جزئیات نمایشگر و تراشه میکس فولد ۲ شیائومی فاش شد
1 min read

جزئیات نمایشگر و تراشه میکس فولد ۲ شیائومی فاش شد

شیائومی با معرفی MIX Fold در سال گذشته وارد بازار گوشی های هوشمند تاشو شد. و اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه جانشین این دستگاه با نام احتمالی MIX Fold 2 است. در حال حاضر، Digital Chat Station برخی از جزئیات مربوط به صفحه نمایش و تراشه به کار گرفته شده در میکس فولد ۲ شیائومی را فاش کرده است.

نمایشگر میکس فولد ۲ رزولوشن 2.5K خواهد داشت

یک گزارش جدید از افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station برخی از جزئیات کلیدی را در مورد شیائومی میکس فولد ۲ از جمله تراشه ای که نیروی این دستگاه را تأمین خواهد کرد، فاش می‌کند. گفته می‌شود که گوشی هوشمند MIX Fold 2 دارای صفحه نمایش ۸ اینچی LTPO با وضوح 2.5K خواهد بود. اندازه صفحه نمایش این دستگاه تقریباً از آن یک تبلت می‌سازد. اگر به خاطر داشته باشید Apple iPad Mini دارای صفحه نمایش ۸.۳ اینچی است.

شیائومی میکس فولد ۲ از تراشه پرچمدار کوالکام بهره مند است

جدای از جزئیات صفحه نمایش، همچنین مشخص شده است که این دستگاه با قدرتمندترین تراشه کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 1 به دست کاربران خواهد رسید. تراشه مذکور وظیفه تأمین نیروی پردازشی بسیاری از دستگاه های پریمیوم اندرویدی سال ۲۰۲۲ را بر عهده دارد.

قابل توجه است که در این گزارش به صراحت اشاره ای به MIX Fold 2 نشده است، اما با توجه به اندازه صفحه نمایش، هیچ گوشی هوشمند دیگری به جز سری MIX Fold این شرکت با توضیحات منتشر شده مطابقت ندارد. چند دستگاه دیگر از شیائومی وجود دارد که قرار است در هفته‌ها یا ماه‌ های آینده به صورت رسمی معرفی شوند. در ماه فوریه، این شرکت از سری ردمی کی ۵۰ (که شامل Redmi K50، K50 Pro، K50 Pro Plus و K50 Gaming Edition هستند) رونمایی خواهد کرد.

Xiaomi Mi MIX

مطابق با گزارش GizmoChina، این شرکت همچنین در حال کار بر روی دو دستگاه دیگر با نام‌های رمز «thor» و «loki» است که انتظار می‌رود به دوربین های با کیفیتی مجهز باشند. همچنین گزارش هایی در مورد برخی از محصولات میان رده دیگر شیائومی از جمله سری Redmi Note 12 وجود دارد. به غیر از MIX Fold 2، شیائومی همچنین احتمالا یک گوشی هوشمند تاشو دیگر به نام MIX Flip را برای رقابت با سری گلکسی Z Flip سامسونگ عرضه خواهد کرد.

گلکسی زد فولد ۳ باعث شده تا شیائومی در برنامه گوشی تاشو خود تجدیدنظر کند

نظر شما درباره میکس فولد ۲ شیائومی با توجه به اندک جزئیات فاش شده چیست؟

نوشته جزئیات نمایشگر و تراشه میکس فولد ۲ شیائومی فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code