گوشی ناشناخته Meizu با قاب دوربین مشابه آیفون ۱۳ دیده شد
1 min read

گوشی ناشناخته Meizu با قاب دوربین مشابه آیفون ۱۳ دیده شد

دیروز درباره پرچمدار احتمالی جدید برند میزو صحبت کردیم. همکاری پنتاکس در سری Meizu 19 محتمل است. امروز اما گوشی ناشناخته Meizu با قاب دوربین مشابه آیفون ۱۳ دیده شده است. دستگاهی که شاید یک نمونه اقتصادی از این برند چینی باسابقه اما کم کار باشد.

گوشی ناشناخته Meizu

همانطور که مشخص است این گوشی از زیربرند mblu میزو خواهد بود. نام این برند را در گوشه پایین سمت چپ قاب پشتی می توانید ببینید.

گوشی ناشناخته Meizu

حدودا دو هفته پیش بود که گوشی اقتصادی میزو mBlue 10 رسما معرفی شد. آن گوشی در رده قیمتی ۱۱۰ دلار وارد شد اما مشخص نیست که گوشی جدید در چه رده ای باشد. حدس ما رده قیمتی زیر ۳۰۰ دلار است.

کمپانی خودروساز جیلی قصد دارد با تصاحب Meizu به تجارت گوشی‌های هوشمند بپیوندد

همچنین هفته گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه ممکن است Meizu توسط شرکت خودروسازی چینی Geely خریداری شود، اما این موضوع مانع از ورود گوشی های آینده Meizu به آژانس های صدور گواهینامه نمی شود. لیست جدید TENAA برای گوشی Meizu M2111 رصد شده و طراحی جالبی را نشان می دهد.

این گوشی با طراحی دوربین دوگانه مشابه آیفون 13 و سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی دیده می شود. قاب پشتی نیز نشان می دهد که این گوشی بخشی از سری mBlu خواهد بود.

لیست مشخصات اولیه تایید می کند که ما به صفحه نمایش 6.51 اینچی TFT با وضوح 710 در 1600 پیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نگاه می کنیم. دوربین اصلی در پشت یک دوربین 48 مگاپیکسلی است در حالی که جزئیات مربوط به ماژول دوم ارائه نشده است. رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 یا 256 گیگابایتی وجود دارد و Meizu یک اسلات کارت microSD ارائه می دهد. ابعاد ذکر شده این گوشی 164.5×76.5×9.3 میلی متر و وزن آن 201 گرم است.

ما یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و یک پردازنده چهار هسته ای ناشناس با کلاک 2.0 گیگاهرتز نیز داریم. Meizu M2111 در رنگ های مشکی، سفید، طلایی و آبی عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره گوشی احتمالی میزو چیست؟

نوشته گوشی ناشناخته Meizu با قاب دوربین مشابه آیفون ۱۳ دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code