نسخه ۱۰۰ مرورگر کروم با آیکون جدید منتشر شد
1 min read

نسخه ۱۰۰ مرورگر کروم با آیکون جدید منتشر شد

گوگل کروم یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای حال حاضر در جهان است که کاربران بسیار زیادی دارد و قابلیت‌های متنوعی نیز در بخش امنیت و کارایی دارد. در این مرورگر همیشه به آیکون آن توجه خاصی بوده و حالا نیز نسخه ۱۰۰ مرورگر کروم با آیکون جدید منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید.

نسخه ۱۰۰ مرورگر کروم با آیکون جدید و بهبودهای جزئی منتشر شد

گوگل روز سه شنبه نسخه شماره ۱۰۰ مرورگر کروم را برای iOS و اندروید و همچنین سیستم عامل‌های مختلف دسکتاپ منتشر کرد. در iOS، شماره نسخه جدید ۱۰۰.۰.۴۸۹۶.۵۶ است و نسخه آپدیت شده در چند روز آینده در اپ استور در دسترس خواهد بود. نسخه اندروید ۱۰۰.۰.۴۸۹۶.۵۸ نیز طی چند روز آینده برای دانلود از فروشگاه گوگل پلی در دسترس خواهد بود.

این اطلاعات در وبلاگ گوگل با تمرکز بر نسخه‌های کروم ذکر شده است. همچنین تغییراتی در آیکون این مرورگر محبوب نیز گنجانده شده است. این اولین تغییر در آیکون این نرم‌افزار از سال ۲۰۱۴ تا به امروز است و به نظر می‌رسد آیکون نسخه جدید صاف‌تر است و سایه‌های بین رنگ‌ها، که به راحتی بین رنگ‌های قرمز و زرد دیده می‌شوند، حذف شده است. نتیجه چنین کاری، ظاهری است که دیگر سه بعدی به نظر نمی‌رسد.

در ابتدا ماه فوریه در مورد تغییرات این نسخه اطلاعاتی منتشر شد. در آن زمان، الوین هو، طراح کروم توضیح داده بود که ما آیکون برند اصلی را با حذف سایه‌ها، اصلاح نسبت‌ها و روشن‌تر کردن رنگ‌ها ساده‌ سازی کردیم تا با بیان برند مدرن‌تر گوگل هماهنگ شود. گوگل همچنین کشف کرد که قرار دادن سایه‌های سبز و قرمز در کنار یکدیگر چیزی را ایجاد می‌کند که هو آن را ارتعاش رنگی ناخوشایند می‌نامد.

به گفته PhoneArena، برای جلوگیری از این اتفاق، گوگل از گرادیانت ظریف‌تری استفاده کرد تا از ایجاد این ارتعاش ناخوشایند برای کاربر جلوگیری کند. نظر شما در مورد تغییرات آیکون نسخه ۱۰۰ کروم چیست؟ به نظر شما این تغییرات نتیجه مثبتی در برخواهد داشت؟

نوشته نسخه ۱۰۰ مرورگر کروم با آیکون جدید منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code