شکایت یک شرکت ایرلندی از سامسونگ برای استفاده از حق اختراع شارژ وایرلس آنها
1 min read

شکایت یک شرکت ایرلندی از سامسونگ برای استفاده از حق اختراع شارژ وایرلس آنها

داستان عجیبی نیست. یک شرکت ایرلندی به نام Scramoge Technology حق اختراع های شرکت LG INNOTEK را در زمینه شارژ وایرلس خریده است. پس از آن این شرکت شروع به شکایت علیه اپل کرد. حالا نوبت به سامسونگ شده و شکایت بر اساس حق اختراعی آن شرکت انجام شده است. شکایت یک شرکت ایرلندی از سامسونگ برای استفاده از حق اختراع شارژ وایرلس آنها را به عنوان “اخاذی حق اختراعی” عنوان می کنند. با این حال این چیزی است که اتفاق افتاده و سامسونگ باید از خود دفاع کند.

شکایت یک شرکت ایرلندی از سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس به تازگی با شکایت جدیدی روبرو شده است. ادعا می شود که این اختلاف حقوقی بر سر نقض حق اختراع در ایالات متحده است. این شکایت توسط یک شرکت که به عنوان “ترول ثبت اختراع” شناخته می شود، مطرح شد.

طبق گزارش BusinessKorea، این شکایت توسط Scramoge Technology مستقر در دوبلین، که یک نهاد NPE است، تنظیم شد. این شرکت در اوایل ماه جاری یک نقض حق اختراع علیه غول فناوری کره جنوبی به دادگاه منطقه ای ایالات متحده در تگزاس ارائه کرد. Scramoge Technology ادعا کرد که این برند بدون اجازه محصولات جدیدی را با استفاده از فناوری شارژ بی سیم آنها عرضه کرده است. این خبر پس از آن منتشر می شود که شرکت مذکور 123 پتنت مربوط به شارژ بی سیم از LG Innotek در سال 2021 خریداری کرد.

برای کسانی که شاید با اصطلاح “ترول حق اختراع” آشنایی ندارند باید بگویم این یک اصطلاح تحقیرآمیز است و برای توصیف تجارتی که از پتنت و سیستم دادگاه برای کسب درآمد استفاده می کند، استفاده می شود.

به عبارت دیگر، این شرکت از پتنت هایی که از LG Innotek به دست آورده برای شکایت از سامسونگ استفاده می کند. قبلاً در ماه آوریل 2021 شکایت مشابهی را علیه برند کره جنوبی تنظیم کرده بود و یک شکایت دیگر در اوت 2021 وجود دارد. این اختلافات حقوقی بر سر نقض حق اختراع ادعایی در گوشی های تاشو Galaxy Z Flip3 و Galaxy Z Fold3 این شرکت بود.

اکنون Scramoge Technology بیان می‌کند که سامسونگ هفت پتنت شارژ بی‌سیم آنها را نقض کرده است که شامل فناوری آنتن ارتباطی کوتاه نیز می‌شود. علاوه بر این، NPE همچنین درخواست خسارت کرده است زیرا ادعا می کند که سازنده شناخته شده لوازم الکترونیکی مصرفی با فروش محصولاتی مجهز به حق اختراع خود در ایالات متحده به تجارت آنها خسارت وارد کرده است. در حال حاضر، کارشناسان صنعت معتقدند که سامسونگ ممکن است با یک نبرد حقوقی دشوار مواجه شود.

نظر شما درباره این ترول های حق اختراعی چیست؟

نوشته شکایت یک شرکت ایرلندی از سامسونگ برای استفاده از حق اختراع شارژ وایرلس آنها اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code