تصاویر زنده سری گلکسی تب S8 فاش شد؛ زمان زیادی به رونمایی نمانده است
1 min read

تصاویر زنده سری گلکسی تب S8 فاش شد؛ زمان زیادی به رونمایی نمانده است

با آنکه می‌دانیم سری گلکسی تب S8 سامسونگ در راهند، اما این غول فناوری کره ای هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی و عرضه جدیدترین تبلت خود منتشر نکرده است. اما با توجه به تصاویر زنده فاش شده از سری گلکسی تب S8، انتظار داریم که زمان زیادی تا معرفی این محصولات نمانده باشد.

تصاویر زنده سری گلکسی S8 تنها ابعاد این دستگاه ها را فاش می‌کنند

خوشبختانه تصاویر زنده تمام عضو های سری گلکسی تب S8 (گلکسی تب اس ۸، اس ۸ پلاس و اس ۸ اولترا) منتشر شده اند. اما نکته منفی آن است که این تصاویر صرفا نمایشگر دستگاه های مذکور را به نمایش می‌گذارند و ابعاد این تبلت ها را مشخص می‌کنند. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، با توجه به آنکه سری Galaxy Tab S8 در حال گذراندن مراحل دریافت گواهینامه های خود هستند، انتظار می‌رود زمان زیادی تا معرفی آن ها نمانده باشد.

Galaxy Tab S8

گفته می‌شود سری Galaxy Tab S8 از همان قلم S-Pen استفاده شده در نسل قبل برخوردارند. زیرا این قلم با همان شناسه نسل قبل در مراحل صدور گواهی FCC دیده شده است. همچنین Max Jambor با انتشار پستی در اکانت توییتر خود تاکید می‌کند که سری گلکسی تب اس ۸ از همان قلم استفاده شده در سری تب اس ۷ بهره می‌برد.

Galaxy Tab S8 Plus

همان‌طور که GSMArena نیز اشاره کرده است، بر اساس شایعات منتشر شده در گذشته، انتظار داریم که Galaxy Tab S8 به صفحه نمایش ۱۱ اینچی مجهز شود. مطابق انتظار، مدل پلاس صفحه نمایش بزرگ تری داشته و اندازه نمایشگر این نسخه به ۱۲ اینچ می‌رسد.

Galaxy Tab S8 Ultra

Galaxy Tab S8 Ultra نیز با صفحه نمایش عظیم ۱۴.۶ اینچی به دست کاربران خواهد رسید. با آنکه تمام دستگاه های فوق الذکر از نمایشگر بزرگی بهره می‌برند اما گفته می‌شود تنها مدل اولترا از بریدگی صفحه نمایش استفاده می‌کند.

قیمت گلکسی Tab S8 Ultra سامسونگ شاید آن طور که انتظار می رود، گران نباشد

نظر شما درباره تبلت های آینده سامسونگ چیست؟ این دستگاه ها با چه قیمتی ارزش خرید خواهند داشت؟

نوشته تصاویر زنده سری گلکسی تب S8 فاش شد؛ زمان زیادی به رونمایی نمانده است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code