ردمجیک ۷ پرو با ۱۶ گیگابایت حافظه رم در GeekBench مشاهده شد
1 min read

ردمجیک ۷ پرو با ۱۶ گیگابایت حافظه رم در GeekBench مشاهده شد

گفته می‌شود سری ردمجیک ۷ فردا در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) در چین معرفی خواهد شد. این سری از گوشی های گیمینگ زد تی ای در دو نسخه استاندارد و پرو عرضه می‌شوند. نسخه استاندارد دارای شماره مدل NX6791 و مدل پرو دارای شماره مدل NX709J خواهد بود. چندی پیش ردمجیک ۷ در گیک بنچ ظاهر شد و توانست نتایج خوبی را کسب کند، هم اکنون نسخه پرو این گوشی هوشمند در بنچمارک مذکور مشاهده شده است.

ردمجیک ۷ پرو دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود

ردمجیک ۷ پرو با شماره مدل NX709J در بخش تک هسته ای امتیاز ۱۲۶۴ و در بخش چند هسته ای امتیاز ۳۷۴۴ را کسب کرده است. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۲ بهره مند بوده و مجهز به ۱۶ گیگابایت حافظه رم می‌باشد. این مدل نیز دقیقا مانند نسخه پرو نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 1 تأمین می‌‌کند.

امتیازات GeekBench ردمجیک ۷ پرو

علاوه بر این، گوشی هوشمند مورد بحث در گواهی Wi-Fi Alliance ظاهر شده است. این گواهی پشتیبانی از Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز و ۵.۰ گیگاهرتز را برای این دستگاه تأیید می‌کند. بر خلاف ردمجیک ۷، جزئیات زیادی درباره نسخه پرو در دست نیست. با این حال انتظار داریم که این گوشی هوشمند گیمینگ از صفحه نمایش ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی عرضه شود. مشخصا این دستگاه از تاچ سمپلینگ ریت بالایی نیز برخوردار خواهد بود. اما متاسفانه عدد دقیق آن مشخص نیست.

ردمجیک ۷ با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در GeekBench مشاهده شد

گزارش GizmoChina ادعا می‌‌کند که در قاب پشتی Nubia RedMagic 7 Pro سه لنز دوربین وجود خواهند داشت. سنسور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل بوده، و دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار می‌گیرند. گفته می‌شود که این گوشی نیروی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۱۶۵ واتی تامین خواهد کرد. همچنین می‌دانیم که این دستگاه دارای یک تراشه مستقل برای بهبود تجربه گیمینگ خواهد بود.

نظر شما درباره سری ردمجیک ۷ چیست؟

نوشته ردمجیک ۷ پرو با ۱۶ گیگابایت حافظه رم در GeekBench مشاهده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code