مزیت ها و ویژگی های خرید اکانت کلش رویال نسبت به سایر اکانت ها
1 min read

مزیت ها و ویژگی های خرید اکانت کلش رویال نسبت به سایر اکانت ها

محبوبیت بیش از اندازه کلش رویال در بین کاربران باعث شد که قیمت اکانت کلش رویال به سرعت رشد کند و به یکی از گران قیمت ترین بازی های موبایل تبدیل شود. لازم به ذکر است که این بازی از یک سبک نوین و به روز حمله، فضای داخلی بسیار مناسب و جذاب، چالش های بسیار هیجان انگیز و … نیز برخوردار می باشد.

آشنایی با اکانت کلش رویال :‌

کلش رویال یکی دیگر از بازی های محبوب ارائه شده توسط کمپانی سوپرسل می باشد که همانند بازی کلش آف کلنز در لیست برترین و پر مخاطب ترین بازی های موبایل حال حاضر دنیا قرار دارد. این بازی در سال ۲۰۱۵ میلادی به بازار بازی های موبایل وارد شد و در همان ابتدا، با استقبال بی نظیری از طرف کاربران بازی های موبایلی رو به رو شد. کمپانی سوپرسل با یک برنامه هوشمندانه، تعدادی از کاراکتر های موجود در بازی کلش آف کلنز را به کلش رویال اضافه کرد.

به طوری که امروزه تعداد بسیار زیادی از کاراکتر ها و نیروهای بازی کلش آف کلنز در اکانت کلش رویال شما حضور خواهند. کمپانی سوپرسل با این کار توانست کاربران بازی کلش آف کلنز را به سمت کلش رویال جذب کند و محبوبیت این بازی را نیز به میزان بسیار قابل توجهی افزایش دهد. محبوبیت بیش از اندازه کلش رویال در بین کاربران باعث شد که قیمت اکانت کلش رویال به سرعت رشد کند و به یکی از گران قیمت ترین بازی های موبایل تبدیل شود.

لازم به ذکر است که این بازی از یک سبک نوین و به روز حمله، فضای داخلی بسیار مناسب و جذاب، چالش های بسیار هیجان انگیز و … نیز برخوردار می باشد و تنها به علت شباهت نسبی شخصیت هایش با بازی کلش آف کلنز، محبوب نشده است. در ادامه این مقاله به بررسی تعدادی از مزیت ها و ویژگی ها خرید اکانت کلش رویال خواهیم پرداخت.

بررسی مزیت ها و ویژگی های خرید اکانت کلش رویال نسبت به سایر اکانت ها از کوک سنتر :

خرید و فروش آسان :

همانطور که گفته شد بازی کلش رویال یکی از محبوب ترین بازی های حال حاضر دنیا در بین کاربران تلفن های همراه می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. حجم بالای کاربران و طرفداران به شما اجازه میدهد که بتوانید اکانت کلش رویال خود را به راحتی بفروشید یا اکانت مدنظر خود را به راحتی پیدا کرده و آن را خریداری نمایید.

امروزه بازی های بسیاری وجود دارد که خرید یا فروش اکانت های ان ها بسیار مشکل می باشد، زیرا تنها افراد خاصی از جامعه به ایشان علاقه مند هستند و به ندرت برای اکانت آن ها متقاضی پیدا می شود. اما خرید اکانت کلش رویال کوک سنتر از این قاعده مستثنا می باشد و با گذشت بیش از ۶ سال از عرضه بازی، همچنان بسیار پر طرفدار، پرمخاطب و محبوب می باشد.

دامنه قیمتی گسترده و مناسب :

قیمت اکانت کلش رویال وابسته به عوامل بسیار گوناگون و متفاوتی می باشد. به همین دلیل امروزه اکانت های این بازی با قیمت های متفاوت و با یک دامنه نوسان بسیار گسترده عرضه می شوند. این ویژگی به کاربران بازی کلش رویال اجازه میدهند تا بتوانند با توجه به بودجه خود، یک اکانت مناسب پیدا کرده و آن را خریداری نمایند. به این نکته دقت داشته باشید که بازی کلش رویال همانند بازی کلش آف کلنز از آپشن های گوناگونی برخوردار است که بسیاری از آن ها رو روی قیمت اکانت کلش رویال شما تاثیر می گذارند.

برخی از این آپشن ها در اکانت کلش رویال از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشند و می توانند قیمت اکانت شما را به میزان قابل توجهی جا به جا نمایند. لول ( سطح ) اکانت یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت خرید اکانت کلش رویال می باشد که می تواند نوسانات بسیار زیادی بر روی قیمت اکانت های شما ایجاد نماید. از سری عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت بازی کلش رویال می توان به تعداد کارت های افسانه اکانت ، سطح کارت های موجود در اکانت، میزان الماس سبز و گلد اکانت، کاپ های اکانت و … اشاره کرد.

قابلیت افزایش قیمت با خرید آپشن :

کاربران بازی کلش رویال می توانند با خریدن آپشن های گوناگون به قیمت اکانت کلش رویال خود اضافه کنند. به عنوان مثال اگر شما رهبر یک کلن قدرتمند در بازی باشید، قیمت اکانت کلش رویال شما نسبت به اکانت های معمولی بسیار بیشتر است. درون بازی کلش رویال آپشن هایی مثل جلد برج ها جنگی، قهرمانان، استیکر و … حضور دارد که افزایش آن ها می تواند بر روی افزایش قیمت اکانت های شما تاثیر بگذارد. البته به این نکته دقت داشته باشید که تاثیر تمام آپشن های موجود در بازی به یک صورت نبوده و برخی از آپشن ها به میزان بسیار اندکی بر روی قیمت اکانت کلش رویال شما تاثیر می گذارند.

خرید اکانت کلش رویال :

محبوبیت بازی چشمگیر بازی کلش رویال باعث شد که قیمت اکانت های این بازی به سرعت افزایش یابد و در بین کاربران بازی های موبایل، معامله شود. به همین تعداد مراجع مخصوص خرید و فروش اکانت های این بازی نیز به سرعت افزایش یافت و عده ای بسیار زیادی در این زمینه شروع به فعالیت کردند. ما در این بخش از مقاله به معرفی برند کوک سنتر، به عنوان بهترین مرجع داخلی خرید و فروش اکانت کلش رویال می پردازیم. وب سایت کوک سنتر دارای قابلیت ها و مزیت های متعددی می باشد که اصلی ترین ان، ضوابط و قوانین اصولی برای انجام معاملات می باشد.

برخورداری از قوانین و شرایط اصولی برای معامله، این اجازه را میدهد تا کاربران با اطمینان خاطر برای خرید و فروش اکانت های خود اقدام نمایند. به علاوه این ویژگی باعث می شود که امکان هرگونه سودجویی، کلاهبرداری و … از بین برود. در کنار ویژگی فوق، وب سایت کوک سنتر دارای مزیت های قابل توجه دیگری نیز می باشد. نرم افزار تخمین قیمت یکی از آپشن های موجود در این وب سایت می باشد که شما با وارد کردن مشخصات اکانت مد نظر خود می توانید به قیمت ان دست پیدا کنید و از ان مطلع شوید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا بتوانید اکانت سازگار با بودجه و سلیقه ی خود را به راحتی پیدا کرده و آن را خریداری نمایید. در انتها به این نکته دقت داشته باشید که کوک سنتر در کنار اکانت کلش رویال، بهترین مرجع برای خرید اکانت کلش اف کلنز، کلن کلش آف کلنز و … نیز می باشد.

نوشته مزیت ها و ویژگی های خرید اکانت کلش رویال نسبت به سایر اکانت ها اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code