رندر شیائومی Redmi Note 11s با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی منتشر شد
1 min read

رندر شیائومی Redmi Note 11s با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی منتشر شد

گوشی جدید شیائومی Redmi Note 11s به تازگی در رندرهای جدید دیده می شود. علاوه بر ۳ رنگ رسمی که برای این گوشی ارائه می شود، ما در این رندرها رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی دوربین ردمی Note 11s را هم می توانیم ببینیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر شیائومی Redmi Note 11s را که توسط Evleaks منتشر شده، ببينيم.

رندر شیائومی Redmi Note 11s

شیائومی طبق روال چند وقت اخیر خود حداقل ۳ رنگ را برای عضو ۲۰۲۲ خانواه ردمی نوت در نظر گرفته است. رنگ های ردمی Note 11s عبارت اند از:

  1. ۱- خاکستری
  2. ۲- آبی
  3. ۳- سفید (با گرادیانت رنگی)

شما این رنگ ها را در رندرهای غیررسمی منتشر شده توسط Evleaks می توانید مشاهده کنید:

همانطور که در قاب دوربین ردمی Note 11s می بینید ما شاهد ۴ دوربین هستیم. یک فلاش LED به همراه یک نقطه قرمز و عبارت 108MP هم در آن مستطیل مشکی دیده می شود. هنوز دقیقا مشخص نیست که ۳ دوربین دیگر شامل چه مشخصاتی باشد اما چیزی واضح است، احتمال عدم استفاده از دوربین تله در این دستگاه بوده و شاید ۲ عدد از این دوربین ها دارای لنز ماکرو و قابلیت عمق سنجی باشند. در نهایت دوربین بعدی می تواند فوق عریض باشد و امیدواریم که کیفیت بهتری را ارائه نماید.

در نظر داشته باشید که ردمی Note 11S، تنها در بازار جهانی و هند عرضه می‌گردد. همچنین Poco M4 Pro 4G نیز با همین رویکرد عرضه می‌شود. از سوی دیگر، دوربین اصلی نماینده جدید پوکو، ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

درباره تراشه اطلاعات دقیقی نداریم اما شایعات به یک تراشه مدیاتک 4G اشاره دارند که احتمالا قیمت این گوشی را در سطح شیرینی قرار خواهد داد.

نظر شما درباره ردمی Note 11s احتمالی چیست؟

نوشته رندر شیائومی Redmi Note 11s با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code