصات رسمی OnePlus 10 Pro مشخص شد: شارژر ٨٠ واتی و تراشه قدرتمند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code