رندر ایربادز مقرون‌به‌صرفه وان پلاس نورد را ببینید
1 min read

رندر ایربادز مقرون‌به‌صرفه وان پلاس نورد را ببینید

کمپانی وان پلاس درحال‌حاضر برخی از گجت‌های صوتی بی‌سیم باکیفیت خوب مانند OnePlus Buds Pro ،OnePlus Buds Z2 و OnePlus Bullets را در سبد محصولات خود دارد. بااین‌حال، تمامی این‌ها تاحدودی گران بوده و دستگاهی نیستند که در بازارهای در‌حال‌توسعه و اقتصادی، فروش بالایی را تجربه کنند. اما این رویه ممکن است به‌زودی تغییر کند؛ چراکه با انتشار رندر ایربادز وان پلاس نورد، مشخص شده است که این برند درحال کار بر روی هندزفری جدید TWS مقرون‌به‌صرفه خود است.

رندر ایربادز وان پلاس نورد

بر اساس گزارشی از 91mobiles، استیو همرستوفر معروف به OnLeaks، رندرهایی از ایربادز آینده OnePlus Nord TWS را منتشر کرده است.

این افشاگر اشاره می‌کند که رندرهای هندزفری OnePlus Nord TWS بر اساس تصاویر زنده واحدهای مرحله تولید نهایی این گجت تهیه شده است. بااین‌حال، نمایش طراحی دقیق ازطریق این رندرها دشوار است، زیرا در زمان عرضه رسمی، محصول نهایی ممکن است کمی تغییرات در جزئیات را داشته باشد.

رندر ایربادز وان پلاس نورد

هندزفری OnePlus Nord TWS دارای مشخصات طراحی کاملاً متفاوتی در مقایسه با سری OnePlus Buds Z یا OnePlus Buds Pro هستند. این ایربادز دارای ساقه‌ای پهن بوده و به یک دکمه سخت‌افزاری با روکش طلایی مجهز شده است. همچنین کیس شارژ این ایربادز نیز دارای طراحی جعبه‌ای است که شبیه به هندزفری TWS سونی می‌باشد. به‌نظر می‌رسد هر دو کیس شارژ و خود هندزفری از طرح رنگ طلایی و مشکی پیروی می‌کنند. بااین‌حال، هندزفری TWS احتمالاً در زمان عرضه در رنگ‌های بیشتری در دسترس خواهند بود.

همان‌طور که تاکنون در گوشی‌های هوشمند سری Nord که سخت‌افزار باکیفیت را با قیمت مناسب ارائه می‌کنند، دیده‌ایم، هندزفری Nord TWS احتمالاً ویژگی‌های ممتازی مانند حذف نویز فعال و تأخیر کم برای بازی با برچسب قیمت مقرون‌به‌صرفه را ارائه می‌دهند.

به‌طور جداگانه، این برند همچنین درحال‌توسعه یک گوشی هوشمند جدید با نام رمز اسکار است. گفته می‌شود این گوشی هوشمند بخشی از سری شماره‌گذاری شده توسط این برند است که نشان می‌دهد می‌تواند وان پلاس 10 استاندارد باشد که هنوز معرفی نشده است.

دیدگاه شما پیرامون رندر ایربادز مقرون‌به‌صرفه وان پلاس نورد و طراحی این هندزفری بی‌سیم چیست؟

نوشته رندر ایربادز مقرون‌به‌صرفه وان پلاس نورد را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code