استراتژی TIGER سامسونگ برای رقابت با اپل در دوربین گلکسی S22 نیز حضور دارد
1 min read

استراتژی TIGER سامسونگ برای رقابت با اپل در دوربین گلکسی S22 نیز حضور دارد

اگر به خاطر داشته باشید، مدتی قبل به شما درباره استراتژی جدید سامسونگ به نام TIGER به شما گفتیم. کلمه Tiger خود برگرفته از اسامی ۵ هدف سامسونگ در رقابت با اپل است. گذشته از این، موضوع استراتژی TIGER سامسونگ برای رقابت با اپل در تیزر دوربین گلکسی S22 نیز به نمایش درآمده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

استراتژی TIGER سامسونگ؛ راهای برای رقابت با اپل

در آستانه نمایشگاه CES 2022، مدیران سامسونگ با ارائه یک استراتژی جدید که به آن‌ها کمک می‌کند تا فاصله خود را با اپل در بازار آمریکا کاهش دهند، تمام توان خود را برای سال پیش رو آماده کرده‌اند. استراتژی TIGER مخفف ۵ کلمه است و در جدیدترین تیزر رویداد Unpacked گلکسی S22 نیز نمایش داده شده است.

این تیزر نشان می‌دهد که یک ببر از محفظه شیشه‌ای خود بیرون می‌آید تا فوتون‌های ریز نور شناور که نام گلکسی را تشکیل داده‌اند، در آنجا بگیرد. درست مانند دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا که ظاهرا چنین ویژگی مهمی نیز دارد. مفهوم استراتژی TIGER سامسونگ در واقع برای استراتژی بازار آن در سال ۲۰۲۲ است و به گفته خبرگزاری Korea Herald شامل این اهداف می‌شود:

  • • تبدیل شدن به برند تجاری شماره ۱ در تمام دسته‌ بندی‌های محصولات
  • • افزایش سهم سامسونگ در بازار گوشی‌های بالارده که قیمت ۶۰۰ دلاری یا بالاتر دارند
  • • کاهش فاصله با اپل
  • • افزایش عرضه محصولات جدید، از جمله هدفون‌های بی‌سیم
  • • تعیین سال رکورد و پیش‌بینی فراتر از انتظارات

رندر رسمی گلکسی S22 اولترا فاش شد؛ همان طراحی مورد انتظار

یک کلیپ ویدیویی در حال پخش که حاوی صدای غرش مداوم یک ببر در سراسر آن است منتشر شده است. مدیران این شرکت از تلاش‌های هماهنگ برای دستیابی به رتبه اول در همه دسته‌بندی‌های محصولات، افزایش سهم بازار محصولات ممتاز بیش از ۶۰۰ دلار، ترغیب کاربران برای خرید گوشی‌های هوشمند گلکسی و تقویت آن، افزایش عرضه لوازم الکترونیکی مانند هدفون‌های بی‌سیم در سال ۲۰۲۲ و تلاش برای رکوردشکنی در سال جدید، کلیت استراتژی تایگر سامسونگ است.

اگرچه ممکن است این موضوع برای شما کمی خنده‌دار به نظر برسد، اما سامسونگ با فشارهای فزاینده‌ای که در بخش‌های پایین رده و میان رده به دلیل حضور و ترکیب قدرت سازندگان گوشی‌های چینی مانند شیائومی، Oppo، Vivo و OnePlus و … مواجه است، تصمیم به اتخاذ این استراتژی گرفته است.

تلاش سامسونگ برای کسب سهم بیشتر

در حالی که تحریم‌های ایالات متحده، هواوی را تحت تأثیر قرار داده است، اما سهم بازار آن بین برندهای برتر فعلی اندروید تقسیم شده است. این سهم به جای اینکه بیشتر به سامسونگ برسد، در چین، اپل بیشتر سهم بازار گوشی‌های پرچمدار هوآوی را از آن خود کرده است. با این حال در اروپا، سامسونگ پس از خروج هواوی به نقطه اوج خود صعود کرده است. همچنین در ایالات متحده، سقوط و خروج LG از بازار نیز به این شرکت کمک کرد سهم بازار خود را بیشتر از قبل گسترش دهد.

