گواهی TENAA لنوو Legion Y90 مشخصات بیشتری از این گوشی را فاش می‌کند
1 min read

گواهی TENAA لنوو Legion Y90 مشخصات بیشتری از این گوشی را فاش می‌کند

انتظار می رود لنوو به زودی از گوشی هوشمند گیمینگ Legion Y90 در چین رونمایی کند. طبق شایعات اخیر، این دستگاه با نام Legion 3 Elite / Pro تا پایان سه ماهه ابتدایی ۲۰۲۲ در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند گیمینگ پس از تعطیلات سال نو چینی معرفی شود. در حال حاضر، گواهی TENAA لنوو Legion Y90 مشخصات این دستگاه را فاش کرده است.

لنوو Legion Y90 با نام متفاوتی در بازار های جهانی عرضه می‌شود

گوشی هوشمند گیمینگ Legion Y90 با شماره مدل L71061 در پایگاه داده TENAA ظاهر شده است. داده های تاییدیه مذکور ادعا می‌کنند که این تلفن هوشمند گیمینگ دارای صفحه نمایش ۶.۹ اینچی با رزولوشن FullHD+ و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است. جزئیات دوربین به اشتباه در لیست TENAA ذکر شده است. گزارش‌های قبلی فاش کرده اند که یک دوربین دوگانه ۶۴ مگاپیکسلی (اصلی) + ۱۶ مگاپیکسلی (فوق عریض) در پشت قاب پشتی Legion Y90 وجود خواهد داشت. برای گرفتن عکس های سلفی نیز از یک سنسور ۴۴ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

رندر Legion 3 Elite / Pro

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Legion Y90 را بر عهده دارد. این دستگاه در چندین نسخه با حافظه های رم ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت به دست کاربران می‌رسد. همچنین سه حافظه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی فضای ذخیره سازی برای آن در نظر گرفته شده است. با آنکه گواهی TENAA لنوو Legion Y90 اشاره ای به نوع حافظه داخلی این دستگاه نمی‌کند، اما انتظار داریم که رم ها از نوع LPDDR5 و فضای ذخیره سازی این گوشی هوشمند گیمینگ از نوع UFS 3.1 باشد. Lenovo Legion Y90 به طور پیش‌فرض به سیستم عامل اندروید ۱۲ مجهز خواهد بود.

طراحی لنوو Legion Y90 توسط تیزر رسمی این شرکت فاش شد

تلفن هوشمند گیمینگ آینده لنوو از یک باتری دو سلولی با حجم ۵,۶۰۰ میلی آمپر استفاده خواهد کرد. اما تأییدیه TENAA این دستگاه تنها به حجم یکی از این سلول ها (۲۶۵۰ میلی آمپر) اشاره کرده است. گواهی مذکور همچنین شایعات پیشین را تأیید کرده و ادعا می‌کند که Legion Y90 از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه دارای ابعاد ۱۷۷×۷۸.۱×۱۰.۹ میلی متر بوده و وزن ۲۵۲ گرمی خواهد داشت. خوشبختانه گزارش GizmoChina ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند رنگ بندی وسیعی خواهد داشت. Lenovo Legion Y90 در رنگ های مشکی، سفید، فیروزه ای، آبی، سبز، طلایی، قرمز، نقره ای و طلایی وارد بازار می‌شود.

با توجه به مشخصات احتمالی لنوو Legion Y90، نظر شما درباره این تلفن هوشمند گیمینگ چیست؟

نوشته گواهی TENAA لنوو Legion Y90 مشخصات بیشتری از این گوشی را فاش می‌کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code