درآمد کمپانی hTC در ماه سپتامبر با کاهش 80 درصدی به پایین‌ترین سطح خود رسیده‌است
1 min read

درآمد کمپانی hTC در ماه سپتامبر با کاهش 80 درصدی به پایین‌ترین سطح خود رسیده‌است

کمپانی تایوانی hTC اخیراً به صورت غیررسمی گزارش درآمد خود را در ماه سپتامبر سال 2018 منتشر کرده است، همانطور که انتظار می‌رفت هیچ نشانه‌ای از تغییرات مثبت در وضعیت مالی این شرکت مشاهده نشده است.

در ادامه‌ی روند نزولی فروش این برند، در ماه سپتامبر سال 2018 اچ‌تی‌سی توانسته تنها 40.64 میلیون دلار کسب درآمد کند. این میزان درآمد گزارش شده، نه تنها نشان از کاهش 9.57 درصدی نسبت به ماه گذشته این شرکت که 45.21 میلیون دلار بود، دارد بلکه در مقایسه با میزان درآمد آنها در ماه سپتامبر سال گذشته نیز، کاهش 80.71 درصدی مشاهده می‌شود. این کاهش درآمد اچ‌تی‌سی بزرگترین افت مالی‌ای است که تاکنون تایوانی‌ها آن را تجربه کرده‌اند.

در یک نگاه کلی در سال 2018، میزان درآمد کل شرکت hTC مبلغ 634.18 میلیون دلار بوده است. این رقم بیش از 57 درصد کمتر از 1.5 میلیارد دلاری است که سال گذشته گزارش شده بود. یکی از عواقب این موضوع اینست که این کمپانی احتمالاً تا پایان سال جاری با درآمدی کمتر از 1 میلیارد دلار گزارش مالی خود را خواهد بست.

در اوایل فصل تابستان کمپانی اچ‌تی‌سی اعلام کرده بود که به منظور کاهش هزینه‌ها و ادغام دو بخش گوشی‌های هوشمند و واقعیت مجازی (VR)، حدود 1500 نفر از نیروهای خود را از واحد ساخت و ساز برکنار خواهد کرد. این یعنی hTCدر یک عملیات سه ماهه یک چهارم از نیروی کار خود را در سراسر جهان از دست می‌دهد. در آن زمان اعلام شده بود که فرآیند تعدیل نیروی انسانی در hTC تا پایان ماه سپتامبر به سرانجام خواهد رسید. این بدان معنی است که انتظار می‌رود با شروع ماه اکتبر این موضوع تأثیر مثبت خود را در روند گزارشات مالی شرکت نشان دهد.