تکنو Pop 5 Pro با قیمت حدود ۱۰۰ دلار و باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد
1 min read

تکنو Pop 5 Pro با قیمت حدود ۱۰۰ دلار و باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

روز گذشته، تکنو از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام Pop 5 Pro در هند رونمایی کرد. این دستگاه، یک تلفن هوشمند پایین رده و مقرون به صرفه بوده که از جمله ویژگی های کلیدی آن می‌توان به باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری و تراشه مدیاتک A22 اشاره کرد.

تکنو Pop 5 Pro با قیمت ۱۱۴ دلار به دست کاربران می‌رسد

تکنو Pop 5 Pro از یک صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی LCD بهره می‌برد. خوشبختانه علیرغم برچسب فوق العاده اقتصادی این گوشی، رزولوشن FullHD+ برای نمایشگر آن در نظر گرفته شده است. زمان زیادی از معرفی اندروید ۱۲ نمی‌‌گذرد و ما نیز انتظار نداریم که این نسخه را به طور پیش‌فرض در یک گوشی پایین رده ببینیم. Pop 5 Pro از رابط کاربری HiOS 7.6 مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره مند است. البته شایان ذکر است که تکنو به سراغ استفاده از نسخه Go یا همان سبک‌تر اندروید رفته است. که با توجه به تراشه ضعیف این گوشی انتخاب منطقی به نظر می‌رسد.

Tecno Pop 5 Pro

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، جدیدترین تلفن هوشمند پایین رده تکنو از تراشه مدیاتک هلیو A22 استفاده می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه رزولوشن ۵ مگاپیکسلی داشته و در یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است. در قاب پشتی نیز دو لنز دوربین قرار دارند که دوربین اصلی دارای یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است. یکی از ویژگی های شاخص Tecno Pop 5 Pro استفاده از باتری حجیم ۶,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. مطابق با گزارش GSMArena، باتری این تلفن هوشمند برای ۵۴ ساعت مکالمه و ۱۲۰ ساعت گوش دادن به موسیقی کافی خواهد بود.

Tecno Pop 5 Pro

با آنکه تکنو Pop 5 Pro یک محصول مقرون به صرفه است، اما به استاندارد IPX2 مجهز است. بنابراین انتظار داریم که این گوشی در برابر پاشش قطرات آب مقاوم باشد. سه رنگ برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است که هر سه رنگ نیز آبی هستند! تکنو پاپ ۵ پرو در رنگ های «آبی آتلانتیک»، «آبی اقیانوسی» و «آبی یخی» قابل تهیه خواهد بود ‌‌. برای این محصول برچسب قیمتی ۸,۴۹۹ روپیه (معادل ۱۱۴ دلار) در نظر گرفته شده است.

تکنو Camon 18 با دوربین سلفی ۴۸ مگاپیکسلی رسماً معرفی شد

نظر شما درباره جدیدترین گوشی مقرون به صرفه تکنو چیست؟ آیا با قیمت حدود ۱۰۰ دلار گوشی های بهتری نیز قابل تهیه هستند؟

نوشته تکنو Pop 5 Pro با قیمت حدود ۱۰۰ دلار و باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code