نوبیا Z40 Pro رسماً رونمایی شد؛ پرچمداری دیگر با اسنپدراگون ۸ نسل ۱
1 min read

نوبیا Z40 Pro رسماً رونمایی شد؛ پرچمداری دیگر با اسنپدراگون ۸ نسل ۱

زد تی ای سر انجام به طور رسمی از نوبیا Z40 Pro در چین رونمایی کرد. این دستگاه، پرچمدار جدید این شرکت و جانشین Z30 Pro محسوب می‌گردد. این گوشی نه تنها مشخصات پیشرفته تری نسبت به نسل قبل دارد، بلکه در بخش طراحی نیز به روز شده است.

نوبیا Z40 Pro با تراشه پرچمدار کوالکام و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی شد

نوبیا Z40 Pro مانند نسل قبل از طراحی با لبه های تیزی برخوردار است. ماژول دوربین این دستگاه اما باز طراحی شده و اکنون دارای سه لنز است. لنز دوربین های Z30 Pro به صورت L بر روی یکدیگر قرار گرفته بودند و یک دوربین پریسکوپی نیز در پایین ترین نقطه ماژول تعبیه شده بود.

قاب شیشه ای پشتی Z40 Pro طراحی مات دارد و مانع از بازتاب نور می‌‌شود. ابعاد این گوشی ۱۶۱.۹×۷۲.۹×۸.۴ میلی متر است و وزن ۱۹۹ گرمی دارد. این تلفن هوشمند پرچمدار در دو رنگ مشکی و نقره ای قابل سفارش خواهد بود. همچنین نسخه ای خاص از این دستگاه با توجه به انیمه The Outcast طراحی شده است.

Nubia Z40 Pro

نمایشگر نوبیا زد ۴۰ پرو اندازه ۶.۶۷ اینچی، رزولوشن FullHD و لبه های خمیده ای دارد. زد تی ای نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۳۰۰ هرتزی را برای پرچم‌دار جدید خود در نظر گرفته که بسیار جذاب به نظر می‌رسد. پنل این گوشی همچنین دارای نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ و پانچ هولی در مرکز نیمه بالایی نمایشگر است.

مطابق با گزارش Gizmochina، نیروی پردازشی این تلفن هوشمند توسط تراشه Snapdragon 8 Gen 1 تأمین خواهد شد. رم های به کار گرفته شده در زد ۴۰ پرو مانند سایر گوشی های پرچمدار از نوع LPDDR5 و حافظه از نوع UFS 3.1 است. این تلفن هوشمند با رابط کاربری MyOS 12 و اندروید ۱۲ به دست کاربران خواهد رسید.

Nubia Z40 Pro Outcast Limited Edition

ماژول دوربین این دستگاه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور IMX787 سونی به همراه OIS، یک دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی با پوشش زاویه ۱۱۶ درجه ای، و یک دوربین پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال است. برای ثبت عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز، از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است.

از دیگر ویژگی‌ های این تلفن هوشمند پرچمدار می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اینترنت 5G، بلوتوث 5.2، NFC، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، Wi-Fi 6 و موتور ویبره محور X اشاره کرد. نیروی مورد نیاز نوبیا Z40 Pro به وسیله یک باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۸۰ وات و بی سیم ۱۵ وات تأمین می‌گردد. همچنین نسخه ای از این گوشی از شارژ مغناطیسی نیز پشتیبانی می‌کند.

نوبیا Z30 Pro بدون دوربین سلفی درون نمایشگر و با اسنپدراگون ٨٨٨ معرفی شد

پرچمدار جدید ZTE چه قیمتی دارد؟

نسخه ۸+۱۲۸ گیگابایت قیمت ۵۳۸ دلار، نسخه ۸+۲۵۶ گیگابایت قیمت ۵۸۶ دلار، نسخه ۱۲+۲۵۶ گیگابایت قیمتی معادل ۶۳۳ دلار و گران قیمت ترین نسخه این گوشی نیز (۱۲+۵۱۲ گیگابایت) بهایی معادل ۷۱۲ دلار دارد. البته نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی این گوشی که از شارژ مغناطیسی نیز پشتیبانی می‌کند قیمت ۹۵۰ دلاری دارد. همچنین نسخه Outcast Limited Edition (با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ گیگابایت) قیمتی معادل ۷۴۴ دلار دارد.

نظر شما درباره نوبیا زد ۴۰ پرو چیست؟

نوشته نوبیا Z40 Pro رسماً رونمایی شد؛ پرچمداری دیگر با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code