5 راهکار اساسی برای جذب فالوور اینستاگرام
1 min read

5 راهکار اساسی برای جذب فالوور اینستاگرام

در این مقاله قصد داریم پنج روش اساسی و کاربردی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید خیلی راحت فالوور های خود را افزایش دهید و جذب فالوور کنید.

در ابتدا باید بگویم در این مقاله که 5 نکته مهم و اساسی درباره افزایش فالوور را به شما آموزش می‌ دهیم که بتوانید به‌ راحتی و به‌ صورت رایگان جذب فالوور اینستاگرام خود را به‌صورت هدفمند و فعال ادامه دهید پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

کپشن نویسی حرفه‌ ای

شاید تا به‌ حال نشنیده باشید که با کپشن خوب می‌ شود جذب فالوور هدفمند و فعال داشت ولی این یک واقعیت است که شما می‌ توانید با نوشتن یک کپشن مناسب و هدفمند جذب فالوور کنید معیارهای مختلفی برای نوشتن یک کپشن وجود دارد ولی مهم‌ ترین معیار نوشتن یک کپشن مناسب و هدفمند نوشتن یک کپشن در راستای آن پست یا ویدئو یا عکس است می‌ باشد و دومین نکته‌ ای که باید توجه کرد کپشن باید با جزئیات و مفهومی باشد و سومین نکته‌ ای که باید در کپشن نویسی به آن اشاره کنید نباید کپشن محتوای کمی داشته باشد و کپشن باید دارای متن مناسب و با کلمات حداقل سیصد تا پانصد کلمه باشد.

کامنت گذاشتن زیر پست های رقبا

بعضی از افراد به این باور اند که نباید با رقبای خود تعامل کنند و پست‌ های آن‌ ها را لایک کنند یا زیر پست‌ های آن ‌ها کامنت بگذارند باید در جواب بگویم این یک دیدگاه کاملاً اشتباه است شما وقتی پست رقیب خود را لایک می‌ کنید یا در زیر پست رقیب خود کامنت می‌گذارید این احتمال بالا می‌ رود که فالوور های آن پیج رقیب شما پیج شما را نیز ببینند و پیج شما را نیز فالو کنند پس باید حتما با رقبای خود تعامل داشته باشید ولی باید توجه کرد که کامنت هایی که می‌ گذارید به‌هیچ‌ عنوان جنبه تبلیغاتی نداشته باشد و باعث نشود که رقیب شما شما را بلاک کند پس حتما برو و رقبای خود وارد تعامل شوید.

راحت‌ ترین و بهترین راه جذب فالوور چیست

بعضی از افراد فکر می‌کنند و به نتیجه می‌ رسند که وقت گذاشتن پست یا تولید پست را که با هدف جذب فالوور باشد را ندارند نه فعالیت‌ ها و تعاملاتی که لازم است پس نتیجه می‌گیرند که یک کار ساده‌ تر و مقرون‌ به‌ صرفه تری را انجام دهند مثل خرید فالوور و خرید فالوور فیک که با هزینه بسیار مناسب می‌توانند فالوور های خود را افزایش دهند.

ولی یک مشکلی که بین همه افراد وجود دارد عدم اعتماد کردن به سایت‌ ها می‌ باشد که فالوور ارائه می‌ دهند و این یک نگرانی به‌ جا است شما وقتی قصد خرید فالوور را دارید باید از جایی معتبر فالوور های خود را تهیه کنید تا از خرید فالوور خود رضایت داشته باشین و کیفیت فالوور ها بسیار بالا باشد ما در ادامه چند سایت مناسب که در ایران و خارج از کشور فعالیت دارند و جزو معتبرترین سایت‌ ها به حساب می‌ آیند در امر خرید فالوور و خرید فالوور فیک به شما معرفی می‌کنیم.

سایت‌های فروش فالوور که شما می‌ توانید با خیال راحت از آن‌ ها خرید فالوور فیک یا خرید فالوور خود را انجام دهید در ادامه می‌ خواهیم به شما معرفی کنیم پارس فالوور و دیجی فالوور و Buzzoid سایت‌ های معتبر ایرانی و خارجی هستند که در زمینه خرید فالوور خرید فالوور فیک فعالیت دارند و شما می توانید با خیال راحت از آن‌ ها خرید کنید.

