آپدیت جدید فیس بوک مسنجر قابلیت میانبرهای پیام را به همراه دارد
1 min read

آپدیت جدید فیس بوک مسنجر قابلیت میانبرهای پیام را به همراه دارد

در میان شبکه‌های اجتماعی، فیسبوک نه فقط به خاطر اولین بودن، بلکه بخاطر برترین بودن نیز محبوبیت دارد. این نرم‌افزار قابلیت‌های متنوع و جذابی را ارائه می‌دهد که در مقایسه با رقبای خود برترین نسبی دارد. اکنون نیز آپدیت جدید فیس بوک مسنجر قابلیت میانبرهای پیام را به همراه دارد. با ترنجی همراه باشید.

آپدیت جدید فیس بوک مسنجر و قابلیت‌های جذاب و جدید

رقابت شدید بین برنامه‌های پیام‌ رسان از مدت‌ها قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد. بسیاری از شرکت‌ها در حال اضافه کردن ویژگی‌های جدید برای جذب کاربران به برنامه‌های خود هستند. به گزارش 9to5Mac، متا نمی‌خواهد اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر از رقابت با سایر رقاب عقب بماند و حالا این شرکت با آپدیت اخیر میانبرهای جدیدی را به برنامه چت خود اضافه می‌کند.

این آپدیت جدید میانبرهایی شبیه Slack را به فیسبوک مسنجر می‌آورد. در یک پست جدید، متا اعلام کرد که فیس‌بوک مسنجر اکنون میانبرهایی را معرفی خواهد کرد، چیزی کاملا شبیه به برنامه مرتبط با کار Slack. تقریبا، این آپدیت، سرگرمی و کارایی بیشتری را برای پیام‌های چت شما در برنامه به ارمغان می‌آورد.

اکنون دو میانبر وجود دارد که باید در گوشی‌های iOS یا اندروید شما موجود باشد و آن‌ها عبارتند از @everyone که هدف آن جلب توجه همه دوستان شما در یک چت گروهی است و Silent که هدف هر دو ویژگی این است که تجربه چت گروهی شما را به سطح بالاتری برساند.

احتمالا می‌دانید که تگ @ در فیسبوک مسنجر چیز جدیدی نیست و برای ارجاع به یک شخص خاص و تگ کردن آن‌ها در محیط یک چت گروهی استفاده می‌شود تا بتوانند متن شما را آدرس دهی کنند. اما اکنون می‌توانید همه کاربران را با میانبر @everyone جدید تگ کنید. از طرف دیگر، میانبر /silent به شما امکان می‌دهد بدون ارسال اعلان به شخصی پیام دهید.

متا تاکید می‌کند که میانبر /silent اساسا برای مواردی است که در آن شما نمی‌خواهید فورا با پیامتان مزاحم دوستان خود شوید (مثلا فرض کنید اواخر شب است اما همچنان می‌خواهید پیام خود را بدون اینکه لزوما کسی فورا آن را ببیند به اشتراک بگذارید. همانطور که متا آن را میانبر /silent می‌نامد، قطعا همه تجربه و نیاز به چنین قابلیتی دارند.)

آپدیت جدید فیس بوک مسنجر

متا قصد دارد میانبرهای بیشتری را به فیس بوک مسنجر اضافه کند

این شرکت همچنین چند میانبر دیگر را معرفی کرده است که هنوز در دسترس نیستند اما به زودی ارائه خواهند شد و باید بررسی کنیم که آن‌ها چه هستند. اولین مورد میانبر /Pay است و به زودی ارائه خواهد شد، اما فقط برای کاربران در ایالات متحده است و تقریباً این کار ارسال و دریافت پول در چت‌های مسنجر را برای شما آسان‌تر می‌کند.

امنیت مسنجر و اینستاگرام به گفته متا باید حتی بدون رمزنگاری سرتاسری تامین شود

استفاده از میانبر /pay به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ هزینه‌ای به روشی امن پول ارسال یا درخواست کنید. این میانبر همچنین می‌تواند برای کسانی از شما که تصمیم به استفاده از برنامه‌هایی مانند Paypal یا Venmo دارند استفاده شود.

آپدیت جدید فیس بوک مسنجر

کاربران iOS نیز یک میانبر انحصاری برای این برنامه دریافت خواهند کرد. این میانبر /gif است و یافتن GIF برای چت شما را آسان‌تر می‌کند. اما این قابلیت برای همه کاربران iOS نیست. اگر گوشی آیفون دارد و از مسنجر فیسبوک استفاده می کنید، به زودی /shrug و /tableflip را نیز دریافت خواهید کرد که با این دو میانبر سرگرم کننده، دیگر نیازی به تایپ کردن یا کپی و چسباندن دو ایموجی ندارید.

آن‌ها بیشتر شبیه شکلک‌هایی با طرح قدیمی هستند که شامل این موارد است: شانه بالا انداختن این یکی است: “¯_(ツ)_/¯” و تعجب و تلنگر نیز این است: “(╯°□°)╯︵ ┻━┻”. این پست همچنین بیان می‌کند که میانبرهای بیشتری در اواخر سال جاری ارائه می‌شوند، اما مشخص نمی‌کند کدام یک در چه بازه زمانی منتشر خواهد شد.

آپدیت جدید فیس بوک مسنجر

پیام‌ رسان فیس‌ بوک اخیرا چند ویژگی مفید دیگر را نیز دریافت کرده است

به گفته PhoneArena، اخیرا خبر دیگری از سوی متا برای مسنجر فیسبوک منتشر شده است. این برنامه اکنون مدت زمان پیام‌های صوتی را به ۳۰ دقیقه افزایش داده است. این تغییری بسیار بزرگ در مقایسه با مدت زمان ۱ دقیقه‌ای قبلی است. یکی دیگر از ویژگی‌های سرگرم کننده‌ای که این برنامه اخیرا دریافت کرده است، حالت Vanish است که کاربرد آن کاملا مشخص است. در این حالت یک پیام بلافاصله پس از خوانده شدن پاک می‌شود.

در ایالات متحده، یک گزینه جدید Split Payments نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کند مبلغی را بین هر فردی در چت گروهی توزیع کنید. نظر شما در مورد این قابلیت‌های جدید چیست؟

نوشته آپدیت جدید فیس بوک مسنجر قابلیت میانبرهای پیام را به همراه دارد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code