طراحی جدید منو خروجی صدای اندروید 13 رویت شد
1 min read

طراحی جدید منو خروجی صدای اندروید 13 رویت شد

سیستم عامل اندروید در چند نسخه اخیر خود، ظرفیت بالای این سیستم عامل را برای تبدیل شدن به یک پلتفرم همه‌ فن‌ حریف نشان داده است. گوگل نیز همواره سعی کرده است تا با ارائه ویژگی‌های مناسب، آن را بهبود بخشد. به تازگی گزارشی منتشر شده است که بر اساس آن گویا باید شاهد طراحی جدید منو خروجی صدای اندروید 13 باشیم. با ترنجی همراه باشید.

طراحی جدید منو خروجی صدای اندروید 13؛ گام به گام با بهبودهای جدید

برخی از کاربران به‌تازگی آپدیت اندروید 12 خود را دریافت کرده‌اند، اما گزارش‌ها و اخبار مربوط به اندروید 13 هم‌ اکنون در حال منتشر شدن است. از آن‌ چه که به نظر می‌رسد، اندروید 13 ممکن است یک نسخه جدید با تغییرات بسیار بزرگ نباشد، بلکه یک آپدیت با کیفیت است که عملکرد و تجربه شما را با ترفندها و ویژگی‌هایی که به تازگی به ارمغان می‌آورد، بهتر از گذشته کند. وب سایت خبری Android Police تغییر جالبی را مشاهده کرده است که ممکن است راه خود را به اندروید 13 باز کند تا ظاهری منسجم‌تر به ارمغان بیاورد.

هنوز زود است که دقیقا مشخص شود که آیا این ویژگی به نسخه نهایی راه پیدا می‌کند یا خیر. اما به نظر می‌رسد گوگل در حال آزمایش یک ظاهر منسجم‌تر برای منویی است که در آن دستگاه خروجی صوتی خود را انتخاب می‌کنید. ویژگی انتخابگر خروجی صوتی از اندروید 11 با کنترل‌های رسانه یکپارچه ظاهر شد و برای اولین بار در اندروید 10 عرضه شد.

اسم رمز اندروید ١٣ فاش شده است: T به افتخار تیرامیسو!

منو خروجی صدا در بالا سمت راست است که به شما اطلاعاتی می‌دهد تا بدانید در حال حاضر از کدام دستگاه صدا پخش می‌شود. همچنین این قابلیت می‌تواند دستگاه‌های پخش صدا، هدفون‌های بلوتوثی یا هر نوع بلندگوهایی را که ممکن است به تلفن خود متصل کرده باشید را داشته باشد. در حال حاضر، گوشی‌های پیکسل گوگل با اندروید 12، دارای یک ترفند مفید در این ویژگی هستند که آن را از پایین صفحه نمایش می‌دهد. در اندروید 13، به نظر می‌رسد که گوگل بخواهد به این منو رنگ و ظاهر جدیدی ببخشد تا محیطی یکپارچه‌تر داشته باشد.

طراحی جدید منو خروجی صدای اندروید 13 طراحی جدید منو خروجی صدای اندروید 13

منبع Android Police ادعا می‌کند که این ویژگی دقیقا به همین صورت عمل می‌کند. با این حال، در اسکرین شات‌های منتشر شده ممکن است ببینید که دکمه مربوط به آن از بین رفته است. اما این ممکن است یک اشکال یا جزئی از تغییرات آن باشد، یا شاید هم این مورد در حال انجام است. این ویژگی همچنین از بخش تنظیمات قابل دسترسی است. از سوی دیگر، تفاوت بزرگ‌تر در ظاهر آن است. منو قدیمی اکنون با منوی جدیدتر و غنی‌تری از اطلاعات مهم‌تر جایگزین شده‌ که با نام دستگاهی که صدا را پخش می‌کند، مناسب است.

پشتیبانی اندروید 13 از ویژگی بلوتوث کم مصرف برای هدفون‌ ها و سمعک‌ ها

دستگاه‌های قطع‌ شده به‌ جای علامت‌ گذاری به‌ عنوان قطع‌ شده، به رنگ خاکستری نشان داده می‌شوند که در مورد نسخه فعلی این ویژگی صدق می‌کند. علاوه بر این، آیکون‌های دایره‌ای برای هر دستگاه دیگر وجود ندارد. در این نسخه، این آیکون‌ها قبل از نام دستگاه، داخل خود اسلایدر صدا ظاهر می‌شوند. علاوه بر این، هنگامی که یک دستگاه خروجی را انتخاب می‌کنید، یک علامت تیک دریافت می‌کند. در حال حاضر دستگاه انتخاب شده به سادگی نوار صدا را دریافت می‌کند اما با تغییرات بیشتر مشخص می‌شود که کدام دستگاه خروجی را انتخاب کرده‌اید.

بکارگیری زبان های جداگانه برای برنامه های مختلف در اندروید 13 شاید ممکن شود

اندروید ۱۳ یکی از ویژگی های اندروید ۱۲ را متعادل تر می کند

همچنین دیگر تفاوت‌های سبک و کوچک‌تر در طراحی جدید می‌تواند بخاطر اولیه بودن طراحی آن باشد و نه ویژگی خاصی که گوگل روی پیاده‌ سازی آن کار می‌کند. به عنوان مثال، گوشه‌های مربع یا فونت‌های کوچکتر متن. این نسخه جدید اگر در اندروید 13 عرضه شود، ظاهری تمیزتر و واضح‌تر به منوی انتخاب خروجی صدا می‌دهد و درک آن را در یک نگاه آسان‌تر می‌کند. البته همانطور که قبلا توسط phonearena نیز گفته شده است، هنوز زمان زیادی برای تغییر ظاهر آن تا عرضه رسمی اندروید 13 وجود دارد.

نظر شما در این مورد چیست؟ تغیرات جدید اندروید 13 را چطور ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما اندروید 13 به عنوان نسخه بعدی اندروید باید چه تغییراتی را به همراه داشته باشد؟

نوشته طراحی جدید منو خروجی صدای اندروید 13 رویت شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code