شیائومی ردمی K50 پس از انبوهی از تبلیغات، به زودی از راه خواهد رسید!
1 min read

شیائومی ردمی K50 پس از انبوهی از تبلیغات، به زودی از راه خواهد رسید!

اولین پرچمدار دنیای تلفن های سری ردمی K50 در ماه فوریه(اواسط بهمن تا اواسط اسفند ماه 1400) به طور رسمی عرضه می شود، از اخبار فعلی، می‌توان به وجود مدل های متنوع در این سری پی برد که در حال حاضر نسخه گیمینگ ردمی K50 به عنوان اولین عضو از این سری در رویداد معرفی آینده، اعلام شده است.

لو ویبینگ، مدیر ردمی، امروز پوستری را برای پیش نمایش اولین محصول از دنیای ردمی K50 منتشر کرد و گفت این محصول در سال ببر به عنوان یک “تلفن رویایی” عرضه خواهد شد. البته این حرف مدیر عامل کمی شیطنت به همراه خود دارد! زیرا “تلفن رویایی” یا به عبارتی “Dream Phone” کد نام ردمی K50 محسوب می‌شود. به هر صورت بیایید ببینیم او چه می‌گوید!:

به زودی: اولین شاهکار دنیای ردمی K50. شما را در سال ببر می بینیم! توصیف تلفن جدید شما برای سال ببر، فقط در یک کلمه: خشن!

گل سرسبد پرچمداران سال، گل سرسبد در عملکرد، گل سرسبد در کاهش شدید گرما.

ارتقاء موقعیت، ارتقاء پیکربندی، انتظار دارم شما را به شدت جذب خود کند.

پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1، خنک کننده دوگانه VC، نسل دوم شارژر 120 وات و البته برخی از شگفتی‌ها.

سال نو(منظور سال نوی چینی) را به شما دوستان شیائومی تبریک می گویم، من به طور جدی برای رونمایی از سری ردمی K50 در طول سال نو چینی آماده خواهم شد.

ردمی K50 به زودی از راه خواهد رسید

به همراه متن پست وی، پوستری هم منتشر شده است. این پوستر نمای جزئی از این گوشی را با یک الگوی حلقه در پشت و ویژگی های ناشناخته نشان می دهد. تایید شده است که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1، با صفحات خنک کننده حرارتی VC دوگانه، شارژ سریع 120 واتی و موتور ویبره خطی باند پهن داخلی بهره می‌برد.

به نقل از منبع، به طور رسمی، طبق ادعا های مدیر ردمی، این گوشی می‌تواند با عملکرد پایدار و تدابیر شدید برای کنترل گرما، “گل سرسبد سخت افزار” در سال جاری باشد( در حال حاضر فرض کنید فقط تبلیغات پیش از معرفی خواهد بود). انتظار می رود که این نسخه که در پوستر دیده می‌شود همان Redmi K50 Gaming Edition باشد.

لازم به ذکر است که چندی پیش ردمی رسماً اعلام کرد که ردمی K50 دارای اولین موتور فرکانس فوق عریض CyberEngine با کد 1016 است که ممکن است قوی ترین حس لرزش موتور محور X در تاریخ اندروید باشد.

موتور ویبره CyberEngine ردمی K50 وعده بزرگی می دهد

از مشخصات موتور فرکانس فوق عریض CyberEngine می‌تواند بیشترین مقدار لرزش و وسیع ترین فرکانس موجود باشد. با توجه به مقدمه، این موتور ویبره دارای حجم شگفت انگیز 560 میلی متر مکعب و فرکانس فوق عریض 50 هرتز تا 500 هرتز است. در مقام مقایسه، فرکانس رزونانس اندرویدی ها تنها به 130Hz محدود شده است. این قابل مقایسه با Taptic Engine در آیفون های اپل است.

همچنین، این شرکت ادعا می کند که سطح ارتعاش این موتور سه برابر موتورهای خطی معمولی موجود در گوشی های هوشمند است. CyberEngine دارای مصرف انرژی کم 0.12W است و حداکثر سطح ارتعاش آن تا 1.1 گرم، معادل 1.88 گرم برای موتور های خطی محور X سنتی تعریف می شود.

سنسور دوربین ردمی K50 پرو مشابه با سنسور شیائومی ۱۲ خواهد بود

طبق اطلاعات قبلی اولین مدل K50 با اسم رمز DreamPhone که گفته می‌شود همان نسخه گیمینگ سری ردمی K50 خواهد بود، به زودی معرفب خواهد شد و قرار است در ماه فوریه(اواسط بهمن تا اواسط اسفند ماه 1400) عرضه شود. این گوشی دارای یک صفحه نمایش اولد 6.67 اینچی و باتری داخلی 4700 میلی آمپر ساعتی است و با شارژ سریع 120 واتی فقط در عرض 17 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

منتظر ردمی K50 هستید؟ گویا زمان زیادی تا معرفی آن در چین باقی نمانده است.

نوشته شیائومی ردمی K50 پس از انبوهی از تبلیغات، به زودی از راه خواهد رسید! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code