تبلیغات اینستاگرامی

تبلیغات در اینستاگرام یکی از فرصت‌ های بسیار حیاتی است که می‌توانید فالوور های پیج خود را به‌ صورت هدفمند و فعال افزایش دهید ولی از همان جایی‌ که می‌دانید فالوور از طریق تبلیغات بسیار هزینه‌ بر است ولی ارزش هزینه کردن برای جذب فالوور اینستاگرام را دارد چرا چون‌که می‌ تواند شما را در کوتاه‌ ترین مدت به نتایج بزرگی برساند شما با هزینه کردن برای پیج اینستاگرام خود می‌توانید در کوتاه‌ مدت به نتیجه‌ ای بسیار خوب برسید ولی باید چند مورد را نیز رعایت کنید که در ادامه به شما می‌گویم.

پیج که برای تبلیغ کردن انتخاب می‌کنید باید از لحاظ موضوعی با پیج شما نزدیک باشد یا مرتبط با پیج شما باشد چون‌ که این باعث می‌شود بازدهی تبلیغات شما چند برابر شده و کیفیت تبلیغ شما بالا رفت و کاربران و فالوور های هدفمند تری برای خود جذب کنید یکی از موارد دیگری که باید به آن توجه کنید آنالیز پیجی است که می‌خواهید به آن تبلیغ دهید که آیا پیج مرتبطی است آیا دارای فالوور های مناسب فعالی هست آیا از لحاظ قیمتی ارزش تبلیغی آن پیچ وجود دارد اگر شرایط آن پیش خوب بود می‌توانید تبلیغ دهید.

باید توجه داشته باشید که بنرهای تبلیغاتی که به سایت‌ های دیگر می‌دهید خیلی مورد توجه است شما می‌توانید از همان شخص اگر تبلیغ شما را انجام می‌ دهد یا به‌ صورت بلاگری تبلیغ شما را انجام می‌دهد یا یک بندر گرافیکی و زیبا مرتبط با پیچ خود بسازید و به آن توجه داشته باشید که مناسب می‌تواند در جذب فالوور فعال بسیار تاثیرگذار باشد.

استوری فعال و با کیفیت با بلاگری

گذاشتن استوری یک امر بسیار مهم در اینستاگرام می‌ باشد شما وقتی استوری میگذارید تعامل شما با فالوور های خود را افزایش می‌ دهید. شما می‌ توانید در استوری های خود از متن یا تصویر یا حتی کلیپ استفاده کنید شما با گذاشتن چند استوری در روز که ترفندهای استوری گذاشتن را در ادامه به شما می‌گیم می‌ تونین به یک بازخورد بسیار مناسب برسید.

حتما در استوری های خود از فالوور های خود سوال بپرس مثال بگین آیا ازین کلیپ جدید یا از این پست جدیدی که ما گذاشته‌ ایم از محتوا یا از مدل گرافیکی یا از شیوه‌ پست گذاری راضی هستید و از فالوور های خود بخواهید جواب دهند. این باعث افزایش تعامل شما می‌ شود یکی از موارد دیگر گذاشتن باکس‌ های پرسیدن سوال از فالوور هه است که این نیز می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد که فالوور ها از شما یکسری سوالارو بپرسن و شما در استوری ها و یکسری از آن‌ها را جواب بدهید دیگر از مواردی که خیلی تاثیرگذار است در استوری گذاشتن نظرسنجی در استوری است که می‌ تواند به‌ خودی‌ خود باعث افزایش ویو استوری شما می شود درکل درست است که پست بسیار مهم است و باید تولید محتوا به‌ صورت مکرر و منظم انجام شود ولی تولید محتوا و گذاشتن استوری نیز بسیار تأثیرگذار در امر جذب فالوور می‌ باشد و شما می‌ توانید با تنها استوری پیج خود را به فالوور های بسیار بالا برسانید ولی باید هم از استوری استفاده کنیم هم از پست‌.

نوشته 5 راهکار اساسی برای جذب فالوور اینستاگرام اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code