دوره آموزش تری دی مکس غیرحضوری را حرفه‌ای دنبال کنید
1 min read

دوره آموزش تری دی مکس غیرحضوری را حرفه‌ای دنبال کنید

دانشجویان و معماران و علاقمندان به ترسیم‌های سه بعدی به خوبی می‌دانند که دوره آموزش تری دی مکس غیر حضوری در دنیای امروزه به یک امر مهم و ضروری تبدیل شده است. ما انسان‌ها با گذر از جوامع مکانیک و سفر به جوامع ارگانیک بنا به گفته و به اصطلاح دورکیم، “دیگر طاقت و توان کند حرکت کردن و منتظر بودن را نداریم”.

با انقلاب‌های اخیر در زمینه دیجیتال و فناوری‌های نوین و اینترنت‌های نسل چهارم و پنجم به دنبال این هستیم که با استفاده از این فناوری‌ها در اولین قدم‌ها و قبل از شروع پروژه‌های معماری و ساخت و تولید، پایان آن را همان گونه که در دنیای واقعی دیده می‌شود، ببینیم. این امر با نرم افزارهایی همچون تری دی مکس در دنیای امروزه امکان‌پذیر شده است. برهمین مبنا است که یادگیری و گذراندن دوره آموزش تری دی مکس غیرحضوری و یا حضوری برای متخصصان، هنرجویان و دانشجویان این حوزه بسیار پراهمیت می‌باشد. با شناخت این نیاز می‌خواهیم در این مقاله با کمک اطلاعات به دست آمده از سایت 3d max.ir درباره این نرم افزار کاربردی و مهم سخن بگوییم.

تری دی مکس چیست و کاربردهای آن کدامند؟

اگر هنوز برایتان سؤال است که تری دی مکس چیست و کاربردهای آن کدامند؟ بهتر است اینگونه پاسخ دهیم، در هر مکانی هستید سرتان را بلند کنید و اطرافتان را با تمام جزئیاتی که در آن هست نگاه کنید. شما از طریق نرم افزار تری دی مکس می‌توانید تمام آنچه را اکنون می‌بینید در فضای لپ تاب و در این نرم افزار با تمام جزئیاتی که وجود دارد پیاده کنید و آن را به مخاطبان خود ارائه دهید. این ساده‌ترین و قابل درک‌ترین تعریفی است که برای این نرم افزار وجود دارد. به عبارت دیگر با شرکت در کلاس آموزش 3d max حضوری و یا آنلاین شما کار با نرم افزار سه بعدی را یاد می‌گیرد که دارای سه بخش مادلینگ، انیمیشن و رندرینگ است. در ابتدای کار این نرم افزار فقط برای انیمیشن سازی مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه در تمام مدل‌های سه بعدی مهندسی و معماری کاربرد دارد.

هنگام شرکت در دوره آموزش تری دی مکس غیر حضوری به خوبی کاربردهای را درک می‌کنید. در واقع کاربردهای این نرم افزار در تمام ترسیم‌های سه بعدی، مهندسی، معماری و هنری است که قرار است فضا و مکان و یا دستگاه‌ها وشخیصت‌های انیمیشنی و کارتونی و غیره را قبل از شروع به ساخت و صرف هزینه‌های بسیار، با دقت و تمرکز بسیار در فضایی سه بعدی ترسیم کند تا مخاطب و ببینده به صورت کامل و دقیق بداند که در نهایت کار به کجا می‌رسد و محصول پایانی چیست.

تصور کنید می‌خواهید با حفظ دیوارها و سازه‌های اصلی فضای داخلی و دکوراسیون خانه را دستکاری کنید و از معمار و دکوراتوری می‌خواهید در این زمینه شما را یاری کنند. این مهندسان و متخصصان با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می‌توانند طراحی کلی و پایانی و تمام شده کار را قبل از شروع به شما ارئه دهند.

