حالت جدید ذخیره دیتا توییتر به شما در مدیریت دیتا مصرفی بسیار کمک خواهد کرد
1 min read

حالت جدید ذخیره دیتا توییتر به شما در مدیریت دیتا مصرفی بسیار کمک خواهد کرد

اگر از توییتر استفاده می‌کنید و می‌خواهید بر روی میزان استفاده دیتا خود کنترل کامل داشته باشید، حالت ذخیره دیتا جدید برایتان جذاب خواهد بود.

این قابلیت که در سوم اکتبر به عنوان بخشی از به روز رسانی اندروید و IOS معرفی شد، با لمس تصویر پروفایل شما و پس از آن رفتن به تنظیمات و در آخر گزینه Data Usage قابل دسترس خواهد بود. در بالای صفحه گزینه Data Saver را مشاهده می‌کنید که با لمس کردن می‌توانید آن را فعال ‌کنید.

اگر قصد محدود کردن مصرف داده را بر روی توییتر دارید این ویژگی بسیار برای شما کارآمد خواهد بود. ذخیره کننده دیتا، عدم پخش خودکار ویدئو‌ها و پخش تصاویر را در کیفیت پایین به صورت عمدی فراهم می‌آورد. اگر قصد نمایش تصویر بخصوصی را به صورت کیفیت بالا دارید، می‌توانید به سادگی آن را لمس کنید، علامت سه نقطه را در بالای سمت راست بزنید و گزینه load high quality را انتخاب کنید.

این ویژگی، اپلیکیشن را کمی بیشتر به نسخه لایت توییتر شبیه می‌سازد، نسخه سبک‌تر از توییتر که برای گسترش بازارها ارائه شده است. درواقع، در مواقعی که مقدار مصرف دیتا و حافظه برای شما مهم می‌باشد، نسخه لایت اپلیکیشن‌ها به کمک شما می‌آیند. برای مثال توییتر لایت، از حافظه‌ای کمتر از یک مگابایت استفاده می‌کند و مصرف دیتا را با استفاده از ویژگی‌های ذخیره کننده دیتا کاهش می‌دهد.

آخرین به روز رسانی توییتر همچنین دست‌خوش تغییرات دیگری مانند راه ساده‌تری برای آگاهی از افرادی که در پیام‌های گروهی شما حضور دارند، بهبود یافتن شرکت در نظرسنجی‌ها با استفاده از VoiceOver و بهبود یافتن برچسب‌ها برای انواع خاصی از تبلیغات، شده است.