سامسونگ گلکسی A73 5G را با تراشه Galaxy A52s 5G ارایه خواهد کرد؟!
1 min read

سامسونگ گلکسی A73 5G را با تراشه Galaxy A52s 5G ارایه خواهد کرد؟!

این فقط من هستم که فکر می کنم سامسونگ نسبت به Galaxy A7x نامهربان شده یا شما هم همینطور هستید؟ سال گذشته که اصلا مدل 5G را برای Galaxy A72 ارایه نکرد. همچنین مدل s آن را هم ارایه ننمود. آنطور که در شایعات می شنویم سامسونگ گلکسی A73 5G را با تراشه Galaxy A52s 5G ارایه خواهد کرد. تراشه ای که انتخاب خوبی است اما در مقایسه با Exynos 1280 گلکسی A53 که قرار است نسبت به Snapdragon 778G گلکسی A52s بهتر باشد چطور خواهد بود؟

گلکسی A73 5G

با توجه به اینکه اگزینوس ۱۲۸۰ برای استفاده در گلکسی A53 و گلکسی A33 شایعه شده، می توان گفت که تمرکز سامسونگ از دوگانه Galaxy A5x و Galaxy A7x به Galaxy A5x و Galaxy A3x تغییر پیدا کرده است.

به هر صورت باید گفت که گلکسی A73 5G سامسونگ همچنان می تواند نقش میان رده با نمایشگر بزرگ را برای پرتفو محصولات سامسونگ بازی کند. البته که دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی شایعه شده برای آن هم می تواند برگ برنده مهم دیگر باشد.

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

انتظار می رود سامسونگ گلکسی A73 5G به زودی عرضه شود. این گوشی در وب سایت بنچمارک Geekbench رصد شده است. این لیست شماره مدل دستگاه و برخی مشخصات کلیدی را نشان می دهد. گلکسی A73 دارای شماره مدل SM-A736B است.

همانطور که در بنچمارک دیده شده است، این گوشی با تراشه Qualcomm Snapdragon 778G ارائه می شود. این پردازنده هشت هسته ای دارای حداکثر کلاک 2.4 گیگاهرتز بوده و همچنین دارای پردازنده گرافیکی Adreno 642L برای عملکرد گرافیکی بهتر است.

بنچمارک گلکسی A73 5G

طبق انتظار این گوشی با اندروید 12 پیش فرض عرضه خواهد شد. این در مورد اکثر گوشی های هوشمند سامسونگ که در سال 2022 با جدیدترین نسخه اندروید عرضه می شوند، صادق بوده است.

همچنین می‌توان انتظار داشت که با رابط کاربری One UI 4.1 همراه باشد. مدل رصد شده در Geekbench دارای 8 گیگابایت رم است که این گوشی می تواند مدل ۶ گیگابایتی هم داشته باشد.

این لیست نشان می دهد که این گوشی در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench امتیاز 778 و 2913 را کسب کرده است. جزئیات دیگری از این گوشی در گذشته فاش شده بود. طبق فهرست FCC، این گوشی از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. انتظار می رود باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

این گوشی با یک دوربین چهارگانه در پشت عرضه خواهد شد. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس است که مشخص نیست رفرش ریت ۱۲۰ هرتز داشته باشد یا ۹۰ هرتز.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ای ۷۳ ۵ جی سامسونگ هستید؟

نوشته سامسونگ گلکسی A73 5G را با تراشه Galaxy A52s 5G ارایه خواهد کرد؟! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code