1 min read

شیائومی ممکن است به زودی از یک گوشی تاشو کوچک با قیمتی رقابتی رونمایی کند

اوایل امروز، یک افشاگر شناخته شده چینی در ویبو اطلاعات جالبی را در مورد نسل بعدی گوشی تاشو کوچک هوشمند شیائومی فاش کرد. ظاهراً این شرکت کار روی این دستگاه را آغاز کرده است که گفته می‌شود دارای طراحی تاشو از نوع فلیپ خواهد بود.

در سال 2021، غول فناوری چینی اولین گوشی تاشو خود را منتشر کرد که MIX Fold بود. این دستگاه دارای یک لولای عمودی بود، به این معنی که به صورت افقی شبیه به Samsung Galaxy Z Fold3 تا می‌شد. علاوه بر این، با برچسب قیمت تقریباً 1575 دلاری عرضه شد که این دستگاه را به یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های تاشو در بازار تبدیل می‌کرد.

گوشی تاشو شیائومی Mi Mix Fold رسما معرفی شد

اکنون، افشاگر معروف Digital Chat Station فاش کرده است که این شرکت در حال کار بر روی یک تلفن تاشو جدید است که دارای نمایشگر افقی و خط تا شونده عمودی است. با این حال، قابل توجه ترین جنبه آن قیمت آن است، زیرا وی ادعا می کند که این شرکت ممکن است آن را نزدیک به یک قیمت پرچمداران اصلی خود عرضه کند. با توجه به اینکه ارزان‌ترین گوشی تاشو هنوز بیش از 1000 دلار آمریکا قیمت دارد، این یک هدف بزرگ و دیدنی خواهد بود. ادعای ساخت این گوشی بعید هم نیست زیرا ما قبلاً حتی در مورد پتنت شیائومی گزارش داده بودیم که چنین گوشی تاشو عمودی را به نمایش گذاشته بود.

گوشی تاشو شیائومی Mi Mix Flip می تواند رقیب ارزان Galaxy Z Flip 3 باشد

در پست این افشاگر معروف رسانه‌ های اجتماعی، منبع اطلاعاتی یکی از جزئیات کلیدی در مورد گوشی تاشو شیائومی را نیز فاش کرد. بر اساس گزارش ها، این دستگاه دارای رزولوشن FHD+ و نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز خواهد بود. ظاهراً در زیر بدنه این گوشی از یک پردازنده سری اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده شده است. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین فعلاً آن را با کمی شک و تردید بخوانید و منتظر به‌روزرسانی‌ های بیشتر باشید.

گوشی های تاشو برای شما جذاب هستند؟ برای من شاید اگر قیمت آنها ارزانتر شود بتوان به آنها بیشتر فکر کرد.

نوشته شیائومی ممکن است به زودی از یک گوشی تاشو کوچک با قیمتی رقابتی رونمایی کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code