شارپ و معرفی تلفن هوشمند جدید Aquos Zero
1 min read

شارپ و معرفی تلفن هوشمند جدید Aquos Zero

شرکت شارپ که بیشتر به عنوان تولیدکننده صفحه نمایش شناخته می شود به تازگی از تلفن هوشمندی رونمایی کرد که پنل نمایشگر آن ساخته شارپ است. این اسمارتفون Aquos Zero نام داشته و یک پرچمدار محسوب می شود.

Aquos Zero دارای بدنه فلزی با طرح بروس خورده است و از سنسور اثرانگشتی در عقب بهره می برد. نمایشگر این اسمارتفون 6.22 اینچی WQHD+ OLED با رزولوشن 2992*1440پیکسلی و با پشتیبانی از Dolby Vision می باشد که خیره کننده به نظر می رسد.

پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 845 با فرکانس 2.6 گیگاهرتزی در کنار تراشه گرافیکی آدرنو 630 قدرت این اسمارتفون را تامین می کند. حافظه رم 6 گیگابایتی LPDDR4x با حافظه داخلی 128 گیگابایتی پیکربندی بزرگی محسوب شده که شارپ برای Aquos Zero فراهم آورده است.

گذشته از آن باید به سیستم عامل اندروید 9.0 پای، دوربین اصلی 22.6 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، قابلیت ضدآب و گردوغبار با استاندارد IPX5/IPX8/IP6X، جک 3.5 میلیمتری هدفون، پشتیبانی از فناوری صوتی , Dolby Atmos، فناوری استریو پرداخت. چنین مشخصاتی نشان می دهد، شارپ برای رقابت با دیگر پرچمداران اسمارتفون برجسته ای را طراحی کرده است.

ابعاد این اسمارتفون 154*73*8.8 میلیمتریست و با وزن 146 گرم می توان ابعاد و ساختار آن را مناسب دانست. پشتیبانی از شبکه 4G VoLTE، وای فای 802.11 ac، جی پی اس و باتری 3130 میلی آمپری دیگر ویژگی های شارپ Aquos Zero را تشکیل می دهد.

Aquos Zero شارپ در اواخر امسال راهی بازار ژاپن خواهد شد و جزئیات قیمت و تاریخ عرضه آن نامشخص باقی مانده است. پیش بینی می شود این پرچمدار تنها در بازارهای مشخصی توسط شارپ عرضه شود و قیمت آن نیز احتمالا بیش از 600 دلار خواهد بود.

گفتنیست تعداد گوشی های هوشمند پرچمدار شارپ بسیار محدود است و این شرکت در کمتر مواقعی سعی در معرفی گوشی هوشمند پرچمدار داشته داشته است.