با توجه به فرصت‌های پیش آمده، سامسونگ اکنون آماده است تا در زمین خود با اپل که محبوب‌ترین برند تلفن همراه با تقریبا بیش از نیمی از سهم بازار در بخش نوجوانان است، مقابله کند. بخشی که ممکن است محبوبیت آیفون‌های بزرگ‌تر را در چند سال آینده از پیش تعیین کند، نیاز و استفاده همین قشر می‌باشد. با این حال، سامسونگ روی موفقیت‌های خود وقفه ندارد و به نظر می‌رسد مصمم به تغییر این روند با اتخاذ استراتژی TIGER و تمرکز بیشتر بر نسل جوان است.

نسخه اگزینوس و اسنپداگون گلکسی S22 اولترا عملکرد مشابهی خواهند داشت

به گفته آقای رو، رئیس فعلی بخش تجربه موبایل سامسونگ (MX)، چشم انداز MX ما، تغییر از یک فروشنده گوشی هوشمند به یک شرکت هوشمند در زمینه ارائه دستگاه‌های مختلف است. ما صرفا یک برند فناوری نخواهیم بود، بلکه به یک برند محبوب برای نسل‌های جوان تبدیل خواهیم شد. او در جریان ارائه استراتژی TIGER گفت که هدف ما ارائه تجربه‌های نوآورانه است.

دوربین Galaxy S22 و مفهوم Tiger

استراتژی TIGER سامسونگ برای رقابت با اپل

شاید موضوع مذکور نسبت به این حیوان آن است استفاده از این مفهوم به آن خاطر صورت گرفته باشد که طبق تقویم چینی، اکنون سال ببر شروع شده است، بتواند این مسئله را توضیح دهد. اما این شکارچی اکنون به طور برجسته در تبلیغات و بازاریابی سامسونگ نیز ظاهر می‌شود.

در تیزر اصلی Unpacked از چشم ببر استفاده شده بود، و اکنون این حیوان در یک ویدیوی تبلیغاتی جدید برای این رویداد به طور برجسته ظاهر می‌شود. ظاهرا سامسونگ ببر را نماد توانمندی دوربین گلکسی S22 انتخاب کرده است. زیرا به خاطر دید قدرتمندش در شب و حس زنده‌اش شناخته شده است و نمادی برای امتناع سامسونگ از توقف و همچنین هدایت نوآوری‌های موبایلی که دنیای ما را شکل می‌دهند، می‌باشد.

سامسونگ می‌گوید که کمپین Tiger in the City را از امروز و پیش از رویداد Unpacked در ۹ فوریه آغاز می‌کند تا انتظارات برای سری گوشی‌های گلکسی S22 را تحت تأثیر قرار داده و افزایش دهد. بیلبوردهای سه بعدی مانند آنچه که در ویدیوی تیزر می‌بینید، در مکان‌های برجسته شهرهای بزرگ جهان مانند نیویورک، لندن، دبی، کوالالامپور و سئول قرار خواهد گرفت.

گلکسی S22 اولترا می‌تواند ارتقاء بزرگی در زمینه کیفیت دوربین داشته باشد

ظاهرا این ببر سه بعدی از موانع دیجیتالی رایج عبور می‌کند تا نشان دهد که چگونه سری بعدی گوشی‌های هوشمند سامسونگ قرار است به کاربران کمک کند تا پیشرفت‌های جدید در دنیای عکاسی با گوشی‌های هوشمند در نور کم شب را در اختیار داشته باشند. اما این موضوع که آن فناوری‌های جدید چه هستند، کمی پیچیده و ناشناخته به نظر می‌رسد.

به گفته PhoneArena، دیافراگم بازتر و سنسور بهبودیافته در دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی پرچمداران بعدی سامسونگ وجود خواهد داشت. همچنین لرزشگیر اپتیکال ارتقا یافته این دستگاه، لرزش‌ها را تا ۴۸ درصد در مقایسه با آنچه که گلکسی S21 اولترا قادر به انجام آن است کاهش می‌دهد. هر دوی این پیشرفت‌های حاصل شده در دوربین گلکسی S22 اولترا، حساسیت بهتری در نور کم و عکس‌های واضح‌تری در شب را به ارمغان می‌آورند. بنابراین منظور از ببر همین خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا دوربین گلکسی S22 اولترا می‌تواند دوربین سایر گوشی‌های هوشمند را به چالش بکشد؟

نوشته استراتژی TIGER سامسونگ برای رقابت با اپل در دوربین گلکسی S22 نیز حضور دارد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code