بزرگ‌ترین پاوربانک جهان را ببینید: ظرفیت ٢٧ میلیون میلی آمپر ساعتی!
1 min read

بزرگ‌ترین پاوربانک جهان را ببینید: ظرفیت ٢٧ میلیون میلی آمپر ساعتی!

باتری‌ها، فناوری‌هایی هستند که در چند سال گذشته، تغییر و تحولات زیادی را تجربه کرده‌اند. این فناوری محبوب، در محصولات مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. به همین ترتیب، پاوربانک‌ها یکی از محصولات مبتنی بر باتری و ذخیره انرژی هستند. اخیراً بزرگ‌ترین پاوربانک جهان در چین با ظرفیتی بی نظیر ساخته شده است.

بزرگ‌ترین پاوربانک در جهان با ظرفیت باورنکردنی!

این اولین باری نیست که ما شاهد یک پدیده باتری هستیم؛ پیش‌تر، انرجایزر هم گوشی با باتری غول آسا را رونمایی کرده بود.

این گوشی 50 روز بدون نیاز به شارژ کار می کند!

به گزارش EqualLeaks، چینی‌ها همواره یکی از نوآوران حوزه فناوری بوده‌اند و کم‌تر کسی است که منکر پیشرفت چشم بادامی‌ها در توسعه فناوری‌های نوین باشد. این پیشرفت‌ها، مشخصاً به پیشرفت دیگران هم کمک می‌کنند و تمام این‌ها، سبب می‌شوند تا شاهد عرضه محصولات پیشرفته‌تر، مدرن‌تر و کارآمدتری باشیم.

به هر حال، پاوربانک‌ها هم منابع تغذیه قابل حملی هستند که ما می‌توانیم از آن‌ها برای شارژ کردن لپ تاپ، گوشی و دیگر محصولات دارای باتری خود از آن بهره گیری کنیم. محبوبیت پاوربانک‌ها در جهان، به طور روزافزون بیشتر شده و بسیاری از ما، حداقل یک پاوربانک را در گوشه و کنار خانه خود پیدا می‌کنیم.

ظرفیت پاوربانک‌های جهان در راستای حمل ساده و آسان برای استفاده در مکان‌های مختلف، معمولاً از ۵ هزار میلی آمپر ساعت آغاز شده و حتی به ۵٠ هزار میلی آمپر ساعت و بیشتر از آن هم می‌رسد! اما آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که بزرگ‌ترین پاوربانک جهان، به چه شکل است؟ خب، اگر بگوییم که ظرفیت باتری این پاوربانک بسیار فراتر از این حرف‌ها است، چه واکنشی خواهید داشت؟

خب، این پاوربانک که صحبتش را مطرح کرده‌ایم، اخیراً در چین به نمایش گذاشته شده است. این پاوربانک غول پیکر که ابعادی در حد و اندازه یک میز بیلیارد دارد، از وزن و ضخامت زیادی نیز برخوردار است و به هیچ وجه در جیب شما جا نمی‌شود! همچنین این پاوربانک، توسط برند رسمی رونمایی نشده است و حتی وارد فاز تولید انبوه نشده است؛ بلکه یک مهندس چینی آن را طراحی کرده است. به هر حال، ممکن است اکنون این سؤال برای شما پیش آمده باشد که چه فاکتوری این پاوربانک را به “بزرگ‌ترین پاوربانک در جهان” تبدیل می‌کند؟

باید بگوییم که در واقع ظرفیت باتری این پاوربانک عجیب الخلقه، چیزی در حدود ٢٧ میلیون میلی آمپر ساعت است. بله درست متوجه شده‌اید! شاید در وهله اول، باور چنین ظرفیتی برای شما دشوار باشد، اما باید بگوییم که این موضوع، حقیقت دارد. در ویدئوی زیر، شما می‌توانید نگاهی به پاوربانک غول آسای این فرد چینی داشته باشید:

ظاهراً جنس پاوربانک مذکور ترکیبی از آلومینیوم و پلاستیک است و در کنار آن، این دستگاه دارای زبان طراحی مانند دیگر پاوربانک‌های مرسوم بازار از برندی مانند شیائومی است. شما می‌توانید از پاوربانک ٢٧ میلیون آمپر ساعتی که در ویدئو مشاهده کردید، تعداد زیادی از محصولات مختلف مانند لپ تاپ، تبلت، گوشی، اسکوتر برقی و حتی شاید خودروی برقی خود را شارژ کنید.

در نظر داشته باشید که ولتاژ این پاوربانک، معادل ولتاژ برق شهری، یعنی برابر با ٢٢٠ ولت است که استاندارد است؛ هرچند که ایمنی بزرگ‌ترین پاوربانک جهان در حال حاضر توسط هیچ نهاد معتبری تأیید نشده است و حمل و نگهداری آن، یک ریسک بزرگ محسوب می‌شود. مثلاً تصور کنید که این پاوربانک، در معرض حرارت بالایی قرار گیرد. آن موقع است که باید غزل خداحافظی وسایل اطراف پاوربانک را بخوانید!

در هر صورت، به شخصه فکر می‌کنم که این فرد، واقعاً کار شگفت آوری را انجام داده است و شاید رقم ٢٧ میلیون میلی آمپر ساعت به گوش برخی از ما، ناآشنا باشد. اما با این وجود، توسعه چنین محصولی تحسین برانگیز است. دور از ذهن نیست که چنین منبع تغذیه‌ای طی سال‌های نه چندان دور با اندازه کم‌تری به دست ما برسد.

نظر شما در مورد این پاوربانک عظیم الجثه چیست؟ آیا به آن علاقه‌مند شده‌اید؟ دیدگاه شما در مورد کاربرد این پاوربانک چیست؟

نوشته بزرگ‌ترین پاوربانک جهان را ببینید: ظرفیت ٢٧ میلیون میلی آمپر ساعتی! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code