میزو mBlu 10 رسماً معرفی شد: دوربین ۴٨ مگاپیکسلی و قیمت ١١٠ دلاری
1 min read

میزو mBlu 10 رسماً معرفی شد: دوربین ۴٨ مگاپیکسلی و قیمت ١١٠ دلاری

میزو طی سال‌های اخیر، کم‌تر دست به ارائه گوشی‌های اقتصادی و ارزان زده است. اما بالأخره پس از مدت‌ها، این کمپانی به بازار گوشی‌های رده پایین و اقتصادی بازگشته است. میزو mBlu 10، جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی است که روانه بازار می‌شود. در ادامه، این دستگاه اقتصادی را زیر ذره بین قرار می‌دهیم.

مشخصات فنی و قیمت میزو mBlu 10

میزو پیش از این، از سری Meizu 18s پرده برداشت.

میزو 18s Pro و میزو 18s با تراشه اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس رونمایی شدند

به نقل از Gizmochina، میزو بالأخره از جدیدترین گوشی هوشمند خود در سری mBlu رونمایی کرده است. این گوشی تازه وارد، یک دستگاه مقرون به صرفه است که اخیراً در کشور چین معرفی شده است. این کمپانی چینی تبار، گوشی mBlu 10 را به نمایشگر ۶.۶۲ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی تجهیز کرده است. همچنین در بالای این نمایشگر، می‌توان ناچ قطره‌ای شکل را مشاهده کرد که دوربین سلفی دستگاه را در خودش جای داده است.

با رفتن به آن سوی دستگاه، ماژول دوربین اصلی سه گانه ٢+٢+۴٨ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. متأسفانه قابلیت عکاسی فوق عریض در این گوشی وجود ندارد. حسگر تصویر اصلی این سیستم دوربین، ISOCELL GM2 سامسونگ است. همچنین دوربین سلفی میزو mBlu 10، وضوح ٨ مگاپیکسلی را داراست.

جدیدترین پایین رده میزو، باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را با خود یدک می‌کشد. همچنین انرژی این باتری، از طریق شارژر ١٠ واتی موجود در جعبه دستگاه تأمین می‌شود. علاوه بر این‌ها، قلب تپنده mBlu 10، تراشه Unisoc T310 می‌باشد. این تراشه، بر اساس لیتوگرافی ١٢ نانومتری ساخته شده است.

وزن و ضخامت Meizu mBlu 10، به ترتیب برابر با ٢٠١ گرم و ٩.٣ میلی متر است. از دیگر مختصه‌های این دستگاه، می‌توان به بلوتوث نسخه ۴.٢، وجود همزمان جک ٣.۵ میلی متری هدفون و فرستنده مادون قرمز، جایگاه کارت حافظه جانبی با پشتیبانی از کارت حافظه‌ای با حداکثر ظرفیت ٢۵۶ گيگابايت و سیستم عامل اندروید ١١ به همراه رابط کاربری Flyme 9 اشاره کرد.

اما قیمت این گوشی اقتصادی، در چه حدودی است؟ خب، mBlu 10 در سه نسخه راهی بازار می‌شود. قیمت و مشخصات هر کدام از این نسخه‌ها، به شرح ذیل است:

– ۴/۶۴ گیگابایتی: ۶٩٩ یوان (معادل ١١٠ دلار آمریکا)

– ۴/١٢٨ گیگابایتی: ٧٩٩ یوان (معادل ١٢۵ دلار آمریکا)

– ۶/١٢٨ گیگابایتی: ٨٩٩ یوان (معادل ١۴۰ دلار آمریکا)

در نظر شما، Meizu mBlu 10 چگونه دستگاهی است؟ از نظر شما، ارزش خرید این گوشی از ١٠ نمره، چه نمره‌ای را از آن خود می‌کند؟

نوشته میزو mBlu 10 رسماً معرفی شد: دوربین ۴٨ مگاپیکسلی و قیمت ١١٠ دلاری اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code