تاریخ معرفی نوبیا رد مجیک 7 مشخص شد: 28 بهمن ماه 1400
1 min read

تاریخ معرفی نوبیا رد مجیک 7 مشخص شد: 28 بهمن ماه 1400

نوبیا گوشی های هوشمند گیمینگ رد مجیک 6 و رد مجیک 6 پرو و سپس رد مجیک 6R را در سال 2021 به عنوان گوشی های پرچم‌دار گیمینگ خود معرفی کرد. از این رو، به نظر می رسد که خط تولید رد مجیک 7 نیز حداقل شامل سه مدل باشد. امروز اما، این سازنده تولیدات بازی‌ محور چینی تایید کرده است که یک رویداد رونمایی در 28 بهمن ماه 1400 برگزار خواهد کرد تا سری رد مجیک 7 را در آن معرفی و عرضه کند.

تاریخ معرفی نوبیا رد مجیک 7 مشخص شد : 28 بهمن ماه 1400

بر اساس گزارش‌ های اخیر می‌توان گفت که در رویداد رونمایی آتی ممکن است شاهد ورود دو مدل Red Magic 7و Red Magic 7 Pro باشیم. بر اساس گزارش‌ها، این دستگاه‌ ها با شماره مدل NX679J و NX709J در پلتفرم‌ های گواهی چینی ظاهر شده‌اند. گواهی 3C این مدل ها نشان داده است که رد مجیک 7 و 7 پرو ممکن است به عنوان اولین گوشی های هوشمند جهان با پشتیبانی از شارژ سریع 165 واتی معرفی شوند. تا جایی که به نسخه سوم مربوط می شود، ممکن است این شرکت چند هفته یا چند ماه بعد آن را معرفی کند.

گوشی گیمینگ نوبیا RedMagic 7 چهار رکورد جدید را ثبت خواهد کرد

مشخصات شایعه شده رد مجیک 7

لیست TENAA نشان می دهد که رد مجیک 7 دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی اولد +FHD است که احتمالا تا 165 هرتز نرخ تازه سازی را پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این دستگاه احتمالاً با حسگر اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر ارائه می شود که در بخش نرم‌افزار نیز احتمالاً با سیستم عامل اندروید 12 و آخرین نسخه Red Magic UI از پیش نصب شده همراه است.

در بخش سخت افزار اما، این دستگاه از اسنپدراگون 8 نسل 1 در زیر بدنه خود بهره خواهد برد که ممکن است تا نهایتاً توسط 16 گیگابایت رم LPDDR5 و تا 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 پشتیبانی شود. ظرفیت باتری آن نیز می تواند حدود 4500 میلی آمپر ساعت باشد. در بخش دوربین اما در قسمت پشتی دستگاه یک ماژول دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

به نقل از منبع، متأسفانه Red Magic 7 Pro (یا شاید همان نسخه مجهز به دوربین مخفی در نمایشگر) هنوز گواهی TENAA را دریافت نکرده است. از این رو، مشخصات آن هنوز در هاله‌ای از ابهام است. در این رابطه پیش تر در ترنجی برای شما عزیزان نوشتیم که سری رد مجیک 7 ممکن است مدلی خاص با دوربین زیر صفحه نمایش داشته باشد.

تولیدات گیمینگ نوبیا برای شما جذاب است؟ منتظر معرفی سری Red Magic 7 هستید؟ کمتر از 10 روز به رویداد این برند باقی مانده است.

نوشته تاریخ معرفی نوبیا رد مجیک 7 مشخص شد: 28 بهمن ماه 1400 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code