دوره آموزش تری دی مکس غیر حضوری برای چه کسانی باید در الویت باشد؟

حال که دانستید تری دی مکس چیست و کاربردهای آن کدامند؟ می‌توانیم بگوییم که یادگیری علوم و فنون جدید برای تمام کسانی که خود را در امری متخصص می‌دانند لازم و ضروری می‌باشد. اگر دانشجوی رشته معماری هستید و یا قصد دارید پس از پایان دوره تحصیل خود در شرکتی فنی و مهندسی استخدام شوید و پروژه‌های مهم و بزرگی را از شهرداری، پیمان کارن وسرمایه گذاران بزرگ ساخت و ساز بگیرید، باید بتوانید با تسلط بر نرم افزار تری دی مکس، پروژه و طرح خود را هنگام ارائه به خوبی و با تمام جزئیات ترسیم شده برای کارفرمایان به نمایش بگذارید. بر این حسب شرکت در دوره آموزش تری دی مکس غیر حضوری برای شما در اولویت می‌باشد.

همچنین اگر در رشته‌های مهندسی ساخت و مکانیک تحصیل می‌کنید و یا در این زمینه مهندس هستید و دوران تحصیل را به پایان رسانده‌اید و به دنبال طرح‌ها و پروژه‌های داخلی و خارجی هستید، باید توجه کنید که یادگیری و شرکت در کلاس آموزش 3d max حضوری و یا غیر حضوری برای شما واجب و ضروری است.

اگر در زمینه هنری فعالیت می‌کنید و یا از هنرمندان خوب و موفق در زمینه هنرهایی همچون انیمیشن سازی، مجسمه سازی و غیره هستید و نیاز به فضای سه بعدی برای توضیح و نمایش درست و کامل هنرتان دارید، آشنایی با سایت تری دی مکس . آی آر و شرکت در دوره آموزش تری دی مکس غیر حضوری برای شما یک نیاز اساسی و مهم به حساب می‌آید.

در حالت کلی می‌توان گفت تمام حوزه‌های کاری و هنری که در قالب سه‌بعدی می‌توانند هنر، طرح، پروژه و محصول خود را به مخاطبان، بینندگان و یا کارفرمایان ارائه دهند برای پرزنت عالی و موفق و به روز دنیا، برای شرکت در کلاس آموزش 3d max حضوری و غیر حضوری در اولویت می‌باشند.

مزایای شرکت در دوره آموزش تری دی مکس غیرحضوری

شیوع کرونا در کنار تمام معایب، مزایایی نیز داشته است. طبق اطلاعات به دست آمده از آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش، هنرجویان و به خصوص دانشجویان به دلیل دوران قرنطینه و داشتن وقت به اندازه کافی، در بهترین زمان ممکن برای یادگیری نرم افزارهای مهم در عرصه تخصصشان همچون نرم افزاز تری دی مکس هستند. همچنین از زمانی که دوره آموزش تری دی مکس غیرحضوری در آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش برگزار شده است، هنرجویان شهرستانی که بنا به فاصله مکانی، زمان و فرصت استفاده از کلاس آموزش 3d max حضوری را نداشتند، توانسته‌اند از دوره‌های مجازی و آنلاین در این دوران تحت نظر اساتید مجرب بهره ببرند.

همچنین بنا به غیرحضوری بودن دوره‌ها هنرجویان هزینه‌های کمتری برای شرکت در دوره آموزش تری دی مکس غیرحضوری پرداخت می‌کنند و از سویی نیز تمام فایل‌های دوره را به صورت آنلاین دریافت می‌نمایند. همچنین هنرجویان می‌توانند از طریق سایت 3dmax.ir فایل‌های آموزشی و مطالب مهم را دانلود کنند و برای تکمیل آموخته‌هایشان از آن استفاده کنند.

بنابراین شما نیز می‌توانید این دوران و زمان را فرصتی بسیارعالی بدانید و همانند دیگر هنرجویان آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش دوره آموزش تری دی مکس غیرحضوری را شرکت کنید و یکبار برای همیشه یک مهارت عالی و مهم در حوزه تخصص خود را یاد بگیرید .

