پد سلولزی | پد سلولزی ارزان با کیفیت در نیکاسان
1 min read

پد سلولزی | پد سلولزی ارزان با کیفیت در نیکاسان

پد سلولزی ورق های نازک و موجداری است که مصرف انرژی را در بلند مدت کاهش می دهد و هوای خنک و مطبوعی را به محیط انتقال می دهد. هر چه هوایی که وارد پد ها می شود گرم و خشک تر باشد کارایی آن بیشتر می شود.

برای خرید انواع پد سلولزی کولر پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی نیکاسان است. فروشگاه اینترنتی نیکاسان یکی از بهترین عرضه کنندگان پد سلولزی در کشور است که پد سلولزی با کیفیت و ارزان را از بهترین برند های کشور را ارائه می دهد. ما در این مقاله سعی داریم به بررسی ویژگی و کاربرد انواع پد مجموعه نیکاسان بپردازیم.

پد سلولزی یکی از واسطه های سرمایش تبخیری است که از یک صفحه در اندازه های مختلف ساخته شده است که معمولا این صفحه از جنس کرافت است. کاغذ کرافت مقاومت بالایی دارد که از کنف و درخت کاج و بامبو ساخته شده است. این پدها بواسطه شکل هندسی و بافت منظمی که دارد باعث می شود آب در سرتاسر آن پخش شود و سطح تماس بالایی با جریان عبوری هوا ایجاد کند. این شکل هندسی و منظم نتیجه استقرار زوایا و طول موج های متفاوت لایه های کاغذ کرافت بر روی هم است.

ویژگی پد سلولزی ارزان

هرصنعتی که به نحوی از سیستم سرمایش تبخیری برای تولید محصولات خود استفاده می کنند، می توانند از سیستم پد و فن برای کاهش دما محیط در فصل گرما استفاده کنند. در صنایع نساجی، دام و طیور، صنعت کشاورزی، تاسیسات و هواساز، صنعت لوازم خانگی و… از پدسلولزی استفاده می شود. استفاده از پد سلولزی مزایای زیادی نسبت به محصولات دیگر دارد که در ادامه به طور کامل آن را شرح می دهیم.

  • به خاطر وجود کاغذ کرافت، خاصیت ایستایی و مانایی بالایی دارند.
  • نصب و نگهداری آسان پد های سلولزی
  • عدم انتقال باکتری های مضر تنفسی به فضا
  • کاهش ورود گرد و غبار به خاطر لایه های متعدد
  • قابلیت ارائه در ابعاد و ضخامت های متعدد
  • عدم افت ارتفاع به دلیل ساختار منظم و محکم
  • دوام بالا
  • خاصیت خود شویی که باعث جلوگیری از رسوب گذاری روی سطح پد می شود
  • به دلیل خاصیت مویینگی کاغذ کرافت، باعث توزیع یکنواخت آب در تمام سطوح پد سلولزی می شود.

خریداران برای خرید پد سلولزی مایل هستند تا ارزان ترین نوع آن را انتخاب نمایند.
برای خرید ارزان ترین پد سلولزی، پیشنهاد ما به شما نیکاسان است. نیکاسان فروشگاه اینترنتی معتبری است که انواع پد های سلولزی را با قیمت مناسب و ارزان به فروش می رساند.

کاربرد پد سلولزی

پد های سلولزی با توجه به کارایی که دارند در انواع مختلفی دسته بندی می شوند. پد سلولزی دام و طیور، پد سلولزی کشاورزی، پد سلولزی کولر، انواع پد سلولزی تولید شده در بهترین کارخانه های کشور عزیزمان ایران است که در ضخامت های 10، 15 و 60 سانتی متری ارائه می شود. تولید کنندگان پد های سلولزی را با اندازه های طولی و عرضی و ارتفاعی متفاوتی تولید و به بازار عرضه می کنند. ارتفاع 1، 1.5 و 2 متر، ارتفاع پد سلولزی قابل ارائه در بازار است.

برای کنار هم قرار گرفتن پد های سلولزی از قاب های سلولزی گالوانیزه، آلومینیومی، استیل، فولاد گالوانیزه و… استفاده می شود. همانطور که گفتیم پد سلولزی در صنایع مختلفی استفاده می شود. استفاده از پد سلولزی در سالن های مرغداری باعث ایجاد هوای مطبوع و رطوبت می شود که کمک بسیار زیادی به رشد و تخم گذاری مرغ ها می کند. هم چنین پد سلولزی در گلخانه با ایجاد فضایی خنک کننده، رطوبت مورد نیاز گلخانه ها را فراهم می کند و کمک زیادی به رشد گیاهان می کند. با توجه جذب آب بالای کاغذ کرافت از پد سلولزی در کولر به جای پوشال استفاده می شود. بازدهی بیشتر در خنک سازی محیط اصلی ترین دلیل جایگزین شدن پد های سلولزی به جای پوشال است.

پد سلولزی ارزان در نیکاسان

کشور ما از بهترین و اصلی ترین تولید کنندگان پد سلولزی در جهان است. فروشگاه نیکاسان عرضه کننده پد سلولزی از بهترین تولید کنندگان کشور است که انواع پد سلولزی را با قیمت مناسب و ارزان تر از بازار به مشتری های عزیز می فروشد. پس با خیال راحت خرید خود را از وبسایت نیکاسان انجام دهید.

نوشته پد سلولزی | پد سلولزی ارزان با کیفیت در نیکاسان اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code