انتشار اطلاعاتی از هوآوی انجوی 9 پلاس
1 min read

انتشار اطلاعاتی از هوآوی انجوی 9 پلاس

شرکت هوآوی هر سال چندین اسمارتفون جدید معرفی می کند. برای سال جاری نیز چندین مدل مختلف را در نظر گرفته که از جمله باید به سری پی 20، میت 20 و چندی دیگر اشاره کرد. در حالی که تا به حال شایعات پیرامون سری میت 20 کم نبودند، به تازگی جزئیاتی درباره گوشی هوشمند انجوی 9 پلاس منتشر شد.

البته تنها اطلاعات این اسمارتفون نیست، بلکه تصویر رندر شده ای نیز منتشر شده و آن را با نمایشگر ناچ و طراحی شبیه به پی 20 نشان می دهد. از مشخصات انجوی 9 پلاس یا همان Enjoy 9 Plus باید به صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با رزولوشن 2340*1080 پیکسلی با نسبت تصویر 19.5:9، پردازنده هشت هسته ای کایرین 710، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 و 2 مگاپیکسلی دوگانه و باتری 4000 میلی آمپری اشاره کرد.

گذشته از آن باید به سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو با رابط کاربری EMUI 8.2، هوش مصنوعی دوربین و سنسور اثرانگشتی در قسمت عقب پرداخت. جزئیات بیشتری از این میان رده خوش استایل هوآوی در دست نیست و پیش بینی شده در آینده نزدیک هوآوی آن را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.

طراحی جدید هوآوی که نخستین بار روی پی 20 قرار گرفت بسیار موردتوجه بود و عجیب نیست دیگر اسمارتفون های کمپانی نیز با همین طراحی عرضه شوند. گفتنیست سری میت 20 در 16 اکتبر همراه با ساعت هوشمند هوآوی واچ جی تی و یک دستبند تناسب اندام رونمایی خواهد شد.

اطلاعاتی درباره زمان معرفی و عرضه انجوی 9 پلاس در دست نیست و احتمال می رود در پاییز سال جاری هوآوی برنامه ای برای رونمایی از آن داشته باشد. گفتنیست هوآوی می خواهد چند مدل از انجوی را معرفی کند و انجوی 9 پلاس تنها یکی از آنها خواهد بود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا رویداد 16 اکتبر منتظر ماند.