در دوره آموزش تری دی مکس غیرحضوری و حضوری چه چیزی را یاد می‌گیرید؟

اگر در زمینه کار با نرم افزار تری دی مکس مبتدی هستید نگران نباشید. دوره‌های که در آموزشگاه تصویر گران پویا اندیش برگزار می‌شوند به گونه‌ای است که از مبتدی تا پیشرفته پیش خواهد رفت و شما می‌توانید در پایان دوره از خود انتظار حرفه‌ای بودن را داشته باشید. تنها در صورتی که تلاش کنید و در مدت دوره آموزش تری دی مکس غیر حضوری قدم به قدم با استاد حرکت کنید و تمرین‌ها و تکالیف را به دقت انجام دهید و بارها آموخته‌های خود را تکرار نمایید. به حتم خلاقیت، پشتکار و دقت به همراه یک آموزش خوب و اصولی می‌تواند شما را به مرحله حرفه ای بودن برساند. اما آنچه در انتهای کلاس آموزش 3d maxحضوری و یا غیرحضوری از خود می‌توانید انتظار داشته باشید را می‌توانیم اینگونه لیست کنیم:

  • • یادیگیری عمیق و حرفه‌ای تمام محیط “تری دی مکس”
  • • آشنایی با دیگر نرم افزارهای سه بعدی و توانایی ارتباط بین نرم افزار تری دی مکس و اتوکد
  • • تحلیل ساختار مدل و انتخاب بهترین تکنیک برای مدل کردن ساخت‌های پیچیده
  • • توانایی استفاده از نور و آنالیز آن در طراحی‌های تری دی مکس
  • • انجام تمام تکنیک‌های مورد نیاز برای طراحی مدل‌های فاخر و بسیار لوکس در پروژه‌های معماری، عمرانی و شهرسازی
  • • یادگیری تمام چک باکس‌های موتور رندر وی ری
  • • دریافت مدرک معتبر به دو زبان فارسی و زبان انتخابی سوی هنرجو، از سوی آمورزشگاه تصویرگران پویا اندیش
  • • و اموزش پست پروداکشن جهت زیباتر نسان دادن پروژه‌های رندر گرفته شده

چرا دوره‌های حرفه‌ای تری دی مکس را با آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش بگذرانیم؟

شرکت در کلاس‌آموزش 3d max حضوری و یا غیرحضوری برای شما یک سرمایه‌گذاری بزرگ وعظیم محسوب می‌شود. چرا که با یادگیری نحوه کار و استفاده از تمام امکانات نرم افزار تری دی مکس می‌توانید به بازار کار حرفه‌ای در این زمینه وصل شوید و یا حتی به کار در خارج از کشور فکر کنید. بر همین اساس است که دوره آموزش تری دی مکس غیرحضوری را با مربیان و متخصصان این حوزه در آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش را پیشنهاد می‌کنیم. شما با مراجعه به سایت تری دی مکس . آی آر می‌توانید با این آموزشگاه، سابقه 29 ساله آن‌ در آموزش و نحوه تربیت وآموزش به هنرجویان آشنا شوید.

همچنین می‌توانید از طریق آدرس وبسایت 3dmax.ir با آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش ارتباط بگیرید و از آموزش های رایگان تری دی مکس دیدن کنید طریق شماره تلفن‌های 02122580505 و 02122587587 یا 02128111110 با کارشناسان این مجموعه بزرگ تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی‌های اولیه را دریافت نمایید. سپس خود را برای دوره آموزش تری دی مکس غیر حضوری آماده کنید تا قدمی بسیار مفید را برای خود و آینده کاریتان بردارید و آنچه می آموزید نهایت لذت را ببرید.

نوشته دوره آموزش تری دی مکس غیرحضوری را حرفه‌ای دنبال کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code